עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 28 מ 28

אשכול: Ninja 650/Duke 690R/משהו אחר?

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בסופו של יום Ready to race זאת סיסמת מארקטינג שלא קשורה למציאות והכלים של קטמ צריכים להיות מותאמים לכביש ולשימוש יומי.
    נכון, זה סיסמת מרקטינג. אבל די ברור למה אופנועים שמפורסמים “ready to race” לא בנויים לשימוש יומי. אמת בפרסום ...


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    נכון, זה סיסמת מרקטינג. אבל די ברור למה אופנועים שמפורסמים “ready to race” לא בנויים לשימוש יומי. אמת בפרסום ...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    אז הקטמ 1290 זה לא כלי לטיולים וליום יום? לא נראה שהקהל הזה מחפש לחצות מדבריות בפריז דקר.
    וזאת רק דוגמא אחת, אתה מנסה להצדיק אמינות מתחת לממוצע במשפט מרקטינג שלא קשור לאופנועים רישוי צהוב

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אגב כל אופנועי הליטר עם 180 כח סוס ומעלה עובדים על הקצה וחלקם עומדים בזה בלי בעיות.

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    אין לי קטמ ואני לא משתתף במרוצים. מה כן - אופנוע שנועד למרוצים לא יתאים ליומיום. צריכת דלק, זיהום, רעש, טיפולים וכו. אותו דבר בעולם הרכב.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    התייחסת רק לחצי מהדברים שכתבתי. מה עם נושא הביצועים ביחס לקטגוריה? הנינג'ה 250 עם מנוע חלש ומוחלש שרחוק ממקסימום הביצועים שהמנוע שכזה יכול להוציא. קו המנתק שלו? ההספק שלו? מתחת למקובל בקטגורית הנפח שלו. מה שחשבת שאתה דוחף לקצה, הוא בסך הכל מנוע ממותן ומוגבל שרחוק מהגבולות שלו. זאת כדי להיות מסוגל להוציא את מה שחשבת שהוא מוציא "במנתק".
    זה הנינג'ה 250 הישן עם 33 כס. ביחס נפח\הספק הוא עובד יותר קשה מה דיוק 250 וגם מה390 ובכל זאת אמין יותר משניהם.
    גם הנינג'ה 400 אגב יותר חזק מהדיוק 390 ואמין יותר ממנו בסדר גודל אחר לגמרי. סורי, לא מקבל את היפותזת הready to race.
    אופנועי מרוץ אמיתיים זה סופרספורטים או 2 פעימות.
    כמעט כל השאר, בגדול, מיתוג.

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    התייחסת רק לחצי מהדברים שכתבתי. מה עם נושא הביצועים ביחס לקטגוריה? הנינג'ה 250 עם מנוע חלש ומוחלש שרחוק ממקסימום הביצועים שהמנוע שכזה יכול להוציא. קו המנתק שלו? ההספק שלו? מתחת למקובל בקטגורית הנפח שלו. מה שחשבת שאתה דוחף לקצה, הוא בסך הכל מנוע ממותן ומוגבל שרחוק מהגבולות שלו. זאת כדי להיות מסוגל להוציא את מה שחשבת שהוא מוציא "במנתק".
    במילים אחרות אתה מאשר שאין מה לצפות מ-ktm לאמינות של כלי יפני כי מראש סוחטים מהמנוע יותר על חשבון האמינות?!

  7. #22
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    זה הנינג'ה 250 הישן עם 33 כס. ביחס נפח\הספק הוא עובד יותר קשה מה דיוק 250 וגם מה390 ובכל זאת אמין יותר משניהם.
    גם הנינג'ה 400 אגב יותר חזק מהדיוק 390 ואמין יותר ממנו בסדר גודל אחר לגמרי. סורי, לא מקבל את היפותזת הready to race.
    אופנועי מרוץ אמיתיים זה סופרספורטים או 2 פעימות.
    כמעט כל השאר, בגדול, מיתוג.
    לנינג'ה 250 הישן אכן היו 33 סוסים, משני צילנדרים.
    הדיוק 250 מוציא 31 סוסים מצילנדר אחד.
    אז היחס כ"ס\נפח מנוע בדיוק 250 הוא כמעט כפול מזה שבנינגה שלך.
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  8. #23
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    לנינג'ה 250 הישן אכן היו 33 סוסים, משני צילנדרים.
    הדיוק 250 מוציא 31 סוסים מצילנדר אחד.
    אז היחס כ"ס\נפח מנוע בדיוק 250 הוא כמעט כפול מזה שבנינגה שלך.

    אתה קראת את מה שכתבת?

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    במילים אחרות אתה מאשר שאין מה לצפות מ-ktm לאמינות של כלי יפני כי מראש סוחטים מהמנוע יותר על חשבון האמינות?!
    לא. במילים אחרות אני מאשר שאין מה להשוות כלי יפני לכלי אוסטרי מאחר והוא לא מספק אותה רמה של יכולות וביצועים.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    לנינג'ה 250 הישן אכן היו 33 סוסים, משני צילנדרים.
    הדיוק 250 מוציא 31 סוסים מצילנדר אחד.
    אז היחס כ"ס\נפח מנוע בדיוק 250 הוא כמעט כפול מזה שבנינגה שלך.


  11. #26
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    150
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה

    ככה כנראה הם גם מחשבים את האמינות של הכלים...

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    קצת קשה לבקש ממנוע סינגל (החזק ביותר בייצור סדרתי) שמודיע לך כשאתה מניע אותו על הלוח שעונים "READY TO RACE" לחצות את ה100K. אין פה קשר לארץ המוצא או תהליכי ייצור למינהם. תהיו ריאליים.

    לגבי ק.ט.מ שחצה את ה100K, אולי ממנועי הסינגל העוצמתיים לא תמצא הרבה, וגם כמו שאמרתי, זה משהו שהם לא נועדו לעשות. אבל אופנועי האדוונצר הכתומים שנמכרו למשטרה חצו את ה 120 - 170 ללא אוברול או תקלות מיוחדות.
    כרגע יש לי בטרייד 1290T עם 96000 עם היסטוריה נקייה.
    צריך להגיד ליצרנים הסינים שידפיסו על המסך "Ready for flight to the outer space". זה ייתן להם לגיטימציה מלאה למכור אופנועים שיתפרקו גם אחרי 10 אלף ק"מ לפי ההיגיון שלך...

    לנינג'ה 250 הישן אכן היו 33 סוסים, משני צילנדרים.
    הדיוק 250 מוציא 31 סוסים מצילנדר אחד.
    אז היחס כ"ס\נפח מנוע בדיוק 250 הוא כמעט כפול מזה שבנינגה שלך.
    או שאין לך מושג מהו "נפח מנוע" ואיך מודדים אותו, או שלאנשי מכירות של ק.ט.מ יש פיזיקה משלהם.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #28
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    צריך להגיד ליצרנים הסינים שידפיסו על המסך "Ready for flight to the outer space". זה ייתן להם לגיטימציה מלאה למכור אופנועים שיתפרקו גם אחרי 10 אלף ק"מ לפי ההיגיון שלך....
    אין שום בעיה בהיגיון הזה. בהחלט אפשר להצדיק אמינות ירודה בביצועים יוצאי דופן. לא יודע האם לקטמ אכן יש ביצועים כאלה.

    רעיון בזה מתקיים בכל תחום הנדסי - רוצה יותר ביצועים - תקבל פחות אמינות. מטוסים, רכבים, מחשבים, נשקים וכו.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. אופנוע ראשון - Z300/Ninja 250/Ninja 300 רוכב מטר 90
    על ידי רפאל בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 02-04-2019, 16:33
  2. Duke 690r 2014
    על ידי Adirz1840 בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-03-2018, 00:42
  3. KTM Duke 690R 07/2016 מתאים לרישיון A1
    על ידי יואב1987 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 24-08-2017, 13:14
  4. חוו"ד - Duke/Rc200 VS Ninja/Z250
    על ידי MrBuba בפורום כללי
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 21-05-2017, 20:05
  5. שאלה לגבי אגזוז ktm duke 690R
    על ידי galbrown בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 16-07-2015, 08:57

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO