עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 31

אשכול: חדש בתחום,מבקש עזרה וייעוץ לקניה ראשונה

  1. #16
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2020
    הודעות
    6
    חברים,אני מודה לכולכם באמת.
    אבל כדי לרכוש חלק מהכלים שאמרתי אני צריך לחסוך מעט,לכן אקח קטנוע 125/250 כדי לעבוד טיפה ולנצל את הזמן כדי להשתפשף וללמוד.
    אחרי שאחסוך טיפה כנראה אביא משהו בסדר גודל של 250-300.
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    צריך להתחיל מ-125, ואז להחליף ל-250, ואז 400/500, ואז 650, ורק אז מותר לקנות ליטר - רק אחד מתון, לא יותר מ-100 כ"ס.
    אחרת תהרג.

    כל האמור לעיל נכתב בסרקזם, למקרה שזה לא ברור.

    בנימה קצת יותר רצינית: הסופ"ש עשיתי סיבוב על SV650 מהדור הקודם (ובאותה הזדמנות על Z300).
    אגיד בעדינות - ציפיתי להרבה יותר מוי-טווין 650 עם כ-70 כ"ס. נכון, יש לאופנוע הזה מספיק כוח לשימוש סביר (קרי - התניידות מהירה), אבל לא מעבר לכך. בשום נקודה המנוע הזה לא עוקר סלעים, לא מביא איזה פצצה של כוח ולא מאיים על הרוכב, גם אם הרוכב לא זהיר עם הגז. הוא בסך הכל מאפשר להאיץ מהר יחסית (בסחיטה הגונה של המצערת ומשיכה של ההילוכים מעלה-מעלה) ולשייט במהירות הגיונית של עד 140-150 קמ"ש (שזאת מהירות התנועה בנתיב השמאלי בכביש 6) ללא מאמץ משמעותי.
    מבחינתי, עבור רוכב שמחפש לא להגיע לסיטואציות שהוא לא ידע לצאת מהן - אין שום בעיה שכלי כזה ישמש כאופנוע ראשון.
    באופן משעשע, החוויה מה-Z300 דומה - רק עם פחות משקל וגובה (יש את אלה שזה חשוב להם), תפעול קליל יותר (בכל זאת, 2017 ולא 2009) זמני האצה ארוכים יותר ו-20-30 קמ"ש פחות בשיוט.
    אם זאת החוויה עם כלים חזקים יחסית (ה-SV דורש בכלל רישיון A) - קשה לי להבין מה הטעם לקנות סינגל 250 עם 25 כ"ס לכל שימוש שאינו עירוני מובהק...

    בקצה היית ממליץ על Z300 להתחלה?

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי KliHadash צפיה בהודעה
    חברים,אני מודה לכולכם באמת.
    אבל כדי לרכוש חלק מהכלים שאמרתי אני צריך לחסוך מעט,לכן אקח קטנוע 125/250 כדי לעבוד טיפה ולנצל את הזמן כדי להשתפשף וללמוד.
    אחרי שאחסוך טיפה כנראה אביא משהו בסדר גודל של 250-300.



    בקצה היית ממליץ על Z300 להתחלה?
    אופנוע ראשון מעולה לרוכב במימדי גוף ממוצעים ומטה.
    מתאים מאוד לשימוש יומיומי ושימוש ספורטיבי מתון. לטיולים ארוכים בזוג יש כלים הרבה יותר מוצלחים ממנו.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #18
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2020
    הודעות
    6
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אופנוע ראשון מעולה לרוכב במימדי גוף ממוצעים ומטה.
    מתאים מאוד לשימוש יומיומי ושימוש ספורטיבי מתון. לטיולים ארוכים בזוג יש כלים הרבה יותר מוצלחים ממנו.
    הבנתי,כי הוא כן אחד מאלה שהסתכלתי אליהם כמו גם הgsx של סוזוקי והcbr,בכל מקרה אני אתחיל כנראה מקטנוע ואחסוך קצת כסף ואלמד קצת את הכביש.
    תודה!

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    דעתי האישית? בתקציב נמוך יש לך את הסוזוקי אינזומה, שיספק חווית אופנוענות לכל דבר ויהיה אחלה פרטנר להתחלה.

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    דעתי האישית? בתקציב נמוך יש לך את הסוזוקי אינזומה, שיספק חווית אופנוענות לכל דבר ויהיה אחלה פרטנר להתחלה.
    עגלה בלי סוסה?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    עגלה בלי סוסה?
    עדיף עגלה שנראת כמו אופנוע ולא טוסטוס למי שרוצה בסופו של דבר אופנוע ולא טוסטוס.

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    עדיף עגלה שנראת כמו אופנוע ולא טוסטוס למי שרוצה בסופו של דבר אופנוע ולא טוסטוס.
    הצחקת אותי.
    לפני שבוע טיילתי עם חבר על Z300, בכל מרכז השמורון - מקדומים בצפון ועד מישור אדומים בדרום. באחד המקטעים החלפנו אופנועים, כך שהחוויה עוד טריה.
    ה-Z300 הוא חתיכת אופנוע. איך שאומרים באנגלית, capable.
    - שיוט 140 אחרי דוקאטי במקטעים ישרים? צ'ק. אם צריך, אפשר גם לעלות ל-160 - וזה עדיין לא "לפגוש את המנתק".
    - עקיפות בכבישים הררים, כשצריך לסיים עקיפה על חור בתנועה הנגדית, בהאצה זריזה 80 ל-130? צ'ק.
    - התנהגות בכבישי השומרון המפותלים, במהירויות "שפויות" (קרי על הטווח 80-110)? צ'ק, ואחד צ'ק. המתלים חרף פשטותם עושים עבודה טובה במהירויות האלה גם כשאיכות הסלילה לא מדהימה, הואפנוע יציב, סופג, מתקשר. ההיגוי קל ונוסך בטחון.
    - בלמים? סבירים פלוס. לא אלימים, אבל יעילים. יש גיבוי של ABS, למי שזה מעניין אותו.
    - הרכבה? בהזדמנות אחרת, הרכבתי על הבחור על ה-Z שלו. אמנם צפוף ומחוץ לאיזור הנוחות של הבולם האחורי, אבל ה-Z סחב את שנינו בלי להתלונן על 125-130 בכביש המהיר, עם רזרבות יפות של כוח.
    וכל זה בא עם תפעול חלק כחמאה, משקל נוצה ומימדים שלא מאיימים גם על רוכבים נמוכים מהממוצע.
    לבסוף - אותו Z300 שרכבתי עליו, הספיק לצבור 36 אלף ק"מ על השעון. האופנוע לא תקע את בעליו הנוכחי ולו פעם אחת, וברכיבה הוא מרגיש חדש - כמעט כמו אופנוע שיצא מהסוכנות לפני 1000 ק"מ. מהיוסאנגים למשל, זכור לי שזה ממש לא מובן מאליו. אני מסכים עם הטענות שלך לאיכות הגימור (בעיקר איכות הצביעה והקלות שבה האופנוע תופס חלודה) - אבל תסכים איתי, שבכלי מושמש - עדיף אופנוע שנוסע מעולה ובעל ליקויים קוסמטיים מאשר אופנוע שנראה פגז, אבל נוסע גרוע.

    כך שה-Z300 הוא דוגמה מצויינת בעיני לאיך שמהנדס שיודע היטב את עבודתו יכול ליצור מכונה שלמה, מהנה ורב-שימושית מאוסף חלקים מיושנים ואף פרימיטיביים.

    מה יש באינזומה שגורם לך לקרוא לו אופנוע, חוץ מזה שהוא שוקל כמו אופנוע 750? 24 סוסים אימתניים? בולמים איכותיים במיוחד? מכלולי שלדה ממדרגה ראשונה? מה כן טוב בו, חוץ מזה שהוא נראה גדול מנפחו האמיתי (עד שתסתכל על הפרונט הצנום, הצמיגים הדקים ועל המנוע שהולך לאיבוד בשלדה)?
    אצלי אישית, דווקא האינזומה מעלה אסוציאציות של קטנוע. ג'וימקס עם הילוכים - גדול, כבד וחלש.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #23
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2020
    הודעות
    6
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    הצחקת אותי.
    לפני שבוע טיילתי עם חבר על Z300, בכל מרכז השמורון - מקדומים בצפון ועד מישור אדומים בדרום. באחד המקטעים החלפנו אופנועים, כך שהחוויה עוד טריה.
    ה-Z300 הוא חתיכת אופנוע. איך שאומרים באנגלית, capable.
    - שיוט 140 אחרי דוקאטי במקטעים ישרים? צ'ק. אם צריך, אפשר גם לעלות ל-160 - וזה עדיין לא "לפגוש את המנתק".
    - עקיפות בכבישים הררים, כשצריך לסיים עקיפה על חור בתנועה הנגדית, בהאצה זריזה 80 ל-130? צ'ק.
    - התנהגות בכבישי השומרון המפותלים, במהירויות "שפויות" (קרי על הטווח 80-110)? צ'ק, ואחד צ'ק. המתלים חרף פשטותם עושים עבודה טובה במהירויות האלה גם כשאיכות הסלילה לא מדהימה, הואפנוע יציב, סופג, מתקשר. ההיגוי קל ונוסך בטחון.
    - בלמים? סבירים פלוס. לא אלימים, אבל יעילים. יש גיבוי של ABS, למי שזה מעניין אותו.
    - הרכבה? בהזדמנות אחרת, הרכבתי על הבחור על ה-Z שלו. אמנם צפוף ומחוץ לאיזור הנוחות של הבולם האחורי, אבל ה-Z סחב את שנינו בלי להתלונן על 125-130 בכביש המהיר, עם רזרבות יפות של כוח.
    וכל זה בא עם תפעול חלק כחמאה, משקל נוצה ומימדים שלא מאיימים גם על רוכבים נמוכים מהממוצע.
    לבסוף - אותו Z300 שרכבתי עליו, הספיק לצבור 36 אלף ק"מ על השעון. האופנוע לא תקע את בעליו הנוכחי ולו פעם אחת, וברכיבה הוא מרגיש חדש - כמעט כמו אופנוע שיצא מהסוכנות לפני 1000 ק"מ. מהיוסאנגים למשל, זכור לי שזה ממש לא מובן מאליו. אני מסכים עם הטענות שלך לאיכות הגימור (בעיקר איכות הצביעה והקלות שבה האופנוע תופס חלודה) - אבל תסכים איתי, שבכלי מושמש - עדיף אופנוע שנוסע מעולה ובעל ליקויים קוסמטיים מאשר אופנוע שנראה פגז, אבל נוסע גרוע.

    כך שה-Z300 הוא דוגמה מצויינת בעיני לאיך שמהנדס שיודע היטב את עבודתו יכול ליצור מכונה שלמה, מהנה ורב-שימושית מאוסף חלקים מיושנים ואף פרימיטיביים.

    מה יש באינזומה שגורם לך לקרוא לו אופנוע, חוץ מזה שהוא שוקל כמו אופנוע 750? 24 סוסים אימתניים? בולמים איכותיים במיוחד? מכלולי שלדה ממדרגה ראשונה? מה כן טוב בו, חוץ מזה שהוא נראה גדול מנפחו האמיתי (עד שתסתכל על הפרונט הצנום, הצמיגים הדקים ועל המנוע שהולך לאיבוד בשלדה)?
    אצלי אישית, דווקא האינזומה מעלה אסוציאציות של קטנוע. ג'וימקס עם הילוכים - גדול, כבד וחלש.
    אם יורשה לי בתור מישהו שעדיין מסתכל על המחירים למרות שכרגע מחפש איזה גוירייד 200,
    הZ300 בפער יותר יקר מהאינזומה לפי מה שראיתי כנראה שמה שהוא ניסה להגיד זה שלהתחלה כדי להשתפשף ולחסוך קצת עדיף את האינזומה.

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי KliHadash צפיה בהודעה
    אם יורשה לי בתור מישהו שעדיין מסתכל על המחירים למרות שכרגע מחפש איזה גוירייד 200,
    הZ300 בפער יותר יקר מהאינזומה לפי מה שראיתי כנראה שמה שהוא ניסה להגיד זה שלהתחלה כדי להשתפשף ולחסוך קצת עדיף את האינזומה.
    לא נראה לי שזה מה שהוא ניסה להגיד...
    Z300 במצב טוב משאיר עודף מ-20, כך שמדובר כאן בפער של אלפי שקלים בודדים.
    אין מה "להשתפשף" על אינזומה לפני שעולים על "Z300 רוצעחת" או "דיוק 390 מפלצת".
    כל אלה - הם אופנועי מתחילים קטנים, קלים וחלשים. ההבדל הוא שאופנועי 300-400 - רובם יכולים לשייט בכביש 6 על 130-140 במידת הצורך. ב-250 השיוט הזה הוא מחוץ לאיזור הנוחות שלהם. במקרה של 250 לא חזק במיוחד (כמו האינזומה, CRF250 וכו') - זה הרחק מחוץ לאיזור הנוחות, שכן 140 זה כבר בתוך הקו האדום ובסביבת המנתק. לנסוע ככה לאורך זמן שווה ערך ללקצר את אורך חיי המנוע פי כמה.

    כל עוד אתה נוסע רק בעיר ו/או בכבישים פרבריים/כבישים בינעירוניים עמוסים (כאלה שהתנועה בהם לא זורמת על יותר מ-110) אפשר בהחלט להסתפק ב-250.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #25
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    "מה יש באינזומה שגורם לך לקרוא לו אופנוע?" - הוא אופנוע. כח או העדרו לא אומר שאינו אופנוע. גם הונדה ווין 110 סמ"ק הוא אופנוע. למי שרוצה אופנוע - שיקנה אופנוע.

    אני מסכים איתך כמעט בהכל לגבי ה-Z. יש לו מתלים נהדרים לנפח, הוא זריז, הוא כיפי, למרות שלא הייתי אומר ש-140 זה שיוט אצלו. לי אישית הוא הרגיש נינוח על 110-120. לאמר ש-140 זה שיוט אצלו זה כמו שאמרתי לך ש-150 זה שיוט על ה-NC. כן, זה לא "קורע" את המנוע, אבל זה לא נינוח במיוחד.

    אני את צעדיי הראשונים על 2 גלגלים עשיתי עם עגלה נוטפת שמן שהוציא 21 סוסים אי שם,הרבה לפני שהגיע לידיים שלי. ולאמר לך את האמת? כרוכב מתחיל שמחפש לטייל בכל פינה אפשרית, נהנתי ממנו והשלמתי עם מגבלותיו. הוא לא היה אופנוע מהיר, גם ביחס לנפח, אבל הוא היה אופנוע וזה כל מה שהייתי צריך. גם בשיוט על 100 קמ"ש, ראיתי רבע מהמדינה לפני שעליתי בנפח וקניתי את העז המיתולוגית.

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    "מה יש באינזומה שגורם לך לקרוא לו אופנוע?" - הוא אופנוע. כח או העדרו לא אומר שאינו אופנוע. גם הונדה ווין 110 סמ"ק הוא אופנוע. למי שרוצה אופנוע - שיקנה אופנוע.

    אני מסכים איתך כמעט בהכל לגבי ה-Z. יש לו מתלים נהדרים לנפח, הוא זריז, הוא כיפי, למרות שלא הייתי אומר ש-140 זה שיוט אצלו. לי אישית הוא הרגיש נינוח על 110-120. לאמר ש-140 זה שיוט אצלו זה כמו שאמרתי לך ש-150 זה שיוט על ה-NC. כן, זה לא "קורע" את המנוע, אבל זה לא נינוח במיוחד.

    אני את צעדיי הראשונים על 2 גלגלים עשיתי עם עגלה נוטפת שמן שהוציא 21 סוסים אי שם,הרבה לפני שהגיע לידיים שלי. ולאמר לך את האמת? כרוכב מתחיל שמחפש לטייל בכל פינה אפשרית, נהנתי ממנו והשלמתי עם מגבלותיו. הוא לא היה אופנוע מהיר, גם ביחס לנפח, אבל הוא היה אופנוע וזה כל מה שהייתי צריך. גם בשיוט על 100 קמ"ש, ראיתי רבע מהמדינה לפני שעליתי בנפח וקניתי את העז המיתולוגית.
    יפה מאוד.
    ועכשיו, בהסתכלות אחורה: היה טעם בכל ההתעסקות הזאת עם ה-CBF? לקנות, לתחזק, למכור בהפסד...
    לא היה עדיף לקנות עז מלכתחילה?

    הרי זאת הקבלה מאוד טובה להשוואה בין האינזומה ל-Z, רק באופנועים של 15 שנה אחורה.
    האינזומה חזק מה-CBF ב-3 כ"ס, ומספק ביצועים טובים יותר. לא יודע עד כמה - לא רכבתי עליו, אבל ה-CBF זכור לי בתור אחד האופנועים הגרועים שרכבתי עליהם.במינימום, יהיה לאינזומה עוד 10 קמ"ש בשיוט ובסגירה. מניח שגם התנהגות הכביש שלו טובה יותר (לא כזה קשה, כי התנהגות הכביש של ה-CBF הזכירה לי קטנוע, ולא במובן הטוב. מפחיד לנסות להעלות איתו קצב).
    ה-GS חזק מה-Z בכ-8 כ"ס. בפועל, זה מתבטא בעיקר בכוח זמין יותר שמגיע בסל"ד נמוך יותר. המהירות המירבית שלהם דומה, שניהם ישייטו ב-120 ללא מאמץ מיוחד, ויאפשרו לעלות משם ל-140 בזמן סביר כדי לסיים עקיפה. שניהם מציעים התנהגות כביש סבירה, וכאן לטעמי יש יתרון ל-Z (רכבתי על שני הכלים). שניהם גם צפופים ולא נוחים לרוכב גבוה. כך שאפשר להגיד שגם שני הכלים האלה די מקבילים.

    אז כמובן שאפשר להסתפק במכונה הבסיסית יותר, ואפילו להינות - בכל זאת, אופנוע ראשון. השאלה היא - האם יש סיבה טובה לעשות את זה?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #27
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אתם רוכבים יותר מדי זמן.
    מה שצריך לענייןרוכב חדש הוא משקל, גובה (אם מדובר ברוכב שאינו גבוה), ועלות כספית של ידיות, רגליות, פלסטיקה וכו.

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אתם רוכבים יותר מדי זמן.
    מה שצריך לענייןרוכב חדש הוא משקל, גובה (אם מדובר ברוכב שאינו גבוה), ועלות כספית של ידיות, רגליות, פלסטיקה וכו.
    פספסתי משהו, ורוכבים חדשים בימינו לא מורשים לעלות על כבישים מהירים?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #29
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    רוב הנסיעות שלו הן בעיר. שילמד את הכביש על אופנוע קל וזול להפלה.
    אחרי שנה וקורס רכיבה או שניים שיקנה גם gs1200 אם בא לו.

  15. #30
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    קטקוב - יש סיבה, היא נקראת תקציב. כשאתה רוכב צעיר ומתחיל, ההבדל בין פחות מעשיריה ל-20 אלף הוא המון. אם כל מה שאתה יכול להרשות לעצמך זה אינזומה, לך תהנה על אינזומה.

    ואני לא מצטער על כל הסיפור עם ה-CBF. הוא גרם לי להעריך פי 10 יותר את העז, ולקחת את התקלות שלה בפרופטרציה. (ה-250 היה נבלה אמיתית, העז מידי פעם עשתה קצת צרות אבל לא משהו שאי אפשר לרכב איתו למוסך).

אשכולות דומים

  1. חדש בתחום
    על ידי Kamdo בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 02-12-2020, 18:53
  2. חדש בתחום , מחפש המלצה לאופנוע
    על ידי PARGO בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 13-10-2020, 09:52
  3. לעבוד בתחום הSEO
    על ידי roNiNinja636 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-09-2020, 08:46
  4. חדש בתחום, אופנוע ראשון, חייב ייעוץ
    על ידי רמי1 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 12-12-2018, 20:22
  5. משהו מוזר - צריך עזרה במחשב. מי כאן מבין בתחום?
    על ידי ktm690smc בפורום אוף טופיק
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 09-11-2015, 21:31

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO