כמו שTundra אמר, כשאתה בתור רוכב מנוסה עולה על כלי מסויים הוא לא מרגיש לך נורא. אין סוויץ בראש שמבטל 10-15 שנה של ניסיון, ומאוד קשה להבין את מה שמרגיש רוכב שזה רק עתה סיים רישיון. אני זוכר כשחיפשתי כלי a1 ראשון הלכתי לרכב על ה SV שנחשב כלי מתחילים אידיאלי כמעט. אחרי 30 דקות של רכיבת מבחן חזרתי סחוט.
לעומת זאת על ה 250 הרגשתי שאני פשוט יכול לקחת אותו כבר עכשיו הביתה, וככה עשיתי.
כשעשיתי את ה A שלי על SVבלתי מוגבל, לא הבנתי מה הפחיד אותי בזמנו. הרגיש לי כלי רגוע מאוד, לא מפחיד בעליל.
אגב 250 זה לא חייב להיות סינגל. הסוזוקי שדיברתי עליו זה טווין, ועשיתי עליו בין עירוני ב 120 בכיף (שיוט).
הקוואסקים הקטנים הבעיה העיקרית שלהם זה שמה ש״קונה״ אנשים זה כחֿ, אבל הכלים עצמם קטנים ובנויים קצת כמו צעצוע. ֿ
וזאת באמת בעיה בכלים קטנים, שיצרנים לפעמים לא משקיעים באיכות הכללית של כלים קטנים.
מה שאהבתי למשל בסוזוקי זה שזהו כלי 250 שהם עשו לאנשים שפשוט רוצים אופנוע 250 (ביפן 250 זאת מדרגת ביטוח ואגרה מאוד רצינית) - והוא מרגיש כלי ״אמיתי״ מכל הבחינות. וזה תורם לחווית אופנוענות והרגשת גאוות הבעלות. לדעתי.


ציטוט ההודעה בתגובה