יפה מאוד.
ועכשיו, בהסתכלות אחורה: היה טעם בכל ההתעסקות הזאת עם ה-CBF? לקנות, לתחזק, למכור בהפסד...
לא היה עדיף לקנות עז מלכתחילה?
הרי זאת הקבלה מאוד טובה להשוואה בין האינזומה ל-Z, רק באופנועים של 15 שנה אחורה.
האינזומה חזק מה-CBF ב-3 כ"ס, ומספק ביצועים טובים יותר. לא יודע עד כמה - לא רכבתי עליו, אבל ה-CBF זכור לי בתור אחד האופנועים הגרועים שרכבתי עליהם.במינימום, יהיה לאינזומה עוד 10 קמ"ש בשיוט ובסגירה. מניח שגם התנהגות הכביש שלו טובה יותר (לא כזה קשה, כי התנהגות הכביש של ה-CBF הזכירה לי קטנוע, ולא במובן הטוב. מפחיד לנסות להעלות איתו קצב).
ה-GS חזק מה-Z בכ-8 כ"ס. בפועל, זה מתבטא בעיקר בכוח זמין יותר שמגיע בסל"ד נמוך יותר. המהירות המירבית שלהם דומה, שניהם ישייטו ב-120 ללא מאמץ מיוחד, ויאפשרו לעלות משם ל-140 בזמן סביר כדי לסיים עקיפה. שניהם מציעים התנהגות כביש סבירה, וכאן לטעמי יש יתרון ל-Z (רכבתי על שני הכלים). שניהם גם צפופים ולא נוחים לרוכב גבוה. כך שאפשר להגיד שגם שני הכלים האלה די מקבילים.
אז כמובן שאפשר להסתפק במכונה הבסיסית יותר, ואפילו להינות - בכל זאת, אופנוע ראשון. השאלה היא - האם יש סיבה טובה לעשות את זה?



ציטוט ההודעה בתגובה