עמוד 1 מתוך 5 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 69

אשכול: בעיה בכיוון שסתומים RKS 125

צפייה משולבת

  1. #1

    בעיה בכיוון שסתומים RKS 125

    שלום לכולם,
    אשמח לעזרת המומחים.
    מנוע ב TDC,
    שסתום פליטה בלי חופש בכלל- גם כשהפין כיוון פתוח עד הסוף.
    שסתום יניקה עם חופש, והוא משתנה עם התזוזה של הפין כיוון - כשמשוחרר- יכול לעלות הרבה למעלה,וכשמהודק - אז מהודק.
    והמנוע בטוח ב TDC,אחרי פעולת הדחיסה.

    2018.
    7000 קילומטר,
    טווח תקין- 0.07-0.10 MM (פליטה ויניקה)

    אגב,זה אותו מנוע כמו ה GN125 של סוזוקי.

    תודה רבה.

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    האם המנוע באמת בtdc? או בסוף פליטה? (הבוכנה עולה פעמיים, ההבדל הוא שבtdcאתה מרגיש אוויר יוצא בכוח מפתח הפלאג (שמים אצבע).

  3. #3
    כן בטוח,
    הוצאתי את הפלאג והרגשתי את האוויר שמנסה לצאת,וגם עם הפלאג - מרגישים את הדחיסה..

    והסימון במקום המתאים(על המגנטו)

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי אין לדעת צפיה בהודעה
    כן בטוח,
    הוצאתי את הפלאג והרגשתי את האוויר שמנסה לצאת,וגם עם הפלאג - מרגישים את הדחיסה..

    והסימון במקום המתאים(על המגנטו)
    תשווה את הסימן במגנטו לסימן בגל זיזים, ייתכן שהתיזמון לא נכון.

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    מה שכתב zx,
    או...
    ששקע לך שסתום.

  6. #6
    תודה על התגובות.
    איזה סימן צריך להיות בגל זיזים?
    ומה זה אומר ששקע שסתום?

    יש לציין שהאופנוע נסע טוב,
    לפני בערך שבוע - שבועיים התחיל רעש של שסתומים כשהמנוע חם,

    ולפני יום יומיים הרעש השתנה ונהיה יותר גרוע לפי מה ששמעתי - אז פתחתי בשביל לכוון

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    - שסתום יניקה עם חופש, והוא משתנה עם התזוזה של הפין כיוון - כשמשוחרר- יכול לעלות הרבה למעלה,וכשמהודק - אז מהודק.



    כשאין מגע בין הנדנד לבין הרגל השסתום לא אמור לזוז למעלה.
    כל מצב אחר מעיד על תקלה.

  8. #8
    טוב קראתי על שקיעת שסתום,
    ניראלי פחות סביר שיקרה לאופנוע עם 7000 קילומטר..

    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    -
    כשאין מגע בין הנדנד לבין הרגל השסתום לא אמור לזוז למעלה.
    כל מצב אחר מעיד על תקלה.
    מה הכוונה רגל?

    ברגע שהפין כיוון משוחרר עד הסוף-אז אפשר ''להרים'' את הנדנד כלפי מעלה-ומורגשת התנגדות של קפיץ - שמחזיר את הנדנד למטה - לשסתום.

    סרטוט ראש מנוע-
    https://krakowparts.com/keeway/Keewa...125i-Sport-EVO

    סרטוט שרשרת תזמון וגל זיזים -
    https://krakowparts.com/keeway/Keewa...125i-Sport-EVO

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי אין לדעת צפיה בהודעה
    טוב קראתי על שקיעת שסתום,
    ניראלי פחות סביר שיקרה לאופנוע עם 7000 קילומטר..



    מה הכוונה רגל?

    ברגע שהפין כיוון משוחרר עד הסוף-אז אפשר ''להרים'' את הנדנד כלפי מעלה-ומורגשת התנגדות של קפיץ - שמחזיר את הנדנד למטה - לשסתום.

    סרטוט ראש מנוע-
    https://krakowparts.com/keeway/Keewa...125i-Sport-EVO

    סרטוט שרשרת תזמון וגל זיזים -
    https://krakowparts.com/keeway/Keewa...125i-Sport-EVO
    הנדנד צריך להיעצר על ידי הגל זיזים (חלק 1 לינק 2) לא יכול לעלות הרבה למעלה.
    כשאתה ב TDC תהיה לו יותר תזוזה מאשר במצבים אחרים.
    והבנתי למה אתה מתכוון יש קפיץ שמחזיר את הנדנדים,אתה אמור לכוון כאילו שאין קפיצים - כמה הכי רחוק הפין כיוון יכול להתרחק מהשסתום.

  10. #10
    ציטוט נכתב במקור על ידי Supergegs צפיה בהודעה
    מה זה שסתום עם חופש? שסתום בלי חופש?
    אין כזה דבר. השסתום תמיד נשאר קבוע. אתה לא יכול לשנות בו כלום.

    מה שמשתנה הוא המרווח לשסתום.
    המרווח בין השסתום לנדנד (אם קיים), או בין השסתום לזיז שעל גל הזיזים (קמשפט).

    לא מכיר את המנוע שלך, בדקתי בGN125 יש צילינדר אחד ושני שסתומים, אחד יניקה ואחד פליטה וכן קמשפט אחד.
    ממה שאני מבין מהתאור שלך, בשסתום יניקה יש מרווח, ובשסתום פליטה אין מרווח כלל כאשר אתה ב״טיימינג״ (נקודה מתה עליונה בין דחיסה לעבודה).
    מה המצב של גל הזיזים? כאשר אתה בטיימינג שני הזיזים אמורים להצביע למעלה והחוצה מהמנוע בצורה מקבילה כמו באמוג׳י הזה כשהידיים שלו למעלה.
    אם זה לא ככה, אז אתה לא בטיימינג.
    צודק הכוונה היא הרווח שבין השסתום לנדנד,או לגז זיזים.

    ננסה לפרק את המכסה שסתומים ולראות מה מצב הגל זיזים.
    תודה רבה.



    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    הנדנד צריך להיעצר על ידי הגל זיזים (חלק 1 לינק 2) לא יכול לעלות הרבה למעלה.
    כשאתה ב TDC תהיה לו יותר תזוזה מאשר במצבים אחרים.
    והבנתי למה אתה מתכוון יש קפיץ שמחזיר את הנדנדים,אתה אמור לכוון כאילו שאין קפיצים - כמה הכי רחוק הפין כיוון יכול להתרחק מהשסתום.
    אבל אם את משחרר עד הסוף את הפין כיוון אז אתה בעצם יוצר יותר חופש בין הנדנד לשסתום - מה שיוצר את האפשרות להרים את הנדנד כלפי מעלה (יחסית) הרבה.

    ואוקיי לגבי הכיוון,תודה רבה

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    מיקום
    המרכז
    הודעות
    147
    ציטוט נכתב במקור על ידי אין לדעת צפיה בהודעה
    שלום לכולם,
    אשמח לעזרת המומחים.
    מנוע ב TDC,
    שסתום פליטה בלי חופש בכלל- גם כשהפין כיוון פתוח עד הסוף.
    שסתום יניקה עם חופש, והוא משתנה עם התזוזה של הפין כיוון - כשמשוחרר- יכול לעלות הרבה למעלה,וכשמהודק - אז מהודק.
    והמנוע בטוח ב TDC,אחרי פעולת הדחיסה.

    2018.
    7000 קילומטר,
    טווח תקין- 0.07-0.10 MM (פליטה ויניקה)

    אגב,זה אותו מנוע כמו ה GN125 של סוזוקי.

    תודה רבה.
    מה זה שסתום עם חופש? שסתום בלי חופש?
    אין כזה דבר. השסתום תמיד נשאר קבוע. אתה לא יכול לשנות בו כלום.

    מה שמשתנה הוא המרווח לשסתום.
    המרווח בין השסתום לנדנד (אם קיים), או בין השסתום לזיז שעל גל הזיזים (קמשפט).

    לא מכיר את המנוע שלך, בדקתי בGN125 יש צילינדר אחד ושני שסתומים, אחד יניקה ואחד פליטה וכן קמשפט אחד.
    ממה שאני מבין מהתאור שלך, בשסתום יניקה יש מרווח, ובשסתום פליטה אין מרווח כלל כאשר אתה ב״טיימינג״ (נקודה מתה עליונה בין דחיסה לעבודה).
    מה המצב של גל הזיזים? כאשר אתה בטיימינג שני הזיזים אמורים להצביע למעלה והחוצה מהמנוע בצורה מקבילה כמו באמוג׳י הזה כשהידיים שלו למעלה.
    אם זה לא ככה, אז אתה לא בטיימינג.

  12. #12
    רק שאלה קטנה לפני שנפרק,
    זה הגיוני שהאופנוע יניע בנגיעה,יסע טוב וכו' - והתזמון יהיה שגוי?

    רק כדי לדעת אם לפרק את המכסה שסתומים..

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ב TDC יש לנדנד טווח תנועה קבוע למעלה או למטה.
    תרים את הנדנד למעלה עד הסוף ותבריג פנימה את הפין עד שאתה מגיע למרווח הרצוי בין הקצה של הפין כיוונון לבין הרגל של השסתום.
    לא צריך לפרק את המכסה שסתומים בשביל לראות אם המנוע בטימינג.

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    מיקום
    המרכז
    הודעות
    147
    ציטוט נכתב במקור על ידי אין לדעת צפיה בהודעה
    רק שאלה קטנה לפני שנפרק,
    זה הגיוני שהאופנוע יניע בנגיעה,יסע טוב וכו' - והתזמון יהיה שגוי?

    רק כדי לדעת אם לפרק את המכסה שסתומים..
    אתה צודק, המנוע לא אמור לעבוד טוב ואולי באמת לא זאת הבעיה, אבל אתה עדיין חייב לדעת בודאות שאתה בטיימינג, אין מה להמשיך לבדוק לפני שאתה בטוח בזה.

    חצי אפשרות(מבלי לפרק את מכסה השסתומים), תכוון רווח מקסימלי לשסתום הפליטה ותסובב את המנוע ותבדוק בנקודות שונות האם מתקבל מרווח בשסתום הפליטה.
    אם אין חופש אז זה לא עוזר, אבל אם יש חופש בשסתום פליטה בנקודה כלשהיא אז בוודאות אתה לא בטיימינג, או שהנקודה שאתה חושב שהמנוע בטיימינג לא נכונה.
    נערך לאחרונה על ידי Supergegs; 16-12-2020 בשעה 19:37.

  15. #15
    הבנתי,
    אבל פה בדיוק נמצאת הבעיה - אין טווח תנועה בין הנדנד לשסתום פליטה.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 18-11-2020, 20:43
  2. עזרה בכיוון סאג
    על ידי markuzon בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 29-06-2017, 12:01
  3. עזרה בכיוון בולם אחורי - נינגה 636 2015
    על ידי markuzon בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 16-03-2017, 08:15
  4. האם צריך להוציא את הפלאג בכיוון מרווח שסתומים?
    על ידי Yarden12@ בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 26-08-2016, 12:55
  5. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 11-06-2016, 01:21

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO