עמוד 5 מתוך 5 ראשוןראשון ... 345
תוצאות 61 עד 69 מ 69

אשכול: בעיה בכיוון שסתומים RKS 125

  1. #61
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לא יכול לערוך.
    לא ידעתי איך קוראים לזה באנגלית (שלייף סופאפים זה מן הסתם עיוות של השם הגרמני, כמו רוב המונחים במכונאות עברית ).
    אבל אחרי קצת ניחושים וטעיה נגעתי לסרטון הזה:
    https://www.google.com/url?sa=t&sour...bgbHBQKmownziE

  2. #62
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    לא יכול לערוך.
    לא ידעתי איך קוראים לזה באנגלית (שלייף סופאפים זה מן הסתם עיוות של השם הגרמני, כמו רוב המונחים במכונאות עברית ).
    אבל אחרי קצת ניחושים וטעיה נגעתי לסרטון הזה:
    https://www.google.com/url?sa=t&sour...bgbHBQKmownziE
    מגניב. בחיים לא שמעתי על זה.

  3. #63
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    פעם היה נהוג לעשות את זה כדי להתאים את ראש השסתום לתושבת שלו (החלק הקוני). מי שיצא לו לעבוד עם מכונאים של פעם, היה מקבל "מטלה" לעשות את זה ידנית עם משחת קרבורנדום, ומקל שבקצהו פטמת ואקום קטנה שנדבקת לשסתום. אתה מגלגל את המקל בין הידיים (כאילו שמדליקים אש בשיטת האדם הקדמון) ויוצרים התאמה מושלמת בין השסתום לבית שלו.
    אתה מדבר על valve lapping - התאמה של השסתום לטבעת האטימה בראש מנוע שזו פעולה מוכרת.
    אבל טבעת האטימה היא בתא השרפה, בזמן שאין לדעת מדבר על גילוח מהרגל של השסתום.
    הרגל של השסתום נמצאת מתחת למכסה שסתומים, הרגל היא האזור עם השגם שאליו נכנסים שני נועלים קטנים שעוצרים את הקפיץ כמו בתמונה שהוא צירף.

  4. #64
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לא יודע מה "אין לדעת" עשה. הוא רק כתב ששייפו את השסתום (שיוף הסתדר לי עם שלייף ובגלל זה כתבתי עם הסתייגות). ייתכן ופיספסתי איזו תגובה.

  5. #65
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    גם אין יותר מדי הגיון בלהרחיב את המגרעת של השגמים בקצה הרגל. זה זהה מבחינת התוצאה ללשים קפיץ יותר חלש או יותר קצר.

  6. #66
    השסתום קוצר מהחלק העליון שלו,כמו שרואים בתמונה המצורפת.

    אין הרחבה של המגרעת בקצה הרגל.

  7. #67
    ויש כאן כתבה בסגנון מצחיק על שלייף סופפים


    https://www.misgav-link.co.il/node-21006/

  8. #68
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    החרט שבדק את הראש, בדק אטימה של השסתום תחת וואקום?

    Sent from my GM1913 using Tapatalk

  9. #69
    אין לי מידע לגבי זה

אשכולות דומים

  1. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 18-11-2020, 20:43
  2. עזרה בכיוון סאג
    על ידי markuzon בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 29-06-2017, 12:01
  3. עזרה בכיוון בולם אחורי - נינגה 636 2015
    על ידי markuzon בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 16-03-2017, 08:15
  4. האם צריך להוציא את הפלאג בכיוון מרווח שסתומים?
    על ידי Yarden12@ בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 26-08-2016, 12:55
  5. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 11-06-2016, 01:21

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO