כדי לקבל המלצות, כדאי שתוסיף עוד פרטים... תקציב? ניסיון רכיבה? מימדי גוף? תוואי נסיעה צפוי? האם צפויות ירידות לשטח - ואם כן, אז באיזה רמת קושי? מהן חשוב לך באופנוע, ועל מה אתה מוכן להתפשר?
בן 50 מעוניין ברכישת דוש מוגבל A1 חדש , מיועד לנסיעות בינוניות/ארוכות.
המלצתכם בבקשה,
תודה
כדי לקבל המלצות, כדאי שתוסיף עוד פרטים... תקציב? ניסיון רכיבה? מימדי גוף? תוואי נסיעה צפוי? האם צפויות ירידות לשטח - ואם כן, אז באיזה רמת קושי? מהן חשוב לך באופנוע, ועל מה אתה מוכן להתפשר?
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
התקציב עומד על כ 65,000 ש״ח
מתכוון לרכב בעיקר כבישים אולי שבילים קלילים, אין רצון לכבוש שטחים...
רוצה אופנוע גדול,נוח ואמין
Cb500x
nc750x
v strom
מבין שלושתם היחיד ששוה לשקול לרדת איתו לשבילים הוא ה500, בתנאי שהוא מהדגמים החדשים(גלגל 19).
אבל, יבאס יותר בכביש.
בגדול אלו אופנועי כביש עם ישיבה זקופה.
גדול, נוח ואמין... אמרת ויסטרום.
כמו שאמרו מעלי, אלה אופנועי כביש עם ישיבה זקופה, קרוסאוברים. לא באמת דו"שים ואין להם מה לחפש בשטח מעבר לשבילים מהודקים.
למרות שאם קצת רצון... גם עם ויסטרום אפשר לקבל חוויות מחוץ לדרכים הסלולות
רבים וטובים כאן בפורום ימליצו לך על ה-NC. הוא גם מתאים מאוד כאופנוע ראשון, חסכוני ביותר ואמין. פחות עונה להגדרה של "גדול ונוח" מהויסטרום, למרות שהוא רחוק מלהיות אופנוע פצפון...
כאופנוע לרכיבות מנהלתיות הוא יעשה לך עבודה מושלמת, כאופנוע לטיולים - אני מאמין שהויסטרום עדיף.
נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 24-12-2020 בשעה 09:20.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
ה-NC כמו שנאמר כאן הוא אופנוע נהדר, אבל הוא רחוק מלהיות דו"ש, הוא אופנוע כביש בבגדי אדוונצ'ר. מעבר למרווח הגחון שגדול במעט מנייקד ומהלך מתלים טיפה ארוך יותר, הוא יתמודד עם שטח בערך כמו כל אופנוע כביש ממוצע עם צמיגי 80/20.
לטיולים ארוכים והרבה שטח - חפש טנרה 660.
לשטח רציני יותר ונוחות סבירה בבין עירוני - חפש DR650.
לנסיעות כביש - הייתי מוריד את ה-500 מהפרק. הויסטרום או ה-NC יעשו את העבודה. (הויסטרום גדול יותר וארוך יותר מההונדה, מאמין שיהיה מעט יותר נוח אבל רכיבת מבחן עדיפה מדעות באינטרנט).
הNC למעט שבילים מהודקים לא ממש לשטח ועם המון פלסטיק כך שנפילה עשויה לכאוב בכיס..
לגבי נסיעות ארוכות כפי שרשמו לך למעלה תגדיר מה הן.
מהנסיון שלי עם הNC הוא נהדר לטווח של כ 70 קילומטר לכל כיוון.
עם אתה אמור לרוץ על כביש שש על בסיס יומי ממליץ לך ללכת על משהו קצת יותר חזק.
לגבי נוחות הNC סביר + ולא מעבר לכך.
סך הכל מבחינה פרקטית הNC שם את רוב האופנועים בכיס הקטן ( בתא הקדמי ).
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לוקי, אל תשכח שלבחור יש A1, כך שגם ננסי וגם ויסטרום וכל דבר אחר יפיק 47 סוסים. אין לו םה אופציה ל"יותר חזק".
צודק בהחלט
פרט שולי שנעלם מעייני
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
תודה רבה לכולכם, מעריך מאוד את חוות דעתכם.
כרגע מתלבט בין nc750x ל v-strom ...
האם ה bmw f750 לא בא בחשבון?
באותה נשימה אפשר להכניס את הטרייסר 700 לרשימה שקל בכמעט 20 קילו מהאחרים.
- מתכנן לשדרג ל-A?
- אם כן, חושב שתהיה מעוניין לפתוח את ההגבלה על האופנוע שתרכוש ולהמשיך איתו, או לקנות אחד אחר?
- האם האופנוע חייב להיות חדש? (אם לא, זה מכניס לך למשל את ה-F800GS/A)
- רוצה / שוקל / לא מתנגד עקרונית לעשות טיפולים שוטפים קטנים לבד?
- חושב שתעשה טיולים של חצי יום ויותר? (מתחילים להיכנס דברים כמו חום מנוע, יכולת לשנות תנוחה על המושב, ויברציות מהכידון / רגליות, נוחות תדלוק)
- הכי חשוב - בדקת על מי מהכלים אתה יכול לקבל רכיבת מבחן?
אם הכלי חייב להיות חדש, לדעתי F800R עדיין מיוצר, כלי שלא תופס טוב בארץ (יתרון לטעמי)