ציטוט נכתב במקור על ידי katy צפיה בהודעה
הציעו לי לקנות כלי שכבר אין את הדגם שלו כמה שנים. הוא עבר יד ליבואן ואני אהיה יד שניה כבר אבל הוא עם 0 ק"מ.

מעבר לזה שיהיה רשום שאני יד שניה (שזה לא מפריע לי).

יש אחריות עליו לשנתיים (מה חשוב שהיא תכלול?)

נאמר לי שהקטנוע בארגז ארוז כמו כל החדשים שהיו. שאלתי אם אני יכול ללכת לראות שפותחים את הארגזים ומרכיבים אותו ואמרו לי שכן.

יש סיכונים? מהם? איך אפשר למזער אותם? מה אני יכול לשאול מראש לפני שאני סוגר את העסקה ומה אני יכול לבדוק פיסית לפני שמרכיבים אותו או אחרי?

המון תודה מראש למגיבים!
בזמן העמידה, מתייבשות גומיות/צמיגים. במידה והכלי עומד עם שמנים בפנים, הם מזדקנים ומאבדים מתכונתיהם. עם הכלי עומד ליד הים - הוא עלול לפתח חלודה (כולל במגעים חשמליים) ופגיעות צבע. במרים קיצוניים של עמידה ארוכה מאוד יכולה להיצטבר חלודה במיכל הדלק.
כל עוד יש אחריות, ואתה מקבל את הכלי מושמש כראוי - לא רואה בעיה לרכוש אופנוע כזה, כל עוד החסרונות שלו מגלומים במחיר.
כמו שלוקי אמר - אם האופנוע עמד בתוך ארגז, ורצוי מאוד במחסן סגור/כלל לא בנמל והרחק מהים - אני לא רואה סיבה שכלי בן שנתיים עם 0 ק"מ יעשה לך צרות.