ציטוט נכתב במקור על ידי katy צפיה בהודעה
הציעו לי לקנות כלי שכבר אין את הדגם שלו כמה שנים. הוא עבר יד ליבואן ואני אהיה יד שניה כבר אבל הוא עם 0 ק"מ.

מעבר לזה שיהיה רשום שאני יד שניה (שזה לא מפריע לי).

יש אחריות עליו לשנתיים (מה חשוב שהיא תכלול?)

נאמר לי שהקטנוע בארגז ארוז כמו כל החדשים שהיו. שאלתי אם אני יכול ללכת לראות שפותחים את הארגזים ומרכיבים אותו ואמרו לי שכן.

יש סיכונים? מהם? איך אפשר למזער אותם? מה אני יכול לשאול מראש לפני שאני סוגר את העסקה ומה אני יכול לבדוק פיסית לפני שמרכיבים אותו או אחרי?

המון תודה מראש למגיבים!

שלום

אני מניח כי מדובר בכלי פחות פופולארי, או עם היסטוריה בעייתית משהו ( בארץ או בעולם) ולכן נתקע על המדף של היבואן.

חלק מהכלים, שנתון 2020 נמכרים במבצעי סוף השנה פחות ממחיר המחירון, או מתוך רצון היבואן לנקות מדפים, או החלפת דגם (לדוגמא הונדה PCX ), חלקן לא נותנים הנחה אבל נותנים אביזרים בחינם או מחירי עלות, העיקר למכור.

היבואנים קיבלו ככל שאני יודע אישור למכור כלי רכב עד שנה וחצי ממועד יצורם בטרם ירשם כיד נוספת. ( זה לגבי רכבים אני מניח שזהה ביבואני אופנועים אבל לא בטוח, שווה בדיקה)

https://www.calcalist.co.il/local/ar...773875,00.html


את בהחלט יכולה לבקש 20 עד 40 אחוז הנחה נוספים עקב השנתון והיבואן בהחלט יכול לספוג את זה כדי לא להישאר עם כלי שרק מאבד מערכו( זה תלוי גם ביכולת המו"מ שלך)

לגבי הצמיגים תסתכלי מתי יוצרו. אם זה שנתון 2017 יש סיכוי שהצמיגים יוצרו כבר ב 2016 וזה כבר צמיגים ישנים גם אם לא רואים יובש כלפי חוץ וגם אם לכאורה ניתן להשתמש בהם חוקית. את בהחלט יכולה לבקש שיחליפו אותם לטריים מסוג זהה. ליבואן זה גרושים ולך זה בהחלט כדאי

כמובן חייבים במועד ההרכבה להחליף שמנים ודלק

בהצלחה