לא יחליפו גומיות וגם הצמיגים לא יוחלפו.
אני לא בטוח שזה נכון.
תחשוב שהיבואן מחזיק את הכלי כבר 3 שנים בארגז.
יש לו רצון (עז כנראה) למכור.
החלפת גומיות, צמיגים ונוזלים אלו לא עלויות גבוהות ליבואן וככה הוא מצליח להיפטר מהכלי.
הרי במצב הנתון, לא בטוח שיגיע עוד קונה וכולנו נסכים שעוד שנה הכלי הזה לא יימכר בחיים.
אולי.
אבל אם אני הייתי קונה כלי כזה, אני מגיע מעמדת כוח.
ליבואן יש שצי אופציות:
1. למכור בפחות רווח (כי הוא בטח לא מפסיד).
2. להשאיר את הכלי אצלו ומתישהו לרשום אותו בדו"ח רווח והפסד כהפסד מלא (כי כמה אנשים כבר יסכימו לקנות כלי בן 4 שנים).
זה עניין של כוח מיקוח, וכרגע הכוח נמצא אצל הקונה.