לכביש - הוא מעפן. מה ציפית לשמוע?
מעל 80 קמ"ש הוא מווברץ, צורח בסל"ד גבוה, הכסא צר וקשה (נהיה מעיק אחרי 20 דקות של ישיבה), רגיש לרוחות צד, התחושה מהאופנוע נהיית מעורפלת ככל שהמהירות עולה. גם הבטחון בבלימה לא משהו כשאתה על צמיגי קוביות.
זה נכון לא רק ל-PR5, אלא לכל אופנוע שטח מקצועי. תמיד יש טרייד-אוף, ועל יכולות גבוהות בשטח משלמים בכביש, ולהיפך. הבולמים, יחס ההעברה,
אם אתה מודע לזה, ולא מצפה לדברים שלא תוכל לקבל - אז נסיעה של 5-10 ק"מ לכיוון אפשרית בהחלט, בסופו של דבר - אופנוע זה אופנוע. ראשון למטה, כל השאר למעלה ויאללה גז. לנסיעות של 20 ק"מ הייתי כבר בוחן אפשרויות אחרות.
מבחינת המנוע - היה לי גאס-גאס קאמי עם המנוע הזה.
הוא אכן קצת חלש, ונשבר בקלות יחסית בנפילות.
מצד שני, החלקים שלו מאוד זולים והוא פשוט לטיפול.