עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 45 מ 45

אשכול: אופנוע תיור לרוכב נמוך הכולל מערכות בטיחות

  1. #31
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2020
    הודעות
    21
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אתה רק חושב שזה גבוה לך, בפועל זה לא (אפשר גם להשקיע בהנמכה).
    אבל עזוב, יש אחלה אופנועי ספורט-טורינג קטנים-בינוניים. כמו השלישיה שכתבתי מעל - נינג'ה 400, CBR500, YZF-R3.
    השאלה עד כמה הם נוחים לרכיבות רגועות
    שווה בדיקה

    תודה

  2. #32
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2020
    הודעות
    21
    ציטוט נכתב במקור על ידי פיינשמקר צפיה בהודעה
    קרוזרים באים בחשבון?
    א-לה רבל, וולקן, סקרמבלר וכיוצא באלה?
    לא ממש touring, אבל מתאימים בשאר הפרמטרים.
    מבחינת גובה צודק
    מבחינת השאר אני בספק.
    נוחות בשימוש יומיומי או נסיעות ארוכות ( לדג' לשים ארגז לקרוזר הורס לטעמי את כל המראה שלו.... לדג' למעט ABS אביזרי בטיחות כמעט ולא קיימים כי אין ממש צורך עקב אופי האופנוע והתנהגות הכביש שלו ( בערך כמו הטויוטה המשפחתית שלי)... ולכן למרות שאני נהג/רוכב מתון וזהיר, קצת קצת פחות מתלהב

    בכל אופן, תודה

  3. #33
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2020
    הודעות
    21
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    טכנולוגיה לא מגנה ברמה של 100 אחוז הטכנלוגיה עוזרת לתקן טעויות קטנות, בקניית כלי שלא מעודד לצאת למסע השתוללות אתה מגן
    על עצמך יותר (ע.ע לוקי ומפלצת ה-NC).

    בשביל להבין אם אתה אוהב עוגת גבינה, לא צריך לקנות את כל העוגה, גם אם אתה זוכר מילדותך שזה טעים, לוקחים ביס מפרוסה ורק
    במידה ואכן זה עדיין טעים לך תקנה את העוגה כולה.

    הכוונה תתחיל בכוונה בכלי כמו האנפילד, תרכוש ניסיון ותתרשם מה המצב היום, אם יקרה לו משהו יהיה פחות יקר מקניה של כלי מודרני
    וכשתבין אחרי חצי שנה שנה לאן נושבת הרוח תוכל לקנות משהו קצת יותר משוכלל.

    אחרת תקנה כלי יקר, את כל שעורי חוסר הניסיון והטעיות תעשה עליו ומהר מאד תגלה שזו לא הכלה שרצית, ועכשיו גירושין הסדרי ראיה
    משמרות וכו...

    בקיצור אל תתחיל מהמקפצה הגבוהה.
    אהבתי את הדימויים לעניין הגירושים...
    יש משהו בדבריך לגבי עקומת הלימוד והתשלום בגינה

    בכל אופן, תודה

  4. #34
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2020
    הודעות
    21
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    מסכים לגמרי אבל את הכי חשוב שכחת- קורס.
    שיעורי נהיגה מביאים את בעל הרישיון לרמת רכיבה רחוקה מאוד ובפער עצום מהנדרש מרוכב בסיסי בכבישי ישראל.
    אף אחד לא יודע מהבית כיצד לבצע בלימת חירום, התחמקות ממכשולים ובטח שלא מבט כידון גז. קורס לאנשים עם ראש על הכתפיים הוא חובה.
    קורס לרוכב שרק מתחיל לכאורה? או לאחר מספר חודשי רכיבה וצבירת נסיון בסיסי
    בלי קשר, אני מניח שאתה אמור להגיע עם הכלי שלך...קצת מפחיד אותי לבצע התנסויות לבלימת חירום או התחמקות ממכשולים במגרש שיש לך כמעט אפס נסיון כרוכב ( מבחינתי אחרי 30 שנה שלא רכבתי כמעט למעט קטנועים או סיבוב קצר על אופנוע אצל חברים) ואפס ניסיון על הכלי המסוים. ואז אכן אני עלול למצוא עצמי על האספלט. או שאני טועה?

    תודה

  5. #35
    לדעתי הצנועה , כדאי להתחיל כמה שיותר מוקדם.
    במהלך הרכיבה תסגל לעצמך הרגלים לא טובים שאחר כך תשקיע זמן למאמץ לשרש אותם.

    מדריך טוב ידע להסביר לך ולמנוע ממך בעיות במהלך השיעור.

    Sent from my Nokia

  6. #36
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי ophir555 צפיה בהודעה
    השאלה עד כמה הם נוחים לרכיבות רגועות
    שווה בדיקה

    תודה
    נוחים במידה סבירה.
    משום מה, לא נראה לי שאתה תעשה טיולים של מעל 300-400 ק"מ ביום על ההתחלה, כך שאין באמת סיבה לחפש "מכונת תיור" שנועדה להעביר בנעימים יום שלם באוכף.
    בשביל 4-5 שעות רכיבה עם הפסקות באמצע הכלים האלה מספיק נוחים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #37
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי ophir555 צפיה בהודעה
    קורס לרוכב שרק מתחיל לכאורה? או לאחר מספר חודשי רכיבה וצבירת נסיון בסיסי
    בלי קשר, אני מניח שאתה אמור להגיע עם הכלי שלך...קצת מפחיד אותי לבצע התנסויות לבלימת חירום או התחמקות ממכשולים במגרש שיש לך כמעט אפס נסיון כרוכב ( מבחינתי אחרי 30 שנה שלא רכבתי כמעט למעט קטנועים או סיבוב קצר על אופנוע אצל חברים) ואפס ניסיון על הכלי המסוים. ואז אכן אני עלול למצוא עצמי על האספלט. או שאני טועה?

    תודה
    אתה גם צריך להגיע למגרש שבו עורכים את ההדרכות וכתלות במקום המגורים שלך, זו יכולה להיות נסיעה לא קצרה.
    כרוכב מתחיל, הייתי צריך משהו כמו חודשיים/שלושה עד שהרגשתי מספיק בנוח ואני לא חושב שזו היתה טעות לא להגיע לפני כן. במקרה שלך,בגלל הנסיון הקודם, סביר להניח שזה יקח הרבה פחות זמן.
    הסיכון להחלקה במהלך ההדרכה נמוך אבל זה בהחלט קורה מדי פעם (קרה למישהו באחת ההדרכות שלקחתי).

  8. #38
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    אתה גם צריך להגיע למגרש שבו עורכים את ההדרכות וכתלות במקום המגורים שלך, זו יכולה להיות נסיעה לא קצרה.
    כרוכב מתחיל, הייתי צריך משהו כמו חודשיים/שלושה עד שהרגשתי מספיק בנוח ואני לא חושב שזו היתה טעות לא להגיע לפני כן. במקרה שלך,בגלל הנסיון הקודם, סביר להניח שזה יקח הרבה פחות זמן.
    הסיכון להחלקה במהלך ההדרכה נמוך אבל זה בהחלט קורה מדי פעם (קרה למישהו באחת ההדרכות שלקחתי).
    מסכים.
    אני עשיתי קורס מתקדם אחרי שהרגשתי מספיק בטוח עם התפעול הבסיסי (הילוכים, הכרת מימדי כלי וכו'). מה שכן, כמו שאמרו לפני, לרוב מסגלים הרגלי רכיבה שגויים שדורשים עבודה קשה כדי להשתנות.
    לגבי ההחלקה בדרך, למרות שמיקום הקורס הראשון שעשיתי לא היה מאיים, ביום הקורס היה גשם ראשון, וביחד עם ערפל ושוטר מטומטם שהחליט לעכב איזה רכב באמצע איילון כדי לדבר, הייתי קרוב מאוד לא להגיע לקורס...

    Sent from my SM-N986B using Tapatalk

  9. #39
    ציטוט נכתב במקור על ידי ophir555 צפיה בהודעה
    ואם לכיוון של 500 top of the line, איזה כלי היית ממליץ?
    תודה
    אם אני הייתי בנעליך, כנראה הייתי בוחר ב-CB500X או ב-F750 GS בגרסה המוגבלת 47 כ"ס.

  10. #40
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי פיינשמקר צפיה בהודעה
    אם אני הייתי בנעליך, כנראה הייתי בוחר ב-CB500X או ב-F750 GS בגרסה המוגבלת 47 כ"ס.
    לקנות אופנוע בגרסה מוגבלת?
    למה?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #41
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    מסכים.
    אני עשיתי קורס מתקדם אחרי שהרגשתי מספיק בטוח עם התפעול הבסיסי (הילוכים, הכרת מימדי כלי וכו'). מה שכן, כמו שאמרו לפני, לרוב מסגלים הרגלי רכיבה שגויים שדורשים עבודה קשה כדי להשתנות.
    לגבי ההחלקה בדרך, למרות שמיקום הקורס הראשון שעשיתי לא היה מאיים, ביום הקורס היה גשם ראשון, וביחד עם ערפל ושוטר מטומטם שהחליט לעכב איזה רכב באמצע איילון כדי לדבר, הייתי קרוב מאוד לא להגיע לקורס...

    Sent from my SM-N986B using Tapatalk
    התכוונתי להחלקה במהלך הקורס...

  12. #42
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    ציטוט נכתב במקור על ידי ophir555 צפיה בהודעה
    קורס לרוכב שרק מתחיל לכאורה? או לאחר מספר חודשי רכיבה וצבירת נסיון בסיסי
    בלי קשר, אני מניח שאתה אמור להגיע עם הכלי שלך...קצת מפחיד אותי לבצע התנסויות לבלימת חירום או התחמקות ממכשולים במגרש שיש לך כמעט אפס נסיון כרוכב ( מבחינתי אחרי 30 שנה שלא רכבתי כמעט למעט קטנועים או סיבוב קצר על אופנוע אצל חברים) ואפס ניסיון על הכלי המסוים. ואז אכן אני עלול למצוא עצמי על האספלט. או שאני טועה?

    תודה
    תאמין לי שאתה רוצה להגיע לקורס עם האופנוע מוקדם ככל האפשר. זה הדבר הראשון שעשיתי לאחר שחזרתי לרכב אחרי הפסקה של 25 שנה. הקורס לא הופך אותך באינטסטנט לרוכב אלא מלמד אותך כיצד צריך לרכב ובעיקר מה לתרגל. הפואנטה פשוטה- אם אתה בעל ניסיון תצטרך להתאמן הרבה יותר זמן על אימוץ הרגלים נכונים. אם אתה "דף חלק" ההטמעה מהירה יותר. הקורס עצמו מדורג ומתרחש במהירויות נמוכות מאוד 20-40 קמ"ש. כפפות קסדה, מקסימום מגיני ברכיים וזהו.
    כנראה שהטעיתי אבל אין תרגול של בלימות חירום ולא התחמקות ממכשולים בקורס עצמו. אבל וזה אבל גדול, בגלל שתדע ותבין איך בולמים נכון ואיך נותנים פקודת היגוי אתה תמצא את עצמך מתאמן ומשכלל את היכולת עד לרגע הקובע- הכמעט הראשון שלך. הסיכוי שלך להימנע מהרגע הזה והסיכוי לצאת ממנו בשלום יעלה ככל שתתרגל. כשלקחתי את האופנוע הביתה מהמוכר הבאתי את אישתי שתיסע מאחורי על כביש שש. זאת היתה רמת הפחד שלי כשהתחלתי את הקורס. אין בקורס שום דגש או לחץ על מהירות אלא ההיפך. מבקשים ממך לרכב ממש לאט כדי להבין דברים בדרך אחרת. זה עובד ואם לא ברור אז כן- ממליץ בחום לכל רוכב, חדש או מיומן.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  13. #43
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    בוודאי שיש בלימות חירום והתחמקות ממכשול.
    אמנם אתה מוכן לזה ולא באמת מופתע, אבל אתה מתרגל את הטכניקה ועוד איך.
    (שוב, אין מה לחשוש, הכל מבוצע הרוגע ובהדרגה).

  14. #44
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    בוודאי שיש בלימות חירום והתחמקות ממכשול.
    באופנוען מאומן אין. דברים שנלמדים בקורס אומנם נכונים, אבל מאוד בסיסיים. אולי תספר באיזה קורס ראית תרגול של בלימת חירום?

  15. #45
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    באופנוען מאומן אין. דברים שנלמדים בקורס אומנם נכונים, אבל מאוד בסיסיים. אולי תספר באיזה קורס ראית תרגול של בלימת חירום?
    בזמנו, קורס בסיסי (פרו 1) בפרוריידינג כלל בדיוק את הדברים האלה - בלימת חירום, חמיקה ממכשול וסלאלום שמתרגל עבודת מבט.
    לא יודע מה המצב שם כיום. אפשר להתקשר ולשאול...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. הרפורמה בהטבות מס על מערכות בטיחות תתעכב
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 13-11-2018, 10:04
  2. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 15-04-2018, 21:44
  3. תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 10-11-2016, 23:30
  4. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 18:25
  5. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 14-11-2015, 02:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO