עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 45

אשכול: אופנוע תיור לרוכב נמוך הכולל מערכות בטיחות

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    למה דווקא הימליאן ולא נניח אינטדספטור 650? הוא נמוך יותר.

    ואם כבר קטמ, למה לא דיוק 390?
    כי אמרו "טורינג". נכון שזה מינוח גמיש מאוד, ואפשר לתור את ארצינו הקטנה גם עם קטנוע 125 וגם עם R1.
    אבל מהכותרת אני מסיק שהבחור מחפש אופנוע שנראה כמו מכונה שנועדה לנסוע רחוק. או במינימום, לא נראה כמו כלי עירוני מובהק (ע"ע נייקדים ללא מיגון רוח).
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  2. #17
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2020
    הודעות
    21
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    שאלה:
    אם אתה כל כך חושש מהתפעול של המכונה - למה שלא תקנה אופנוע קטן וקל לשליטה, בנפח 300-400 סמ"ק - וכעבור חצי שנה- שנה תתקדם לאיזה אופנוע שתרצה, כבר בלי להגביל את עצמך לכלים "מתונים"?
    ואם כך, איזה כלי?
    תודה

  3. #18
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2020
    הודעות
    21
    ציטוט נכתב במקור על ידי פיינשמקר צפיה בהודעה
    1+
    שני הסנט שלי הם שזו העצה הנכונה.
    בטח ובטח אם אין לך בעיית תקציב.
    תתחיל עם כלי עד 500 סמ״ק top of the line.
    בעוד שנה~ תתקדם לכלי הבא בנפח גדול יותר.
    זו טקטיקה שתאפשר לך ללמוד מה אתה באמת רוצה/צריך תוך ניהול סיכונים נבון.
    ואם לכיוון של 500 top of the line, איזה כלי היית ממליץ?
    תודה

  4. #19
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2020
    הודעות
    21
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    מצחיק אבל הייתי הולך דווקא הפוך, חפש לך רויאל אנפילד משומש, תדאג לו להגנת נגד נפילה
    ותחזור משם, אופנוע נופל, ורוכב חדש מפיל אופנוע יותר, פלסטיקה נשברת ועולה הון תתחיל
    מאופנוע מתון תלמד מחדש הכל, הכביש השתנה מאוד בשלושים השנים האחרונות וגם הזיכרונות
    שלך יותר מתוקים ממה שהיו באמת.

    תראה אם זה באמת מה שאתה זוכר ומחפש, יש מצב שתגלה שזה לא, האנפילד זול, ברזל, ולא צריך
    חוץ מטכניקה כלום. הוא לא מעודד רכיבה חסרת אחריות, אתה גם תגלה שאתה לא מה שאתה חושב
    וזוכר שאתה, לא בגוף ולא בנפש. בקיצור צריך ללמוד הכל מחדש ולהתאים ליכולת.

    ואחרי חצי שנה, שנה, כשתצבור ניסיון ביטחון ותבין מה קורה תחליט אם אתה ממשיך להונדה 500 קצת
    יותר משוכלל או חוזר לרכב אספנות נוצץ מפואר ויציב על הכביש.

    ממליץ לך גם לקחת כמה שעור רכיבה אצל מורה.
    הכל נכון
    נסעתי בעברי גם על רויאל אנפילד בהודו. כיף, זה לא בדיוק מה שהגדיר אותו, אבל הבנתי את הכוונה.

    ודרך אגב שלמדתי רכיבה על אופנוע בזמנו ( ג'אוה 350), לא ממש לימדו לנהוג, יותר בכיוון של איך לעבור את הטסט. מקווה שהיום זה השתפר

    אבל תודה בכל אופן

  5. #20
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2020
    הודעות
    21
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אבל הוא רוצה טכנולוגיה שתגן עליו... לא לתפעל אופנוע עם הידיים והרגליים כמו בתקופת האבן
    בדיוק :-)
    תודה

  6. #21
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2020
    הודעות
    21
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    תבדוק אם הקטמ אדוונצ'ר 390 מתאים לך בגובה.
    למעט סימן השאלה של גובה מושב, הוא צריך להתאים לך מאוד. מכלולים טובים, מערכות אלקטרוניות מתקדמות, קל משקל, לא מאיים ומנוע חזק מספיק.
    855 ס"מ גובה
    לצערי גבוה לי
    תודה

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי ophir555 צפיה בהודעה
    855 ס"מ גובה
    לצערי גבוה לי
    תודה
    אתה רק חושב שזה גבוה לך, בפועל זה לא (אפשר גם להשקיע בהנמכה).
    אבל עזוב, יש אחלה אופנועי ספורט-טורינג קטנים-בינוניים. כמו השלישיה שכתבתי מעל - נינג'ה 400, CBR500, YZF-R3.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #23
    קרוזרים באים בחשבון?
    א-לה רבל, וולקן, סקרמבלר וכיוצא באלה?
    לא ממש touring, אבל מתאימים בשאר הפרמטרים.
    נערך לאחרונה על ידי פיינשמקר; 28-12-2020 בשעה 23:23.

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי ophir555 צפיה בהודעה
    בדיוק :-)
    תודה

    טכנולוגיה לא מגנה ברמה של 100 אחוז הטכנלוגיה עוזרת לתקן טעויות קטנות, בקניית כלי שלא מעודד לצאת למסע השתוללות אתה מגן
    על עצמך יותר (ע.ע לוקי ומפלצת ה-NC).

    בשביל להבין אם אתה אוהב עוגת גבינה, לא צריך לקנות את כל העוגה, גם אם אתה זוכר מילדותך שזה טעים, לוקחים ביס מפרוסה ורק
    במידה ואכן זה עדיין טעים לך תקנה את העוגה כולה.

    הכוונה תתחיל בכוונה בכלי כמו האנפילד, תרכוש ניסיון ותתרשם מה המצב היום, אם יקרה לו משהו יהיה פחות יקר מקניה של כלי מודרני
    וכשתבין אחרי חצי שנה שנה לאן נושבת הרוח תוכל לקנות משהו קצת יותר משוכלל.

    אחרת תקנה כלי יקר, את כל שעורי חוסר הניסיון והטעיות תעשה עליו ומהר מאד תגלה שזו לא הכלה שרצית, ועכשיו גירושין הסדרי ראיה
    משמרות וכו...

    בקיצור אל תתחיל מהמקפצה הגבוהה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אגב מה עם אופנועי מונדיאל?






    https://www.fbmondial.co.il/
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #28
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    תגידו לי התחלקתם על השכל? הבנאדם רוצה להתחיל לרכוב בשביל הכיף, בלי בעיות תקציב חריגות, ואתם שולחים אותו לקנות פחי אשפה סינים והודים?

    לפותח השרשור,
    נאמר כבר קודם, abs הוא האביזר העיקרי, השאר זה פיין טיונינג. לf750 אאל"ט יש abs בשישה צירים, והוא יותר נמוך מה850. ניתן גם להנמכה. יש עוד אופנועי חדשים עם המערכת הזאת, אבל לדעתי זה אקסטרה.
    לגבי שאר המערכות- אנטי ווילי, קלאץ' מחליק וכו וכו.... נחמד, אבל ממש לא הכרחי (באופנועי טורינג רגועים) .

  14. #29
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    תגידו לי התחלקתם על השכל? הבנאדם רוצה להתחיל לרכוב בשביל הכיף, בלי בעיות תקציב חריגות, ואתם שולחים אותו לקנות פחי אשפה סינים והודים?

    לפותח השרשור,
    נאמר כבר קודם, abs הוא האביזר העיקרי, השאר זה פיין טיונינג. לf750 אאל"ט יש abs בשישה צירים, והוא יותר נמוך מה850. ניתן גם להנמכה. יש עוד אופנועי חדשים עם המערכת הזאת, אבל לדעתי זה אקסטרה.
    לגבי שאר המערכות- אנטי ווילי, קלאץ' מחליק וכו וכו.... נחמד, אבל ממש לא הכרחי (באופנועי טורינג רגועים) .
    מסכים לגמרי אבל את הכי חשוב שכחת- קורס.
    שיעורי נהיגה מביאים את בעל הרישיון לרמת רכיבה רחוקה מאוד ובפער עצום מהנדרש מרוכב בסיסי בכבישי ישראל.
    אף אחד לא יודע מהבית כיצד לבצע בלימת חירום, התחמקות ממכשולים ובטח שלא מבט כידון גז. קורס לאנשים עם ראש על הכתפיים הוא חובה.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  15. #30
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    +88

אשכולות דומים

  1. הרפורמה בהטבות מס על מערכות בטיחות תתעכב
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 13-11-2018, 09:04
  2. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 15-04-2018, 20:44
  3. תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 10-11-2016, 22:30
  4. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 17:25
  5. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 14-11-2015, 01:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO