בנוגע לשאלה הראשונה אפשר להתחשב בזה שאם לכלי היה 4 גלגלים לעומת 2 גלגלים התוצאה הייתה יכולה להיות אחרת
בקשר לשאלה שנייה זה שאפשר לדעת שאם היה מיגון של כריות אוויר וחגורה ופח שמגן האם התוצאה הייתה שונה? (למשל כמו להתקע בעמוד וכו')
בקשר לשאלה השלישית זה לראות מה כמות הנפגעים במקרים מסוימים כמו למשל בפנייה מתעקלת
בקשר למה שענית:
1. למשל אולי רכב או כל מה שלא יהיה הפריעו לשדה ראייה או הסיחו את דעת הרוכב? אולי דפקו לו ברייק צ'ק?
2. חול/שמן/חצץ על הכביש או מה שלא יהיה זה דברים שיכולים לגרום לכל רוכב לעשות תאונה עצמית
אני לא בא להגיד פה שלרוכבים מיומנים אין סיכוי להיפגע וכל זה,
רק אומר שצריך לחלק יותר נכון את המידע בשביל להגיע לתוצאות יותר מדויקות שיעזרו להתמקד בפתרון הבעיות יותר מסתם להגיד "השנה הזאת/החודש הזה מתו ככה וככה רוכבים"
זה סתם להפיל אחריות על כל רוכב על סתם, על התעסקויות על אגזוז בטסט מאשר לפתח שיעורי רכיבה נכונה
יש מיליון ואחד פתרונות לצמצם את הנפגעים וההרוגים אבל הממשלה עסוקה בחרא.
אכיפה מוצדקת לרוב יש, התשתיות פה ברוב הכבישים הם סבבה וראויים לנסיעה ורכיבה, אבל אי אפשר להתפלא כשרוכבים נפגעים יותר
כמו שכתבתי כבר בכמה וכמה אשכולות: תמיד ימותו יותר רוכבי אופנוע כי לנו אין מיגון כמו באוטו.
ורק מזכיר שהאחריות כמובן בראש ובראשונה אצל הרוכב שירכב בהתאם ובלי שטויות וידע לתפעל את הכלי!