ככל הידוע לי, תצטרך לשלם אגרות על כל השנים כל עוד לא הקפאת את הרישיונות. בהערכה גסה, מדובר בסכום של כ-5000 ש"ח.
גרוע יותר, שמשום שמדובר בכלי שמלאו לו 19 שנה, ייתכן ותצטרך לעבור בעמדה מס' 1 כדי להשמיש אותו ("בדיקת מעבדה"). כדאי לך לבדוק את זה בטרם תתחיל בהשמשה.
פרט לזה - סביר להניח שתצטרך להחליף/לשפץ את הרכיבים הבאים (וזה מינימום, בהנחה והאופנוע עמד במקום מקורה).
סט צמיגים - כ-2000 ש"ח
מצבר - כ-400 ש"ח
כל הנוזלים - שמן מנוע, בולם קדמי, נוזל קירור, נוזל בלם - כ-300 ש"ח עלות חלקים
פילטר אויר, שמן, דלק - כ-300 ש"י עלות חלקים
ניקוי חלודה/ציפוי מיכל דלק - כ-1000 ש"ח
ניקוי ושיפוץ קרבורטור - כמה מאות שקלים לקיט שיפוץ - בעבודה עצמית. כ-1500 חלקים + עבודה במוסך
חלקי גומי - לפי מצבם. יש לבחון את צנרות הדלק, צנרות בלם, סעפות יניקה (מניפולדים).
כבלי מצערת/קלאץ', במידה והם תפוסים - כמה מאות שקלים עלות חלקים
שרשרת/גלגל"ש - כאלף שקל עלות חלקים, עלות החלפה במוסך כ-250 ש"ח נוספים
פירוק וניקוי קאליפרים - במידה ותצטרך סט שיפוץ, עלותו היא כ-100 שקלים לקאליפר ברכישה מחו"ל
וכמובן שייתכן מאוד שיהיו בלת"מים בתחום החשמל, בלאים סטנדרטיים ונזילות שיתפתחו לאחר ההשמשה וידרשו תיקון.
זול זה לא יהיה.