ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
הבנתי שהבעיה העיקרית עם טווין מקבילי (לפחות אצלי) זה הויברציות. אבל במנועים יותר מודרניים מהעשור האחרון, למשל של ה-NC (לא יודע לגבי אפריליה / ימאהה / אחרים), אין שום זמזום בכלל עד 130..

אז אם פתרו את הבעיה הזאת, מה היתרון של V twin בעצם?

אגב, במקבילי אפשר להבנתי לשחק עם סדר העבודה של הבוכנות בשביל לקבל גיוון ברעש / תחושה. בבימר זה הפוך אאל"ט, לא יודע מה היה ב-NC /אחרים

לי מוזר שאין יותר מנועים כמו של הגוצ'י שמבצבץ בזווית לצדדים, או משהו כמו של הגולדווינג, בוקסר של 2 בכל צד. באלה קל לטפ"ש, הם לא מבצבצים מטר לכל צד כמו בוקסר רגיל, ואין בוכנה שתקועה בדיוק מתחתיך..
בכל הטווינים המקבילים החדשים יש סדר הצתה לא סימטרי וזה מבטל זימזומים אבל עושה רעידות כלומר התדר משתנה ויותר מזכיר V טווין.