
נכתב במקור על ידי
kaz
הבנתי שהבעיה העיקרית עם טווין מקבילי (לפחות אצלי) זה הויברציות. אבל במנועים יותר מודרניים מהעשור האחרון, למשל של ה-NC (לא יודע לגבי אפריליה / ימאהה / אחרים), אין שום זמזום בכלל עד 130..
אז אם פתרו את הבעיה הזאת, מה היתרון של V twin בעצם?
אגב, במקבילי אפשר להבנתי לשחק עם סדר העבודה של הבוכנות בשביל לקבל גיוון ברעש / תחושה. בבימר זה הפוך אאל"ט, לא יודע מה היה ב-NC /אחרים
לי מוזר שאין יותר מנועים כמו של הגוצ'י שמבצבץ בזווית לצדדים, או משהו כמו של הגולדווינג, בוקסר של 2 בכל צד. באלה קל לטפ"ש, הם לא מבצבצים מטר לכל צד כמו בוקסר רגיל, ואין בוכנה שתקועה בדיוק מתחתיך..