עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 18

אשכול: אפריליה: תמונות נוספות של הטוארג 660

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340

    אפריליה: תמונות נוספות של הטוארג 660

    כך נראה האפריליה טוארג 660 החדש, שייחשף רשמית בקרוב וייתן תחרות לימאהה טנרה 700 הפופולרי.

    http://fullgaz.co.il/%d7%90%d7%a4%d7...%a8%d7%92-660/


  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    טוב,
    אחרי שקטמ החליטו לסדר את הפרונט שלהם,
    מישהו היה חייב להתמודד על קטגוריית המסיכה המכוערת. ואכן תהיה תחרות קשה עם המתמודד מבית ימהה על התואר הנכסף.
    נערך לאחרונה על ידי ayalzo; 10-01-2021 בשעה 12:21.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    טוב,
    אחרי שקטמ החליטו לסדר את הפרונט שלהם,
    מישהו היה חייב להתמודד על קטגוריית המסיכה המכוערת. ואכן תהיה תחרות קשה עם המתמודד מבית ימהה על התואר הנכסף.
    אם יש משהו שאפריליה עקביים בו, זה להתאים את אותה מסיכת חזית לכל הדגמים שלהם כדי לשמור על זהות.
    שלושת הפנסים הקדמיים שאפיינו את ה-RSV4, עברו כמעט בכל הדגמים - מה-125 סמ"ק, דרך הקאפנורד ועד הטואונו. רק הדורוסודורו והשיבר זכו לפנסים שונים.
    מאחר ובטואונו 660 וב-RS660 יש מסיכה משולשת פנסים, ומאחר ותמונות של ה-RSV4 החדש זלגו לרשת ויש בהן את אותה מסיכה, סביר להניח שגם לטוארג יהיו 3 פנסים מלפנים בגרסה הסופית
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    801
    מה זה אומר שהורידו 2 צילינדרים והכ"ס לא השתנה? מה מספקים 2 הצילינדרים הנוספים?

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    מה זה אומר שהורידו 2 צילינדרים והכ"ס לא השתנה? מה מספקים 2 הצילינדרים הנוספים?
    איפה קראת את זה?
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    801
    המנוע כאן הוא אותו טווין מקבילי – בלוק הצילינדרים הקדמי של ה-RSV4 הגדול – כלומר 2 מתוך 4 הצילינדרים של ה-V4 של אפריליה. בעוד שבטואונו 660 המנוע מפיק 95 כ"ס (מעט פחות מה-RS) בטוארג אנו צופים שהמספרים ינועו בסביבות 90-85 כ"ס,
    טעות שלי, חשבתי שהטואונו הוא גם V4

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    אפשר בבקשה לגוון ולייצר בקטגוריה הזאת משהו שלא יהיה טווין מקבילי?!
    לצערי נראה ששוק האופנועים עובר שינוי דומה למה שקרה בשוק הרכב: מגוון גישות הנדסיות מתחלף ב"סטנדרט", וההבדלים בין היצרנים השונים הולכים ומצטמצמים.
    ברכבים זה כבר נמצא בנקודה שבה אם לא תראה את הסמל על ההגה, לא בטוח שתדע מי היצרן - האם לשם גם שוק האופנועים הולך?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    לצערי נראה ששוק האופנועים עובר שינוי דומה למה שקרה בשוק הרכב: מגוון גישות הנדסיות מתחלף ב"סטנדרט", וההבדלים בין היצרנים השונים הולכים ומצטמצמים.
    ברכבים זה כבר נמצא בנקודה שבה אם לא תראה את הסמל על ההגה, לא בטוח שתדע מי היצרן - האם לשם גם שוק האופנועים הולך?
    התשובה כנראה "כן" ויש לזה סיבה. בעצם כמה סיבות. סיבה ראשונה - "סטנדרטי" = "זול יותר & אמין יותר" כמעט בכל תחום תעשיתי. סיבה שניה (לפחות ברכב) - מסתבר, יש מרחב מאוד קטן של פתרונות שהם קרובים לאופטימלי בכל קתגוריה.

    באופנועים ,בנוסף, תכנון מנועים מושפע מאוד מדרישות EURO ולכן אנחנו כנראה הולכים לראות מגמה דומה.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אפשר בבקשה לגוון ולייצר בקטגוריה הזאת משהו שלא יהיה טווין מקבילי?!
    לצערי נראה ששוק האופנועים עובר שינוי דומה למה שקרה בשוק הרכב: מגוון גישות הנדסיות מתחלף ב"סטנדרט", וההבדלים בין היצרנים השונים הולכים ומצטמצמים.
    ברכבים זה כבר נמצא בנקודה שבה אם לא תראה את הסמל על ההגה, לא בטוח שתדע מי היצרן - האם לשם גם שוק האופנועים הולך?
    טווין מקבילי הוא התצורה הכי חסכונית במשקל ועלויות יצור כרגע.
    אני לא אתפלא אם קטגורית הביניים תעבור לסינגלים היברידיים עם מנוע חשמלי עוד כמה שנים.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    טווין מקבילי הוא התצורה הכי חסכונית במשקל ועלויות יצור כרגע.
    אני לא אתפלא אם קטגורית הביניים תעבור לסינגלים היברידיים עם מנוע חשמלי עוד כמה שנים.
    אתמול עלה הטור של קווין קמרון על העניין הזה בדיוק
    https://www.cycleworld.com/story/blo...ins-take-over/
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    טווין מקבילי הוא התצורה הכי חסכונית במשקל ועלויות יצור כרגע.
    אני לא אתפלא אם קטגורית הביניים תעבור לסינגלים היברידיים עם מנוע חשמלי עוד כמה שנים.
    זה באמת שיקול כשמדברים על איזה NC או ורסיס.
    אבל במקרה של הטוארג למשל - זה לא יהיה אופנוע זול בכל מקרה. אז אם כבר האופנוע לא זול, למה לא לגוון ולספק ללקוחות אופציה לתצורת מנוע מעניינת יותר?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    זה באמת שיקול כשמדברים על איזה NC או ורסיס.
    אבל במקרה של הטוארג למשל - זה לא יהיה אופנוע זול בכל מקרה. אז אם כבר האופנוע לא זול, למה לא לגוון ולספק ללקוחות אופציה לתצורת מנוע מעניינת יותר?
    זול כמו NC לא אבל יש לצפות למחיר תחרותי, אני מעריך שבגרמניה זה יהיה באיזור ה12000 יורו שזה באיזור של המוטו גוצי v85 הRS 660 עליו הוא מתבסס ועוד.
    כל תוספת בעלות היצור תביא את המחיר לאיזור של האדוונצ'ר 890, לא מקום שאפריליה רוצים להיות בו

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    זול כמו NC לא אבל יש לצפות למחיר תחרותי, אני מעריך שבגרמניה זה יהיה באיזור ה12000 יורו שזה באיזור של המוטו גוצי v85 הRS 660 עליו הוא מתבסס ועוד.
    כל תוספת בעלות היצור תביא את המחיר לאיזור של האדוונצ'ר 890, לא מקום שאפריליה רוצים להיות בו
    כולם היום מנסים ליצר "זול"... לקניה לפחות.
    השאלה מי היום מנסה ליצר "ייחודי" מחוץ לקטגוריות הפרמיום. בקטגוריית האדוונ'צרים הבינונים - בעיניי, רק טנרה 700 עונה להגדרה הזאת, ולא בזכות תצורת המנוע (אולי אפשר לצרף לכאן את הויסטרום 650 האלמותי, ולהגיד תודה לסוזוקי שהם לא ממהרים להחליף אותו בטווין-מקבילי-כמו-כולם).
    לפני רבע מאה הקטגוריה הזאת כללה מגוון של גישות, כל אחת עם היייחוד ומכלול התחושות שלה: מסינגלים גדולים (טנרה 660, DR BIG, FREEWIND, ב.מ.וו F650), דרך טווין מקבילי "קונבנצינלי" (KLE, סופר-טנרה), וי-טווין (טראנסאלפ, אפריקה, קאג'יבה אלפנט, גוצי NTX), טווין מקבילי 270 (TDM) - אז היום הכל נהיה דומה ואחיד יותר.

    לפי שוק הרכב, אפשר לנבא שזה יגמר בכך שחווית הרכיבה על דגמים שונים מאותה קטגוריה תהפוך להיות דומה מאוד, כשעיקר ההבדלים יהיו בתחומי העיצוב והמיתוג.
    אותי באופן אישי זה מבאס, ואני לא מצליח להתנחם בזה שלפחות הכלים שותים פחות דלק (בפועל זה זניח) ומתומחרים בצורה תחרותית יותר מבעבר.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    כולם היום מנסים ליצר "זול"... לקניה לפחות.
    השאלה מי היום מנסה ליצר "ייחודי" מחוץ לקטגוריות הפרמיום. בקטגוריית האדוונ'צרים הבינונים - בעיניי, רק טנרה 700 עונה להגדרה הזאת, ולא בזכות תצורת המנוע (אולי אפשר לצרף לכאן את הויסטרום 650 האלמותי, ולהגיד תודה לסוזוקי שהם לא ממהרים להחליף אותו בטווין-מקבילי-כמו-כולם).
    לפני רבע מאה הקטגוריה הזאת כללה מגוון של גישות, כל אחת עם היייחוד ומכלול התחושות שלה: מסינגלים גדולים (טנרה 660, DR BIG, FREEWIND, ב.מ.וו F650), דרך טווין מקבילי "קונבנצינלי" (KLE, סופר-טנרה), וי-טווין (טראנסאלפ, אפריקה, קאג'יבה אלפנט, גוצי NTX), טווין מקבילי 270 (TDM) - אז היום הכל נהיה דומה ואחיד יותר.

    לפי שוק הרכב, אפשר לנבא שזה יגמר בכך שחווית הרכיבה על דגמים שונים מאותה קטגוריה תהפוך להיות דומה מאוד, כשעיקר ההבדלים יהיו בתחומי העיצוב והמיתוג.
    אותי באופן אישי זה מבאס, ואני לא מצליח להתנחם בזה שלפחות הכלים שותים פחות דלק (בפועל זה זניח) ומתומחרים בצורה תחרותית יותר מבעבר.

    יחודיות הפכה מצרך נדיר יותר אבל יש לך עדיין אופנועים שלא פרימיום עם יחודיות כמו הRS660 של אפריליה, המוטו גוצי V85, אפריליה דורסדרו, דוקאטי סקרמבלר ובטוח שיש עוד כמה ששכחתי

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    זה באמת שיקול כשמדברים על איזה NC או ורסיס.
    אבל במקרה של הטוארג למשל - זה לא יהיה אופנוע זול בכל מקרה. אז אם כבר האופנוע לא זול, למה לא לגוון ולספק ללקוחות אופציה לתצורת מנוע מעניינת יותר?
    במקרה הזה הוא לא יהיה בכלל, המנוע החדש הוא זה שמהווה בסיס לליין חדש של דגמים, ללא המנוע הזה לא היה סיכוי שנראה טוארג 660 וכנראה מה שיבוא אחריו.
    דורו? שיבר? שיבר GT?

אשכולות דומים

  1. בנלי: תמונות ריגול נוספות של ה-TNT600 החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 28-05-2020, 06:58
  2. סוזוקי: גרסאות נוספות לוויסטרום 1050 החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 26-01-2020, 15:56
  3. תמונות
    על ידי asafbena בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 13-06-2017, 15:27
  4. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 22-08-2016, 07:43
  5. העלאת תמונות
    על ידי Yuv_Coehn בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 28-05-2016, 22:39

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO