מה שלא הבנתי - בהילוך הוא מתחמם יותר מהר מבחינת הזמן, אבל גם עם סל"ד יותר גבוה ועומס מחובר. איך יודעים שזה מזיק פחות מאשר שיפמפם יותר זמן, אבל על סל"ד מינימלי ובלי להזיז את כל האופנוע?
אני מנסה לנסוע 2-3 צמתים על ראשון, אח"כ שני-שלישי עד איילון, אבל הנחתי שזה לא אידיאלי ועדיף לחמם על סרק.. זה מה שהייתי עושה עם ה-MZ בחורף, קודם מניע ואז שם מיגון תו"כ שהוא מפמפם קצת עשן, הנחתי תמיד שזו הדרך ה"נכונה".



ציטוט ההודעה בתגובה