עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 26 מ 26

אשכול: רוצה לחזור לאופנוע אבל הנסיעות קצרות

  1. #16
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    84
    אופנועי יסמ לדוגמא נוסעים כ16 שעות בערך עם המון עצירות וכתשעים אחוז מהרכיבה הם בהילוך שני בכלל (בתוך ריכוזי קהל וכו) והכל בסדר איתם למשך שנים ארוכות..

  2. #17
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    יש הבדל בין סלד נמוך לבין סלד סרק.
    וכל הדוגמאות שניתנו כאן הן של אופנועים שרוב היום מונעים ועובדים בטמפ עבודה.
    דימום של אופנוע לכמה דקות לא מקרר את המנוע,
    ובקיץ אצלנו, גם חצי שעה.

  3. #18
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    נ. ב.
    אחת הבעיות באופנועי מורי נהיגה היא דווקא עבודה בטמפרטורה חמה מדי.

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tap צפיה בהודעה
    אופנועי יסמ לדוגמא נוסעים כ16 שעות בערך עם המון עצירות וכתשעים אחוז מהרכיבה הם בהילוך שני בכלל (בתוך ריכוזי קהל וכו) והכל בסדר איתם למשך שנים ארוכות..
    יש סיבה למה כלי רכב ממשלתיים, כלי רכב של מורי נהיגה, משטרה, יס"מ, שליחיות צבא, השכרות לא נמכרים במחיר מחירון של כלים בבעלות פרטית, הסיבה היא בלאי מואץ.
    המשטרה הצבאית החזיקה הרבה שנים אופנועי מוטו גוצי ישנים, זה שאתה רואה אותם ברחוב עובדים לא אומר כלום, תשיג את היסטורית הטיפולים מהמוסך ואז נדבר

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    לא יהיה לך שום בלאי מואץ מרכיבה של 5 קמ ביום. במקסימום אולי תצטרך לטפח קצת את המצבר.
    השאלה היא האם לא כדאי להשאר עם הקטנוע לשם כך. הרי הוא הרבה יותר פרקטי וחסכוני בנסיעות כאלה.
    אם רכישת mt תגרור גם רכיבה לנפש פעם בשבועיים או חודש בסופש אז המשוואה מקבלת תפנית

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    84
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    יש סיבה למה כלי רכב ממשלתיים, כלי רכב של מורי נהיגה, משטרה, יס"מ, שליחיות צבא, השכרות לא נמכרים במחיר מחירון של כלים בבעלות פרטית, הסיבה היא בלאי מואץ.
    המשטרה הצבאית החזיקה הרבה שנים אופנועי מוטו גוצי ישנים, זה שאתה רואה אותם ברחוב עובדים לא אומר כלום, תשיג את היסטורית הטיפולים מהמוסך ואז נדבר
    חד משמעית המרווח טיפולים מתקצר לעד לא הגיוני אבל השאלה הייתה האם האופנוע ישרוד, התשובה היא כן וכמובן שהכל יחסי.

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tap צפיה בהודעה
    חד משמעית המרווח טיפולים מתקצר לעד לא הגיוני אבל השאלה הייתה האם האופנוע ישרוד, התשובה היא כן וכמובן שהכל יחסי.
    שאני הייתי בצבא בשנות התשעים עוד היו עוד GMC Sonoma בצי הרכב, הרכבים האלו עבדו קשה והתקלקלו בהתאם אבל כל עוד הצבא עם ראש בקיר החליט שהם נשארים בשירות הם נשארו בשירות ושפכו עליהם ים של כסף כולל אוברולים אז אין כלי שלא ישרוד בשיטה הזאת בגלל זה כתבתי, בו נדבר אחרי שנראה את היסטוריית הטיפולים/תיקונים

  8. #23
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    139
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לי יש 8 ק"מ כל צד, בדרך חזרה לפעמים מאריך את הדרך בשביל הכיף.
    גם אם זה לא הכי טוב למנוע מדובר על נזק מצטבר של שנים רבות ושתרצה למכור אחרי כמה שנים בספק אם בדיקה יכולה לכמת את ה"נזק" הזה.
    שנה שעברה קניתי טרייסר GT ואני רוכב איתו לעבודה, אני בספק אם זה מדגדג למנוע הטריפל שנחשב למאוד אמין במיוחד מ2018.


    לגבי מנועים קטנים בגלל גודלם הקטן יותר הם יגיעו לטמפרטורת עבודה מהר יותר שזה כמובן עדיף אבל עדיין לא הייתי פוסל הנאה צרופה על MT09 בגלל זה
    הי דרז
    מנצל את הפוסט. למה הפסקת להעלות חוויות מה tracer 900 כמו שעשית עם ה xr900 ?
    מאוד נהנתי לקרוא את הרשמים שלך.

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Danny צפיה בהודעה
    הי דרז
    מנצל את הפוסט. למה הפסקת להעלות חוויות מה tracer 900 כמו שעשית עם ה xr900 ?
    מאוד נהנתי לקרוא את הרשמים שלך.
    אפילו לא פתחתי שירשור עליו, הטרייסר נחשב לאופנוע המוני ככה שלא ראיתי ערך מוסף לזה.
    על המוטו גוצי והXR קיבלתי הרבה טלפונים ליעוץ כי הייתי בין הראשונים בעולם לרכב עליהם כיד פרטית אז שמתי הכל בכתב.

  10. #25
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    139
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אפילו לא פתחתי שירשור עליו, הטרייסר נחשב לאופנוע המוני ככה שלא ראיתי ערך מוסף לזה.
    על המוטו גוצי והXR קיבלתי הרבה טלפונים ליעוץ כי הייתי בין הראשונים בעולם לרכב עליהם כיד פרטית אז שמתי הכל בכתב.
    ומה עם אלה שחושבים להתקדם
    ל tracer 900 או ה tracer 9 כשיגיע לסוכנויות?חחחח

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Danny צפיה בהודעה
    ומה עם אלה שחושבים להתקדם
    ל tracer 900 או ה tracer 9 כשיגיע לסוכנויות?חחחח
    מי שעוקב אחרי מה שעברתי בשנתיים האחרונות יודע שלא קונים אופנוע בשנתו הראשונה לכן הייתי ממליץ טרייסר 9 רק מ2022 ועד אז אם יש דילים טובים על ה900 GT אז לחטוף מהר, אופנוע שעבר כמה רויזיות מ2015 והוא יהלום מלוטש.
    לא הכל מושלם בו אז אולי בכל זאת אני יפתח שירשור חדש

אשכולות דומים

  1. רוצה לחזור לרכב אחרי 8 שנים
    על ידי Moses94 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 18-09-2020, 20:09
  2. רוצה לחזור לרכב ובהזדמנות להגשים חלום
    על ידי talth1 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 21-11-2018, 13:16
  3. רוצה להחליף חלקים לאופנוע, איפה אני מתחיל?
    על ידי AshMT בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 23-07-2018, 16:23
  4. אחרי שנה וחצי רוצה לחזור לרכב, מחפש עצה לכלי.
    על ידי DenisM בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 25-01-2017, 18:26
  5. רוצה לקנות אבל חושש מאופנוע ישן (2004)
    על ידי dor1987 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 17-10-2015, 01:06

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO