יש הבדל בין סלד נמוך לבין סלד סרק.
וכל הדוגמאות שניתנו כאן הן של אופנועים שרוב היום מונעים ועובדים בטמפ עבודה.
דימום של אופנוע לכמה דקות לא מקרר את המנוע,
ובקיץ אצלנו, גם חצי שעה.
אופנועי יסמ לדוגמא נוסעים כ16 שעות בערך עם המון עצירות וכתשעים אחוז מהרכיבה הם בהילוך שני בכלל (בתוך ריכוזי קהל וכו) והכל בסדר איתם למשך שנים ארוכות..
יש הבדל בין סלד נמוך לבין סלד סרק.
וכל הדוגמאות שניתנו כאן הן של אופנועים שרוב היום מונעים ועובדים בטמפ עבודה.
דימום של אופנוע לכמה דקות לא מקרר את המנוע,
ובקיץ אצלנו, גם חצי שעה.
נ. ב.
אחת הבעיות באופנועי מורי נהיגה היא דווקא עבודה בטמפרטורה חמה מדי.
יש סיבה למה כלי רכב ממשלתיים, כלי רכב של מורי נהיגה, משטרה, יס"מ, שליחיות צבא, השכרות לא נמכרים במחיר מחירון של כלים בבעלות פרטית, הסיבה היא בלאי מואץ.
המשטרה הצבאית החזיקה הרבה שנים אופנועי מוטו גוצי ישנים, זה שאתה רואה אותם ברחוב עובדים לא אומר כלום, תשיג את היסטורית הטיפולים מהמוסך ואז נדבר
לא יהיה לך שום בלאי מואץ מרכיבה של 5 קמ ביום. במקסימום אולי תצטרך לטפח קצת את המצבר.
השאלה היא האם לא כדאי להשאר עם הקטנוע לשם כך. הרי הוא הרבה יותר פרקטי וחסכוני בנסיעות כאלה.
אם רכישת mt תגרור גם רכיבה לנפש פעם בשבועיים או חודש בסופש אז המשוואה מקבלת תפנית
שאני הייתי בצבא בשנות התשעים עוד היו עוד GMC Sonoma בצי הרכב, הרכבים האלו עבדו קשה והתקלקלו בהתאם אבל כל עוד הצבא עם ראש בקיר החליט שהם נשארים בשירות הם נשארו בשירות ושפכו עליהם ים של כסף כולל אוברולים אז אין כלי שלא ישרוד בשיטה הזאת בגלל זה כתבתי, בו נדבר אחרי שנראה את היסטוריית הטיפולים/תיקונים