ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
אחי, יש לך קצת סלט בראש...
רישיון A1 מאפשר לך לרכב על אופנוע שהספק מנועו עד 47.6 כ"ס - בלי קשר לנפח.
DR650, מפיק כ-43 כ"ס מ-650 סמ"ק - והוא חוקי למהדרין לרישיון A1.
ה"חיסכון בביטוח" (כ-1200 ש"ח פחות בשנה) הוא עד 250 סמ"ק ולא עד 300. מהרגע שעברת את המדרגה, קרי ב-251 סמ"ק - עלות הביטוח זהה לאופנוע 1000.

ולגבי מה שרשמתי - אולי זה לא היה ברור מספיק:
לא אמרתי שה-CRF אינו מתאים לשטח - הוא מתאים בהחלט לשטח קל-בינוני.
אמרתי שהוא לא מתאים כ"כ לטיולים מחוץ לעיר בסופ"שים - פשוט הוא חלש מדי. אפשר להגיע איתו מא' לב' על 100-110 קמ"ש, אבל זה נשמע לי מה-זה לא כיף בתור טיול.
אם הכיוון שלך זה שילוב של שטח קל עם טיולי כביש ארוכים - כדאי (לדעתי) לשלם את התוספת בביטוח, ולרכוש אופנוע שנותן לך עוד 20 קמ"ש חשובים בשיוט.

כמובן, שאם טיולי כביש ארוכים מתוכננים לקרות אחת לחודשיים, ושאר הזמן האופנוע יבלה בעיר או בשבילים - אז אפשר לא להתייחס ליכולת בינעירונית כפרמטר משמעותי בבחירת האופנוע.
קודם כל תודה על הסדר בראש...
תשמע ה1200 שח לא באמת משמעותיים אבל אם זה מסתדר טוב אם זה שזה אופנוע ראשון ואני מעדיף קודם כל להכיר את היכולות שלי וסדר גודל של כוח של אופנועים
אז למה לא
בקשר לdr
אתה חושב שבאמת כדאי לקנות אופנוע בן בערך עשר(תקן אותי אם אני טועה פשוט זה מה שראיתי באינטרנט)
במיוחד לאחד שעדיין לא מבין כלום מהחיים שלו בתחום..
לא עדיף ללכת על קטן יותר וחדש יותר?

ציטוט נכתב במקור על ידי קובי צפיה בהודעה
אם הגובה שלך 174 ס"מ ומעלה שקול Crf 250 rally. קצת מעל התקציב אולי אבל שווה לבדוק. מניסיון.
מניסיון? למה?
למה דווקא 1.74?
אני 1.81