לאחרונה האופנוע משמש אותי בעיקר לטיולי סופ"ש, ואם בשבת כלשהי האופנוע נשאר בבית אז בשבת שלאחר מכן המצבר כבר לא מניע (יש איתוראן).
כשהייתי בטוח שהמצבר מת לגמרי כי הוא כבר בן שנתיים ולא נטען גם אחרי נסיעה, קפטן שושני שכנע אותי לחבר אותו למטען אוטומטי 0.8 אמפר והמצבר חזר לחיים מלאים.
מפה לשם, נראה שהגיע הזמן לחבר את האופנוע באופן קבוע למטען אוטומטי ואני מתלבט בין מטען של 1 או 2 אמפר לבין מצבר של 5 אמפר.
השיקול לטובת ה-5 אמפר הוא שבמידת הצורך יהיה אפשר להטעין גם את האוטו (72 אמפר). מצד שני אני חושש שמטען של 5 אמפר יהיה גדול מידי למצבר הקטן של האופנוע (8 אמפר).
ככל שעדיף מטען בעל אמפר נמוך האם יש יתרון לאחד אמפר על פני שני אמפר?