3. באם השאלה האם השתמשתי בתוכנית הנכונה אז כן לפי החוברת המצורפת.
2. לא, כל המצברים הראו בשלב כזה או אחר חיווי של תקין, 3 אחרי כמה זמן הראו חיווי של תקול (עפ"י המכשיר)
1. הרביעי בן שנה וחודשיים ועמד חודש וחצי, הונע עם כבלים ליום ואז ישב עוד שבוע וחצי, הוטען, עמד כמה ימים שלאחריהם ניסיון הנעה לא צלח אז נאלצתי להניע עם כבלים.
לאחר הנעה נורית מנוע דלקה בזמן רכיבה ונכבתה בזמן סרק, בדיקה הראתה שהמצבר על 10 ומשהו. הטענתי עם הנוקו, הניע אבל נשמע קצת חלש ומאז אני יכול להניע כל עוד האופנוע לא עומד מעל 3+ שעות.

הבאתי סיטק מחבר בסופש ועברתי על רוב המצברים:
של הרכב - תקול
הרביעי - נטען והניע חזק, עמד יומיים והתקשה להניע אח"כ. בין רכיבות אגב הוא מניע יופי.
אחד מהאחרים - נטען אבל נופל לאחר יומיים עמידה ל 12.07
האחרון נראה עם פריצת חומצה כנראה בגלל התחממות ולכן לא ניסיתי.

מצאתי עוד דיווח אחד (משתמש נוקו) דומה לשלי שאמרו שהתנהגות כזאת (מראה שטעון מלא אבל המצבר נופל ונשאר ב 10V לאחר מאמץ) היא של מצבר גמור ו3 מתוך 4 הם בני 3+ אז זה עוד בסדר. העיניין שבדקתי מתח טעינה בזמן הטעינה ואצלי המטען קפץ לערכים של 19V מדי פעם (כנראה כחלק מהתוכנית הראשונית כדי "לשחרר" גיפורים) וכשעבר לשלבים 234 כבר ירד ל 13-14, הסיטק (7) שהבאתי מחבר לא מגיע לשם ונראה שעובד יותר מדוייק.

אגב את המצבר רכב גם תוכנית ה ריקוברי לא הצילה למרות שעבדה במלואה.

יש כמה סרטונים ברשת של בדיקות, לא צפיתי בהם אבל רק מהאתרים של סיטק ונוקו - סיטק נותן רושם של יותר מקצועי. יכול להיות שהנוקו מעולה ואני במקרה נפלתי על מזל נאחס עם דגם תקול או מצברים שהגיע זמנם.