תוצאות 1 עד 11 מ 11

אשכול: סמ״ק מול כ״ס - מישהו יכול להסביר?

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    אתה צריך נפח אוויר (חמצן) וכמות דלק כדי ליצור אנרגיה בכמות הדרושה. עם כניסת מגדשי האוויר, ניתן להכניס יותר אוויר לנפח נתון ולכן ניתן להגיע להספקים גדולים יותר מאותו הנפח.
    בגלל שהאוויר קר ודחוס הוא תופס פחות נפח ואפשר להכניס פנימה עוד דלק.
    יותר תערובת.

  2. #2
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    בגלל שהאוויר קר ודחוס הוא תופס פחות נפח ואפשר להכניס פנימה עוד דלק.
    יותר תערובת.
    המדחסים דווקא לא יעילים בקירור האוויר ולכן להרבה יש אינטרקולר בין שלבים שונים כדאי לשפר את היעילות של המנוע. אני אוהב את ה ערוץ היוטיוב של Engineering Explained אחרי זה אתה מתחיל להבין כמה מאמץ וסיבוך יש כדאי להוציא מנועים יותר יעילים ופחות מזהמים בימינו.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    הנקודה היא שזה מאפשר להכניס יותר תערובת לא אוויר.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 05-07-2018, 12:12
  2. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 11-09-2017, 08:55
  3. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 01-04-2017, 13:50
  4. מישהו יכול בבקשה להסביר מה זו חליפת לחץ?
    על ידי mastery בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 06-10-2016, 14:00
  5. (כ"ע) האם מישהו יכול להסביר על מצב גשם/שמש בגאס גאס 300?
    על ידי nitzann84 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 20-09-2016, 13:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO