יותר נפח ומקום - משמעותם יותר משקל. זה מפריע מאוד כשאתה יורד מהאספלט, לך תרים אחרי נפילה איזה אפריקה טווין או סופר טנרה בכוחות עצמך...
חוץ מזה, ההספקים של הכלים האלה מוגזמים לטיולי נופים ומדינות עולם שלישי. מה יעזור לך שהאופנוע יכול לשייט 150 ללא מאמץ, אם ה"כביש" שבו אתה נוסע ימים שלמים זה אספלט צר, מחורץ ומלא בורות או שביל ג'יפים לא סלול?
ה-KLR אהוב על מטיילים (בעיקר אלה שעושים מסעות במדינות עולם שלישי, דרום אמריקה וכיוצ"ב) בגלל שילוב של כמה גורמים שחשובים יותר מהספק, קמ"ש ו-ABS ושאר הצירופים האופנתיים:
- אמינות ועמידות כמעט מוחלטת - אופנוע שכל מחלות הילדות שלו נפתרו לפני שני עשורים.
- משקל סביר וגלגלים במידות הנכונות.
- טנק גדול שנותן טווח נאה בין תדלוקים.
- פשטות מכאנית - כשמשהו מתקלקל, לא צריכים מוסך עם ציוד ייחודי ויקר.
- בדגם הקרבורטור (לא יודע איך יהיה במוזרק) - יכולת לשתות דלק באיכות ירודה.
- וכמובן - מחיר רכישה ואחזקה נמוך.
לטיולים במדינות דרום אמריקה, חלק ממזרח אירופה, הודו או אפריקה - אלה הכלים האולטימטיביים. DR,KLR,DRZ, XTZ660 ודומיהם.
לטיולים במדינות עם מערכת כבישים מפותחת, יש כלים מתאימים יותר.



ציטוט ההודעה בתגובה