אז הוורסיס 300 הוא המתחרה ובאותה קטגוריה הטנרה 700?
לא הבנתי. טוב מה כבר אני מבין
אז הוורסיס 300 הוא המתחרה ובאותה קטגוריה הטנרה 700?
לא הבנתי. טוב מה כבר אני מבין
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
יש גם דיאלים אבל אני מניח שגם אלבר נחשבת חזקה.
בכל מקרה אני מאז ומתמיד הייתי חסיד של אופנועים יפניים למעט כמה אנומליות שהיו לי בעבר כגון PX150 (טוב עופר אבניר) יאווה וקאג'יבה פרצ'יה הכל היה יפני.
לגבי כלים אחרים
חשבתי בשעתו על הבנלי אבל הNC ניצחה בגלל סעיף האמינות ותא הקדמי.
וכן היפנים בעיניי כלים אמינים ולכן אני רוכש אותם.
אם היה יבוא מקביל של NC או זוקי לא מן הנמנע שהייתי רוכש מיבואן אחר.
בכל מקרה הNC זה האופנוע הראשון שרכשתי חדש מחברה - אולי גם האחרון שירכש כחדש ( מסתבר שאחריות לא שווה את ההשקעה הנוספת שגם ממנה הם מתחמקים).
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
כדי לסכם:
אני מאמין שאם יתאגדו 40-50 רוכבים, וישאירו במטרו מקדמה ל-KLR650 - אז מטרו יביאו את הדגם בתקינה אמריקאית.
משום שמטרו כנראה מניחים (ובצדק), שאם יביאו את ה-KLR אז ימכרו במקרה הטוב 25 כלים בשנה, ש-20 מתוכן על חשבון הורסיס 300 - אז אין שום הצדקה להשקיע כסף וזמן במהלך שכזה.
תקנו אותי אם אני טועה.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אם באמת תהיה כמות מעוניינים מסםיקהנשתחבור ליבואן אחר ייתכן שניתן יהיה להביא את הכלים האלו דרך דילר במקום כל שהוא בעולם.
אני מניח שזה יותר מסובך ממה שזה נשמע אבל אולי.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אי אפשר לבקש מתושב חוזר שיביא כלי במכולה?
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
אין שום מניעה לרכוש KLR חדש בארה"ב ולייבא אותו. מניח שעם המיסוי שתשלם מחירו בארץ יהיה כ-15K דולר (כ-120% מיסים מגוונים בהערכה גסה, לפי מה שזכור לי), שהם כ-50 אלף ש"ח.
בהצלחה למצוא אנשים "מיוחדים", שרוצים KLR ב-50 + טרחה, כשאפשר לגשת למטרו ולקנות ב-35 ורסיס 300 חדש, שיודע לעשות כמעט את אותם הדברים (קצת יותר בכביש, קצת פחות בשטח).
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אני לא נמנה בין הרוכשים הפוטנציאלים של הכלי הנ"ל.
פשוט זרמתי עם דבריך.
אני מניח שאם הייתי רוכש משהו בסגנון זה היה אחד מהdr 650 או האח הקטן.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
רומנטיקה בגרוש, רובכם כאן ברגע שיעלו על כזה אופנוע יגידו "וואלה זכרתי את זה אחרת"
זה אופנוע ישן שזז כמו אופנוע ישן בזמן שזה לא אופנוע קלאסי ככה שאם מטרו היו נותנים רכיבות מבחן 99 אחוז היו חוזרים תוך 5 דקות ומחזירים את האופנוע.
אני לא בטוח שזה אופנוע ישן, זה קוואסאקי KLR 650 אייקון שעומד בזכות עצמו ולא מבקש להידמות לשום דבר שהוא לא KLR 650.
בנוסף קוואסאקי עדכנו אותו איפה שצריך בלי לסבך אותו יותר מדי שיישאר גרזן חסין כדורים שילוב של קצת דו"ש עם קצת יותר אדוונצ'ר. אני הייתי לוקח אותו לסיבוב.
בלי להעליב,
בתקופה שבה klr, dr, ו-xt נמכרו כאן בכמויות,
הklr היה הפחות אמין מהשלושה, ונחשב הכי פחות שטח מביניהם.
לאחי היה klr, ולי dr. חוץ מהמושב היותר מרופד, לא היה לירוק שום יתרון על הסוזוקי הצנום והקל יותר.