ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
כשהחזירו את הדיאר דווקא מכרו יחסית סבבה (לדעתי. לא יודע מה המשמעות הכלכלית של כמות יחידות זאת או אחרת ליבואן). אבל בניגוד לklr, הדיאר באמת מסוגל לנסוע בשטח. הklr כבד ועם פלסטיק רגיש. לא מסוגל לסבול נפילות. לא יודע כמה אנשים ירצו להשקיע באופנוע חדש, יחסית חלש, רק בשביל פשטות מכנית ואיזה שביל מזדמן. רוב מי שקונה בגלל העקרון הנ"ל לא קונה חדש מהניילון.
הדבר היחיד שיכול להיות אטרקאיבי, יהיה מחיר נמוך בהגזמה, ומהיכרות עם היבואנים בארץ, ספק אם זה יקרה.
כמו שאמרת הKLR מעולם לא נחשב לכלי טוב ורק האמריקאים משום מה מתלהבים ממנו.