תוצאות 1 עד 8 מ 8

אשכול: עזרה בבחירת כלי NC700/750 או טרנסאלפ או

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מעלה אדומים
    הודעות
    437

    עזרה בבחירת כלי NC700/750 או טרנסאלפ או

    שלום חברים, מתחיל לפזול לכיוון אופנוע.
    כרגע אני רוכב על קטנוע 250 סמ"ק שמשרת אותי נאמנה אך מעריך שבקרוב ממש הוא יתחיל להתעייף ויצריך החלפה זריזה.כיום על 80 אלף ק"מ
    אשמח מאוד להתייעץ ושלמוע את דעתכם לגבי כמה כלים שנשארו לאחר הסינון שלי לפי הצרכים שלי.
    כמה נתונים.
    א.בן 36 עם רשיון לא מוגבל
    ב.תקציב מוגבל ל20Kמקסימום לאחר ישור קו אם צריך.(לא כולל ציוד,יש כבר ציוד)
    ג.מתנייד רק בדו"ג כבר 7 שנים עם קטנועים, כ40 ק"מ ליום עירוני ובין עירוני,צד אחד בהרכבה.
    ד.מטפל לבד עד רמה של כוון שסתומים (לא מעבר)עד היום גם לא היה צריך מעבר.
    ה.אם כבר משדרג רוצה עם abs
    הכלים שנראה לי הכי מתאימים לי אלו אדוונצ'רים 650 פלוס מינוס, מחפש נוחות, אמינות, ותחזוקה זולה,לא מחפש כלים חזקים במיוחד כל 650 בשוק נראה לי יספק אותי בכל זאת כבר בן 36 ויש 5 ילדים בבית אז לא מחפש לפגוש אספלט ובטח שלא מעקה בטיחות,מה גם שהסתדרתי יפה מאוד עם 250 סמק כמה שנים טובות.
    בינתיים התבייתתי על הונדה nc בגלל האמינות והחיסכון,אבל כאן אשמח לעזרה,יש עוד כמה כלים שנכנסים לתקציב אשמח לדעתכם וידיעתכם ביתרונות וחסרונות של כל אחד מהם:
    nc700 שנים 11-13
    nc750 שנים 13 אולי 14
    טראנסאלפ 700 (מה ההבדל בינו לבין הnc)שנים 9-13
    ורסיס 650(קטן מידי,לא אמין,מרעיש?)שנים 13-14
    ויסטרום 650(תחזוקה יקרה?)שנים 9-12
    עוד כלי שנכנס לתקציב bmw סינגלים 650 שנתונים 2001-2006 (יש להם abs אך בטח תחזוקה יקרה ותקלות רבות?)
    אשמח לשמוע מיכם בעיקר ידע אך גם תובנות והמלצות בנושא,
    תודה מראש וסליחה על החפירה

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    כל מה שרשמת מעט ישן אבל טוב ויתאים לצרכיך.
    מכיוון שאמינות היא הפרמטר המוביל, לך על ההכי חדש שתמצא.
    נ.ב.
    טראנסאלפ וnc אופנועים שונים, מנועים שונים.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מעלה אדומים
    הודעות
    437
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    טראנסאלפ וnc אופנועים שונים, מנועים שונים.
    תודה רבה ,בקשר לישן אין כ"כ מה לעשות התקציב קצר.
    אתה יודע/יכול לפרט על השוני מבחינה מעשית בינהם? חוץ מזה שהnc הוא שתיים בשורה והטראנס הוא בתצורת וי?

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    84
    בגדול כולם טובים, בקטן תתחיל עם האלימינציה
    ורסיס 650 - עם בעיית שסתומים במנוע ששבקו חיים (לא סגור על השנתון שבו הם סידרו את הבעיה)
    ויסטרום דור של עד 2012 - שמן ומגושם ולדעתי לא מתאים לגוש דן כלל , תפגוש מישהו עם אחד כזה למכירה ותתרשם בעצמך
    טראנסלפ - כאחד שבעל גובה ממוצע של 179 הרגיש לי מכופף ברכיים מידיי

    לגבי ה nc יש לי אפס מידע ונסיון אישי

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    84
    לא מצליח לערוך, תחפש ויסטרום 2012 /13 עם מתיחה קלה של התקציב תקבל את כל מה שאתה רוצה ומחפש

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    Tap צודק. אל תתקרב לוורסיסים בשנים האלה. 2011-2014 השסתומים עפים באמצע נסיעה.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    אופציה נוספת שאתה יכול לשקול (למרות שלא עומדת בדרישות קדם שלך) זה CB500X סביב שנתון 2014. המחירון שלהם הוא סביב ה 20K, ובדרך כלל רוכבים עליהם רוכבים רגועים, כי זה לא ממש כלי לגירזונים או ווילי בין רמזורים (לא שהוא לא יכול, פשוט זה לא MT).
    מבחינת אמינות, הכלים האלו אמינים מאוד, יש לא מעט מוסכים וידע לטיפול בהם, יש די הרבה כאלה שמסתובבים (מתוקף היותו שיאן המכירות הישראלי).
    לנסיעה של 40 ק"מ יומי זה יעשה את העבודה יופי יופי.
    גילוי נאות: אני רוכב על CB500X שנת 2014, לא מוכר אותו כרגע ומאוד מרוצה.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    הייתי בול בסרט הזה לפני קצת יותר משנה. נסגרתי על NC שנת 2012, עם 83 אלף ק"מ. עברנו 20 אלף ק"מ בשנה האחרונה, ומעבר להחלפת נוזלים/פילטרים/צמיגים/בלמים ושאר רכיבים מתכלים שהיו צריכים החלפה, לא נכנסנו למוסך. אופנוע חסין מתקלות, מתוכנן עם מעט חלקים נעים, ועם קהל יעד מבוגר שלא מחפש לקרוע את האופנוע.
    אמינות הייתה בשבילי הפקטור העיקרי, יחד עם עלויות האחזקה. אין פה על מה לדבר בכלל. צריכת דלק שיכולה להגיע ל-1 ל-30 (בדרך כלל אנחנו נעים באזור ה-1 ל-25), טיפולים פשוטים לביצוע בבית (שסתומים שמכוונים עם בורג, בלי שימסים). הכל נגיש.
    משייט מעל המהירות החוקית, יבלה על 150-160 במשך שעות בלי לשתות טיפה אחת של שמן אם אתה צריך. ה-ABS נהדר ולא מתערב אלא אם במקרה של בלימה מאוד חזקה.

    יאמרו לך שיש פה כת של חובבי NC, וזה די נכון. אני אישית לא חושב שאמכור את שלי מתישהו, לא רואה סיבה לשדרג. האופנוע עושה כל מה שאני צריך ויותר מזה, והמנועים האלו שורדים 400-500 אלף ק"מ בכיף, אם לא יותר (יש לנו כבר כמה חברים בקבוצה העולמית עם 300-400 אלף ק"מ נטולי תקלות).

אשכולות דומים

  1. עזרה בבחירת כלי מתאים
    על ידי amidanr בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 19-02-2020, 12:37
  2. צריך עזרה בבחירת כלי הבא
    על ידי Denis בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 03-07-2019, 18:59
  3. עזרה בבחירת כלי חדש
    על ידי ChocolateFigure בפורום כללי
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 07-11-2018, 09:04
  4. עזרה בבחירת קסדה
    על ידי avielg172 בפורום כללי
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 27-12-2017, 13:45
  5. עזרה בבחירת שמן
    על ידי Ale4k0 בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-03-2016, 23:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO