ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
ישארו גם הבינוניים - ליגל, אלבר, היבואן של MV (לבוטיק חוקים משלו) ואיך שקוראים לו היבואן של בנלי.
לאור זה שה"קטנים" לא מצליחים להתחרות בהם (ורואים את זה נפלא בטבלת המכירות) - זה גם ככה המצב בפועל.
כל אלה שבוכים כאן, בסוף הולכים וקונים אופנוע מאחד היבואנים הגדולים - משיקולי תמחור (אצל הקטנים תמיד יקר יותר), אמינות הכלי (מה לעשות שהיפאנים אצל הגדולים עוד משנות ה-90, ואולי בגלל זה הם הפכו לגדולים - כי הם הביאו את המוצר שהכי הרבה אנשים רוצים לקנות), ירידת ערך עתידית וזמינות השירות והחלפים.

אז חלאס לבכות, אם אתם בסופו של יום מצביעים ליבואנים הגדולים עם הארנק.

זה קיצור של המגילה שהייתה ארוכה מדי.
אני בוכה על גוגל ועדיין משתמש בשירותים שלהם כי אין הרבה ברירות ואני בהחלט מוכן לשלם על שירות שישמור על הפרטיות שלי.

זה שאנשים קונים במטרו או אבניר זה בגלל ש"הקירות סוגרים עליהם" כל שנה שנתיים עוד מותג עובר אליהם, כרגע זה עוד בסדר יחסית אבל אם המגמה תמשיך זה באמת עומד להיות שוק מאד קטן לקונה.

הייתי אומר שזה קרוב לדואופול אבל יש כאן מישהוא רגיש להגדרות האלו