עמוד 1 מתוך 5 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 77

אשכול: המותג רויאל אנפילד עובר לד.ל.ב מוטוספורט

צפייה משולבת

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338

    המותג רויאל אנפילד עובר לד.ל.ב מוטוספורט

    מותג האופנועים ההודי רויאל אנפילד עובר לייבוא מקומי של ד.ל.ב מוטוספורט, שתתחיל בשיווק בתקופה הקרובה ותפתח אולם תצוגה ייעודי למותג; הפרטים והדגמים - בפנים.

    http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%95%d7...5%d7%a8%d7%98/



  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    19
    זיו אופנהיימר סוגר מעגל עם המותג

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    וואו, אלה חדשות טובות.
    מאמין שד.ל.ב יכפילו את המכירות, לכל הפחות.
    מניח גם שנראה גם תמחור אטרקטיבי בהרבה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    וואו, אלה חדשות טובות.
    מאמין שד.ל.ב יכפילו את המכירות, לכל הפחות.
    מניח גם שנראה גם תמחור אטרקטיבי בהרבה.
    כולי תקווה שהמחיר לאינטרספטור 650 ירד ונראה עוד כאלו על הכביש. לא אשקר אם אומר ששמתי עליו עין, בייחוד אחרי שלא מעט בעלי טריומף התלוננו על בעיות עם אמינות הבונוויל החדש...

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2019
    הודעות
    21
    מישהו יכול בבקשה להסביר איך עובד העניין הזה של הזיכיון? יש איזשהו מכרז של יבואנים ואז נחתמת עסקה למספר שנים? יכולים להיות שני יבואנים לאותו ברנד?

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי silverhazesupreme צפיה בהודעה
    יש איזשהו מכרז של יבואנים
    יצרני רכב זה חברות פרטיות ולא חייבות לקיים מכרז.

    ציטוט נכתב במקור על ידי silverhazesupreme צפיה בהודעה
    ואז נחתמת עסקה למספר שנים?
    כן. בין יצרן ליבואן.

    ציטוט נכתב במקור על ידי silverhazesupreme צפיה בהודעה
    יכולים להיות שני יבואנים לאותו ברנד?
    כן. גם עשר. תלי במוצר המיובא יש חוקים שיבואן חייב לקיים. זמינות חלפים לדוגמא.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    לרוב זה קומבינות וחוזים שנסגרים בחדרי חדרים

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ולדעתי זה דווקא עצוב שהיבואנים הגדולים גדלים עוד, בעוד שהקטנים נבלעים, או נמחקים.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    ולדעתי זה דווקא עצוב שהיבואנים הגדולים גדלים עוד, בעוד שהקטנים נבלעים, או נמחקים.
    רויאל אנפילד גודלים באירופה בצורה מרשימה מאד, הם מכרו יותר מטריומף בגרמניה ב2020, אני מניח שהיצרן לא ראה את הגדילה הזאת בישראל ככה שהיה קל לחטוף את הזכיון הזה אם כמה הבטחות.
    לצרכן כמובן זה לא בהכרח טוב

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    ולדעתי זה דווקא עצוב שהיבואנים הגדולים גדלים עוד, בעוד שהקטנים נבלעים, או נמחקים.
    אם היבואן הקטן מוכר מעט, מפקיע מחירים, לא מצליח לפתח את המותג ומספק שרות ממוצע ומטה - אני רואה דבר טוב מאוד בכך שיבואן גדול שיודע לעבוד יקח ממנו את המותג.
    בטח כשמדובר במותג כמו רואיל אנפילד של היום - אחלה אופנועים במחירים הוגנים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    זה לנצח בקרב ולהפסיד במערכה בעיני

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    זה לנצח בקרב ולהפסיד במערכה בעיני
    לא מבין את הלך הרוח פה.
    יבוא אופנועים - זה עסק שדורש גב כלכלי חזק. יבואן קטן מתקשה להשקיע את הסכומים הנדרשים להקמת מערך מכירות ושירות ראוי, או כדי לתמחר את הכלים באופן תחרותי ולדור לשוק.
    ממה שיצא לי לראות, אמרת יבואן קטן - אמרת מחירי כלים מופקעים, זמינות חלקים גרועה ופוטנציאל להישאר עם אופנוע "בלי אבא ואמא". בד"כ גם עקב המכירות הנמוכות, האופנוע לא נהנה מביקוש ער בשוק המשומשים - מה שמייצר מעגל סגור של מכירה בטפטופים. על הדרך - עם לרוע מזלך ידרדרו היחסים שלך עם היבואן עקב מחלוקת כלשהי, לא יהיה לך מקור חלופי לפנות אליו.
    דוגמאות יש בשפע:
    פעם היה לי MZ, עוד במעמד הקניה הסתכסכנו עם מר ג.ארנון שהיה היבואן (שרצה דמי תיווך על האופנוע, למרות שלא נרכש דרכו). נאמר לי מפורשות שכשאצטרך חלקים, אהיה בבעיה.
    היה לי גאס גאס, בדיוק בתקופה כשהיבואן הישן חדל לתפקד בעוד שמטרו לא התחילו את היבוא. השגת חלפים עבור האופנוע הייתה בעיה קשה.
    יצא לי לבקר באשל מוטורס. אני לא מופתע ש-SWM מוכרים יחידות בודדות בשנה, למרות שאלה כלים מעניינים מאוד.
    יצא לי לבקר בסוכנות רויאל אנפילד אצל ג.ב.ר ואפילו לעשות סיבוב התרשמות על הקונטינטל GT. החבר'ה היו נחמדים מאוד, אבל התמחור של הכלים - פחות. התוצאה? מכירות בטפטופים.
    היבואן ה"קטן" הטוב ביותר שראיתי אלה "ליגל", שעושים מאמצים מטורפים כדי להעמיד מערך מכירות ברמה של הגדולים ושירותי מוסך ראויים. מבחינת אספקת חלפים, הם מחזיקים את המינימום, והמחירים בערך כפולים מחו"ל (שזה לגיטימי בשוק המעוות שלנו, אבל בגלל שמלכתחילה מדובר בחלפים יקרים - זאת מכה קשה בכיס). חלק שלא נמצא במלאי הם מתחייבים לספק תוך 10 ימים, שזה יפה - ועדיין זה לא תחליף למחסן חלפים גדול שיש בו את רוב החלפים שיכולים להידרש לאופנוע מסויים.

    אם נשווה את החוויות האלה לתקופה שבה הייתי בעלים של בנדיט 1200, ומדי פעם רכשתי חלקים במחסן של אבניר כשלא היה לי זמן לחכות למשלוח מחו"ל - זה הבדל של שמיים וארץ. אין זמן לחכות? מגיע למחסן, סבירות גבוהה שהחלק במלאי. לעיתים אפילו המחיר הגיוני לגמרי.

    אסכם כך: ככל שאנחנו נהיים פחות דומים לקובה, הגיל הממוצע של הכלים יורד וכמות הכלים שנמכרים מדגם מסויים משפיעה ישירות על סחירותו העתידית - כך יש פחות הצדקה לקיומם של יבואנים קטנים.
    מי שרוצה בכ"ז לחסוך כמה פרוטות או להביא דגם אקזוטי - שיעשה את זה ביבוא מקביל. בתחום הרכב יש היום מספיק עסקים שנותנים את השירות הזה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    היבואן ה"קטן" הטוב ביותר שראיתי אלה "ליגל", שעושים מאמצים מטורפים כדי להעמיד מערך מכירות ברמה של הגדולים ושירותי מוסך ראויים.
    ראויים? רק אם 3 מוסכים במרכז זה נחשב ״ראויים״. בזמנו חשבתי על דוקאטי ואז בדקתי כמה מוסכים יש לי במרחק של 40קמ. התברר שזה 0.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    לא מבין את הלך הרוח פה.
    יבוא אופנועים - זה עסק שדורש גב כלכלי חזק. יבואן קטן מתקשה להשקיע את הסכומים הנדרשים להקמת מערך מכירות ושירות ראוי, או כדי לתמחר את הכלים באופן תחרותי ולדור לשוק.
    ממה שיצא לי לראות, אמרת יבואן קטן - אמרת מחירי כלים מופקעים, זמינות חלקים גרועה ופוטנציאל להישאר עם אופנוע "בלי אבא ואמא". בד"כ גם עקב המכירות הנמוכות, האופנוע לא נהנה מביקוש ער בשוק המשומשים - מה שמייצר מעגל סגור של מכירה בטפטופים. על הדרך - עם לרוע מזלך ידרדרו היחסים שלך עם היבואן עקב מחלוקת כלשהי, לא יהיה לך מקור חלופי לפנות אליו.
    דוגמאות יש בשפע:
    פעם היה לי MZ, עוד במעמד הקניה הסתכסכנו עם מר ג.ארנון שהיה היבואן (שרצה דמי תיווך על האופנוע, למרות שלא נרכש דרכו). נאמר לי מפורשות שכשאצטרך חלקים, אהיה בבעיה.
    היה לי גאס גאס, בדיוק בתקופה כשהיבואן הישן חדל לתפקד בעוד שמטרו לא התחילו את היבוא. השגת חלפים עבור האופנוע הייתה בעיה קשה.
    יצא לי לבקר באשל מוטורס. אני לא מופתע ש-SWM מוכרים יחידות בודדות בשנה, למרות שאלה כלים מעניינים מאוד.
    יצא לי לבקר בסוכנות רויאל אנפילד אצל ג.ב.ר ואפילו לעשות סיבוב התרשמות על הקונטינטל GT. החבר'ה היו נחמדים מאוד, אבל התמחור של הכלים - פחות. התוצאה? מכירות בטפטופים.
    היבואן ה"קטן" הטוב ביותר שראיתי אלה "ליגל", שעושים מאמצים מטורפים כדי להעמיד מערך מכירות ברמה של הגדולים ושירותי מוסך ראויים. מבחינת אספקת חלפים, הם מחזיקים את המינימום, והמחירים בערך כפולים מחו"ל (שזה לגיטימי בשוק המעוות שלנו, אבל בגלל שמלכתחילה מדובר בחלפים יקרים - זאת מכה קשה בכיס). חלק שלא נמצא במלאי הם מתחייבים לספק תוך 10 ימים, שזה יפה - ועדיין זה לא תחליף למחסן חלפים גדול שיש בו את רוב החלפים שיכולים להידרש לאופנוע מסויים.

    אם נשווה את החוויות האלה לתקופה שבה הייתי בעלים של בנדיט 1200, ומדי פעם רכשתי חלקים במחסן של אבניר כשלא היה לי זמן לחכות למשלוח מחו"ל - זה הבדל של שמיים וארץ. אין זמן לחכות? מגיע למחסן, סבירות גבוהה שהחלק במלאי. לעיתים אפילו המחיר הגיוני לגמרי.

    אסכם כך: ככל שאנחנו נהיים פחות דומים לקובה, הגיל הממוצע של הכלים יורד וכמות הכלים שנמכרים מדגם מסויים משפיעה ישירות על סחירותו העתידית - כך יש פחות הצדקה לקיומם של יבואנים קטנים.
    מי שרוצה בכ"ז לחסוך כמה פרוטות או להביא דגם אקזוטי - שיעשה את זה ביבוא מקביל. בתחום הרכב יש היום מספיק עסקים שנותנים את השירות הזה.
    אז אתה אומר שאבניר ומטרו יחזיקו את כל השוק זה דבר טוב?

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אז אתה אומר שאבניר ומטרו יחזיקו את כל השוק זה דבר טוב?
    יש יותר מ-2 יבואנים ״גדולים״. וזה שוק די קטן.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. רויאל אנפילד: המטאור 350 יגיע לאירופה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 09-11-2020, 20:13
  2. רויאל אנפילד 650 - מרגיש כל כך נכון!
    על ידי KKatkov בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 17-10-2018, 14:45
  3. רויאל אנפילד חשפה במילאנו מנוע חדש!
    על ידי KKatkov בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 12-11-2017, 14:05
  4. רויאל אנפילד הימליאן 400 במבחן: כיף נגיש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09-07-2017, 12:36
  5. רויאל אנפילד - חוקי או פלילי?
    על ידי VillySrur בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 17-10-2015, 19:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO