פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
שוב אתה נתפס לקטן, תסתכל בראיה כוללת, ניתן להביא כל רכב/אופנוע שעומד בכללי היבוא.
עכשיו החברות האלה הפכו את זה לעסק.
אפשר באותה הדרך להתחיל יבוא מקביל לאופנועים בלי להיות מחויב למותג אחד, עם קשרים
נכונים עם יבואן מקביל בחו"ל זה יכול להוזיל משמעותית את המחיר "על הכביש" פה בארץ.
ישנו בחור מוכר במועדון שמביא כל שנתיים BMW 1250 חדש מהסוכנות במינכן, הוא מטייל איתו
כשבוע שם וחוזר איתו כיבוא אישי, בכל פעם כזו הוא חוסך את מחיר הטיול והזיווד וכ-15K ש"ח.
סה"כ יותר 25K ש"ח לקנייה. נכון שהמחיר ההתחלתי גבוה לך, אבל מי שמתעתד לקנות בימר חדש
מהחברה למה לא לעשות את זה ככה?
אתה מבין שכל היבואנים הגדולים כאלה ששולטים ביותר מ-25% מהשוק הדו"ג בארץ לא רוצים שתכיר
את זה ולא יתנו לאיש לפתוח יבוא מקביל.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
שוב פעם אתה נתפס באותה פנטזיה שיבוא אישי מוזיל את המחיר. ההפך - יבוא אישי זה עסק יקר מאוד, ונועד לאלה שרוצים כלי מויחד. ראה פרסומת שאתה בעצמך שלחת.
דוגמא חסרת משמעות - כלי יקר מאוד, המון התעסקות ובירוקרטיה. אתה יודע, זמן שלי גם לא בחינם.
ואחרי הכל אתה מדבר על הנחה של 17% (25 מתוך 150) גם אם אני מאמין למספרים שלך. אם תקנה יד שניה - תחסוך יותר.