ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
מצוין שלא יתנו שירות לכלים ביבוא אישי, אני מכיר עשרות מוסכים שיקפצו על המציאה ויתנו שירות
רוב הכלים בין כה וכה לא מטופלים במוסכי היבואן (ע.ע ההצלחה של המוסך המקביל של הבימר).

את רוב החלקים לאופנוע שלי אני מביא מחו"ל כעשר דקות לוקחת ההזמנה וחיסכון של 70% ממחיר החברה.

מוסך הבית שמח לעשות את הטיפול ולקבל שעת עבודה, אני משתדל להגיע בזמנים החלשים של המוסך ואז
כולם מרוויחים.

אז מה קורה?

אני מפרנס את כולם חוץ מאשר את העובדים בארץ, דואר שילוח אנשים בחו"ל, כי פה בארץ למישהו עלה קצת
שתן לראש.

זה הצליח עם ביגוד האופנועים והקסדות, זה הצליח בתחומים אחרים של יבוא מקביל, עכשיו האינטרס של כולם חוץ
מהיבואנים הגדולים שזה יצליח גם כאן.
לטפל אין בעיה כי המוסכים צמאים, הבעיה היא שוב אל מול טיפול בבעיות במסגרת האחריות והאם לחברה אין בעיה עם זה.זה סוג של הימור בנוסף לעבודה שלהרבה אין כוח לכל ה"כאב ראש" של ההזמנות. אישית אני באותו ראש כמוך למרות שהייתי מעדיף שיהיה יותר גב מהחברה כלפי היבואן בארץ שלרוב עושה מה בא לו ושהלקוחות יספגו.