ציטוט נכתב במקור על ידי zx2r צפיה בהודעה
לטפל אין בעיה כי המוסכים צמאים, הבעיה היא שוב אל מול טיפול בבעיות במסגרת האחריות והאם לחברה אין בעיה עם זה.זה סוג של הימור בנוסף לעבודה שלהרבה אין כוח לכל ה"כאב ראש" של ההזמנות. אישית אני באותו ראש כמוך למרות שהייתי מעדיף שיהיה יותר גב מהחברה כלפי היבואן בארץ שלרוב עושה מה בא לו ושהלקוחות יספגו.

הכוונה בגדול היא להוזיל את המחירים בתחרות של שוק חופשי, כמו שקרה במחירי הביגוד והקסדות,
כל מי שהיה בחו"ל הביא איתו במזוודה ציוד, ואחרים פשוט חיפשו הזדמנויות ברשת התחרות גדלה
המחירים ירדו.

לגבי המוסכים כל מוסך טוב שמעריך את עצמו ונותן שירות לחברה מסוימת מחזיק את כל הציוד המודרני
שצריך לעשות ואם יש ריקול, אז כן גם מוסך מקביל צריך לדעת לעשות, מוסך היבואן יחליט אם הוא רוצה
לגרש זבובים או לעבוד על אופנועים. ואם מי שמביא אופנוע ביבוא מקביל ידע שהוא לוקח סוג מסוים של
סיכון שהתיקון יהיה בעלות מסוימת, בחירה של הלקוח, כמו באלקטרוניקה יותר שנות אחריות אצל היבואן
הרשמי מול אחיות ייצרן מופחתת אצל המקבילים. כל אחד יעשה את השיקול, אגב היצרן רשאי לחייב את
היבואן לעשות את התיקון על כל אופנוע מתוצרתו, גם אם נרכש ביבוא מקביל.