אין שום חובה לטפל דווקא במוסך יבואן. כל מוסך מורשה ישמור לך על האחריות. יש מוסכים מורשים שעפ רוב הדעות יותר מקצועיים ממוסכי יבואן.
בכלי חדש יש שבבי מתכת בשמן מחיכוך והתאמה ראשונית של חלקים נעים ככה שלא טוב בכלל למשוך.
היי.
אני נהג חדש שקרוב ל-1,300 ק״מ על קטנוע חדש וכאמור משכתי את הטיפול קצת, בהתחלה בגלל הסגר, ובהמשך כי עופר אבניר לא עונים לאף אחד מששת הטלפונים שיש להם באתר (לידיעת הרוכשים).
יש לי שתי שאלות בנושא:
1. האם אני פוגע בכלי או מסכן את עצמי ככל שאני ממשיך לנסוע עליו?
2. האם יש בעיה לבצע טיפול לכלי במוסך לא קשור ליבואן? למשל פונקציה של אחראיות, מוסך שלא יודע מה הוא עושה, וכו.
סופר תודה.
אין שום חובה לטפל דווקא במוסך יבואן. כל מוסך מורשה ישמור לך על האחריות. יש מוסכים מורשים שעפ רוב הדעות יותר מקצועיים ממוסכי יבואן.
בכלי חדש יש שבבי מתכת בשמן מחיכוך והתאמה ראשונית של חלקים נעים ככה שלא טוב בכלל למשוך.
טוב לשמוע. קבעתי במוסך אלטרנטיבי טיפול בהקדם.
תודה!
אין סיכון בכמה מאות קילומטרים אבל יכול לעזור ליבואן להתחמק מאחריות אם ירצה בכך.
בבמוו למשל אפשר למשוך טיפול 1000 ב200 ק"מ לפי ספר הרכב, אף יצרן לא מצפה שתגיע ישר ב1000 ק"מ ויש קילומטרז מסויים אחרי ה1000 שאפשר לעבור ואני מניח שזה שונה מיצרן ליצרן.