חיפשתי את השרשור הקודם לא מצאתי.
מעדכן שפעם שניה שאני פונה לחברת נתיבי ישראל דרך הטופס באתר וזוכה למענה די מהיר.
יקבעו לי פגישה עם הטכנאי במקום כדי לכייל את המכשיר. לאחר שיחה טלפונית הגיע במייל:
"פנייתך התקבלה בברכה במשרדי חברת נתיבי ישראל.
לאור קבלת הפנייה, יבוצע שנית כיוון רגישות גלאי בצומת ראם.
בנוסף, מפקח רמזורים מטעמינו ייצור עמך קשר לקביעת פגישה בשטח ולסמן בנוכחותך את המיקום
האופטימאלי לעצירה בשטח הגלאי.
אנו מודים לך על פנייתך ונשמח לעמוד לשירותך בכל עת."
לידיעת הממתינים...פשוט מלאו את הטופס באתר שלהם.