יקבל ביקורות טובות, יעלה 75-80 אלף. נמשיך לקנות z900 וmt09.
אחרי החשיפה הראשונית, כעת משחררים באפריליה וידאו וגלריית תמונות של הטואונו 660 החדש והמסקרן, שגם צפוי להגיע ארצה; הפרטים בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%9e%d7%9b%d7...%a0%d7%95-660/
![]()
יקבל ביקורות טובות, יעלה 75-80 אלף. נמשיך לקנות z900 וmt09.
"נייקד", זה נראה אחד לאחד הrs.
בקושי טרחו להוריד איזה 2 חתיכות פלסטיק ולהחליף כידון.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
ההבדל הכי גדול בטואונו לדורותיו היה הכידון, זה הפורמט והוא הצליח להם אז למה לשנות.
אם זה הולך אז למה לא, אבל מצחיק לקרוא לזה נייקד.
כשאני מסתכל על נייקדים אמתיים כמו הmt, אני רואה אופנועים קלילים ומגניבים, זולים יחסית, עם מיעוט פלסטיקה ואופי שתואם.
פה זה אשכרה כמו שכרובי אמר:"סופרבייק עם כידון גבוה".
נייקד "אמיתי" זו הגדרה נורא רחבה. גם סופרדיוק 1290 זה נייקד והוא לא כלי "זול". גם S1000R לא זול. וה-MT10? הוא נייקד? הוא גם מלא בפלסטיקה וגם לא "זול". אפילו GSXS1000 או CB1000R הם לא זולים. והם עדיין נייקדים.
הטואונו 660 יהיה בטוח יותר קל ויותר מגניב ועם אופי תואם לעולם הנייקד מכל SV650, MT07 או Z650. אפילו יותר מ-CB650. אז יש לו מסיכת חזית ומשקף? אז מה?
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
אגב, ביפאנים של שנות ה-90 היה נהוג להוציא לשוק צמדים של נייקד עם פנס עגול ואח עם חצי פיירינג:
XJ600N>XJ600S (הדיוורז'ן המיתולוגי)
GSF1200<GSF1200S (הבנדיט, אותו עקרון תופס לגרסת ה-600)
Honda CB400 (super four) הגיע הן כנייקד עם פנס עגול והן בגרסת חצי פיירינג.
ויש עוד דוגמאות רבות.
לטעמי האישי, אגב, הטואנו 660 נראה מעולה.
שונא את מסכות החרק האלה. עדיף פיירינג עם משקף - גם פרקטי, גם יותר יפה.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
וואלה הסתבכתם.
המצאתם לי שמות, נייקד, סטריט, ספורט, אדוונצ'ר, עאלק אדוונצ'ר (מניח שרוב האופנועים שבעליהם מגדירים כאדוונצ'ר משתייכים בעצם לקטגוריית ה"עאלק"), טורינג, ספורט טורינג, ספורט-אדוונצ'ר-נייקד-טורינג, וזה עוד לפני שנכנסנו לכל אלפי תתי הקטגוריות של הקרוזרים למיניהם, ועוד ועוד... פעם היה אופנוע שטח; אופנוע כביש; והארלי (שיכל להיות גם של חברה אחרת, אבל כולם קראו לו הארלי).
זה מה שקורה, כשרוכבים שמים בושם, מורידים שיער מהגוף (ויותר גרוע, הולכים לחנות בשביל להתגלח), ובוחרים בגדים ונעליים בבוקר מהחדר ארונות, במקום ללבוש את הג'ינס והחולצה הראשונים בערימה.
אבל אם להיות כנים, אם כבר לתת הגדרה לאופנוע מטרוסקסואל, ולהתעסק באיך הוא נראה, אז לפחות שיהיה איטלקי.
מאוד פשוט...
MT09 הוא הייפר-נייקד, הטואנו הוא נייקד. והשוני ביניהם בהגדרה הוא בתנוחת הרכיבה.
הטואנו לא המציא שום קטגוריה אלא זה סגנון הלבוש שלו מאז ומתמיד - נייקד-חצי פיירינג.
מיועד כמובן להתחרות בנייקדים-סופרבייקים אחרים.
אני אישית מברך את אפריליה על הצעד הזה, הבנתי שלמעט כמה ענייני גימורים לא ברורים - הוא אופנוע נהדר עם טווח שימושיות רחב.
אולי בהזדמנות אקח אותו לרכיבת מבחן בכבישי גרמניה.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
הייפר נייקד.
הנה,
המצאתם עוד קטגוריה.
מגניב,
אז אני בעצם רוכב על אקו-פרקטיקו-נון-אדוונצ'ר...