עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 30 מ 30

אשכול: מכל הכיוונים: אפריליה טואונו 660

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Smi1ey צפיה בהודעה
    לא, לא ולא. הMT09 הוא הייפר נייקד והטואנו הוא נייקד חצי-פיירינג. כמובן אני לא שופט חס וחלילה ואפריליה RS660 כאופנוע ספורטיבי ושימושי דיי מושך אותי למרות שאופנועים ספורטיביים מבחינתי צריכים להגיע עם 3 או 4 צילינדרים ולא 2.
    אם להיכנס להגדרות הייפר נייקד זה הMT10
    שאומרים הייפר הכוונה לאופנוע מקטגוריה מסויימת בעל יותר כח סוס מהמקובל באותה קטגוריה כמו למשל הייפרמוטארד שיהיה חזק יותר מסופר מוטו שעליו הוא כביכול מתבסס או הסופר דיוק שהוזכר שהוא נייקד על סטרואידים.
    אין ב09 שום פרמטר שיכול להיקרא הייפר

  2. #17
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אם להיכנס להגדרות הייפר נייקד זה הMT10
    שאומרים הייפר הכוונה לאופנוע מקטגוריה מסויימת בעל יותר כח סוס מהמקובל באותה קטגוריה כמו למשל הייפרמוטארד שיהיה חזק יותר מסופר מוטו שעליו הוא כביכול מתבסס או הסופר דיוק שהוזכר שהוא נייקד על סטרואידים.
    אין ב09 שום פרמטר שיכול להיקרא הייפר
    היה לי את 2 האופנועים... תתפלא אבל ה-MT09 היה יותר אגרסיבי מה-MT10 בתגובות המצערת! מפות ההצתה היו דיי קיצוניות במיוחד לזמנו כשהגיח לארץ. תנוחת הרכיבה הזקופה יחסית ומנוע עם הצתות עצבניות בהחלט תורמים להגדרה שלו כאופנוע הייפר-נייקד. בניגוד למשל ל-Z800 שגם עליו רכבתי והרגיש לי סה"כ 4 בשורה לייט.

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Smi1ey צפיה בהודעה
    היה לי את 2 האופנועים... תתפלא אבל ה-MT09 היה יותר אגרסיבי מה-MT10 בתגובות המצערת! מפות ההצתה היו דיי קיצוניות במיוחד לזמנו כשהגיח לארץ. תנוחת הרכיבה הזקופה יחסית ומנוע עם הצתות עצבניות בהחלט תורמים להגדרה שלו כאופנוע הייפר-נייקד. בניגוד למשל ל-Z800 שגם עליו רכבתי והרגיש לי סה"כ 4 בשורה לייט.
    אין שום דבר הייפר בMT 09
    המפות העצבניות היו פאשלה שתוקנה אחר אחר כך, ה09 מ2018 בערך קיבלו מפות חלקות יותר.

  4. #19
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אין שום דבר הייפר בMT 09
    המפות העצבניות היו פאשלה שתוקנה אחר אחר כך, ה09 מ2018 בערך קיבלו מפות חלקות יותר.
    התיקון היה כבר זמין ב-2015 אאל"ט אבל כן עם הזמן הוא נעשה עגול יותר. אבל עדיין אופנוע עם מנוע בעל אופי אגרסיבי.
    תרכב על המתחרים שלו ותבין ורכבתי על כולם בערך...

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Smi1ey צפיה בהודעה
    התיקון היה כבר זמין ב-2015 אאל"ט אבל כן עם הזמן הוא נעשה עגול יותר. אבל עדיין אופנוע עם מנוע בעל אופי אגרסיבי.
    תרכב על המתחרים שלו ותבין ורכבתי על כולם בערך...
    אמרת שזה היפר נייקד אז המתחרים זה טואונו וסופר דיוק אז אתה אומר שהוא יותר אגרסיבי מהם?
    יש לי הרגשה שאתה מתבלבל בין מפת הזרקה מחורבנת לבין כח אמיתי.

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אמרת שזה היפר נייקד אז המתחרים זה טואונו וסופר דיוק אז אתה אומר שהוא יותר אגרסיבי מהם?
    יש לי הרגשה שאתה מתבלבל בין מפת הזרקה מחורבנת לבין כח אמיתי.
    אני עם הדרזנר. הייפר נייקד זה הנייקדים המצ'וגעים עם 160 כוחות סוס פלוס. אין כזה "חוק להגדרת תת-תת-נישה" אבל זה מה שהתחיל להסתמן כרף תחתון לקטגוריה הזו. MT09 הוא עדיין נייקד חמדמוד שכזה עם הספק נמוך משל Z900. יותר בקטגוריה של ה-GSXS750.
    שום קשר למס' צילינדרים (ל-DUKE690 יש רק אחד, ל-SV650 ולמ-MT07 יש רק שניים)
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  7. #22
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    הייפר נייקד.
    הנה,
    המצאתם עוד קטגוריה.
    מגניב,
    אז אני בעצם רוכב על אקו-פרקטיקו-נון-אדוונצ'ר...
    NC? -משכבה יעילה וירוקה.
    פה מדובר על משכיב איטלקי- 95 כ"ס על 180 ק"ג זה סבבה.
    האמת, לא אוהב את הז'אנר הצבעוני אבל וואלה, נראה יופי.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  8. #23
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אמרת שזה היפר נייקד אז המתחרים זה טואונו וסופר דיוק אז אתה אומר שהוא יותר אגרסיבי מהם?
    יש לי הרגשה שאתה מתבלבל בין מפת הזרקה מחורבנת לבין כח אמיתי.
    אגרסיבי לא בהכרח אומר יותר הספק... אלא בהתייחסותי לאופי המנוע. רכבתי על כל היפנים בקטגוריה ורק מי שרכב - יבין!

  9. #24
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    אני עם הדרזנר. הייפר נייקד זה הנייקדים המצ'וגעים עם 160 כוחות סוס פלוס. אין כזה "חוק להגדרת תת-תת-נישה" אבל זה מה שהתחיל להסתמן כרף תחתון לקטגוריה הזו. MT09 הוא עדיין נייקד חמדמוד שכזה עם הספק נמוך משל Z900. יותר בקטגוריה של ה-GSXS750.
    שום קשר למס' צילינדרים (ל-DUKE690 יש רק אחד, ל-SV650 ולמ-MT07 יש רק שניים)
    ככה כRובי? זה הקטע?

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Smi1ey צפיה בהודעה
    אגרסיבי לא בהכרח אומר יותר הספק... אלא בהתייחסותי לאופי המנוע. רכבתי על כל היפנים בקטגוריה ורק מי שרכב - יבין!
    הcp3 הוא מקום טוב באמצע בנוגע לאגרסיביות ורכבתי על הרבה אופנועים בחיי, אתה מתבלבל עם מצערת רגיזה שזה דבר לא רצוי ותוקן בהמשך.

    ושוב מה הייפר בMT09? כח סוס? סמ"ק? מתלים? אלקטרוניקה?

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי Smi1ey צפיה בהודעה
    אגרסיבי לא בהכרח אומר יותר הספק... אלא בהתייחסותי לאופי המנוע. רכבתי על כל היפנים בקטגוריה ורק מי שרכב - יבין!
    כנראה רכבת על אחד תקול. רכבתי גם על ה-09. גם על היפניים אבל גם על רוב\כל האירופאיים. אחרי שרוכבים על כולם (אבל באמת כולם), מבינים שה-09 הוא אופנוע חמודי כזה. ממש בונבון. שלא הייתי מתפלא אם הייתה גרסה שלו עם סלסלת פירות על הכידון ופרנזים וורודים. אופנוע שאם לא הייתה לו תדמית של עבריין צעצוע, הייתי מכיר אותו להורים.
    הוא באמת התפתחות טבעית למי שסיים פרק על ה-07. אבל עדיין זקוק לשנתים-שלוש קצת יותר מתובלות לפני שיתקדם לקטגוריה של הגדולים. של ה-10 וחזקים ממנו. ה-09 מתאים לשנתיים-שלוש האלו.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הcp3 הוא מקום טוב באמצע בנוגע לאגרסיביות ורכבתי על הרבה אופנועים בחיי, אתה מתבלבל עם מצערת רגיזה שזה דבר לא רצוי ותוקן בהמשך.

    ושוב מה הייפר בMT09? כח סוס? סמ"ק? מתלים? אלקטרוניקה?
    אל תשבור את הראש - שום דבר מאלו לא בולט באופן יוצא דופן בו. שום דבר לא הייפרי בו. שום דבר בו הוא לא "קצה". ה-09 אופנוע מעולה כחבילה. בסגנון השלם עולה על סך חלקיו. מהטובים בקטגוריה שלו. אבל כל חלק בנפרד לא בולט באופן יוצא דופן.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  13. #28
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    NC בהחלט הייפר נייקד


    לא הלבישו לה מנוע!!!

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    דרך אגב לא ראיתי שהוזכר, אבל חבילת האלקטרוניקה לא זהה, אין קוויקשיפטר דו כיווני לדוגמא.
    מהלך תמוה ביותר של אפריליה, שילמדו מKTM.
    העלות אותה עלות של הדיוק 890.

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yigal צפיה בהודעה
    דרך אגב לא ראיתי שהוזכר, אבל חבילת האלקטרוניקה לא זהה, אין קוויקשיפטר דו כיווני לדוגמא.
    מהלך תמוה ביותר של אפריליה, שילמדו מKTM.
    העלות אותה עלות של הדיוק 890.
    זה בתוספת תשלום בדיוק כמו שבמוו עושים, ככה אפשר לתת תג מחיר של 10500 יורו באולם התצוגה ושאתה כבר בהתלהבות אז מתחילים להגיד לך שצריך להוסיף כסף לדברים שחשבת שבאים במחיר שפורסם

אשכולות דומים

  1. אפריליה חושפת טואונו V4 חדש ל-2021
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-01-2021, 11:22
  2. אפריליה טואונו V4 X - למסלול בלבד
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 30-08-2020, 10:31
  3. קלן: אפריליה עם ממתק לצעירים – טואונו 125
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 06-10-2016, 12:18
  4. אפריליה טואונו 2013
    על ידי shay-p בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09-08-2016, 15:20
  5. אפריליה טואונו 2013
    על ידי shay-p בפורום פורום מכירה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 29-05-2016, 13:15

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO