בעיה
המנוע בו לא בנוי בצורה שונה ממנוע ב 125 רק יותר גדול.
https://www.manualslib.com/manual/16...age=102#manual
מה שחשוב זה לוודא שהסימנים על גלגל השיניים של שרשרת הטיימינג במיקום הנכון וסימן ה-TI נראה בפתח החור.
יש הסבר מאוד מדוייק.
וד"א - מומלץ לפרק את הפלג.
IF IT HAS WHEELS OR TITS - YOU'RE GONNA HAVE PROBLEMS
בסוף לא לקחתי סיכון והלכתי למוסך אבל אחרי שיצאתי ממנו הקטנוע הרגיש אחרת חלש יותר הוא פחות "דוחף" גם לפעמים לוקח לו יותר זמן להתניע זה בחיים לא היה לי ככה לפני המוסך.. יש מצב שזה קשור לכיוון?
בוא נגיד ככה... סיבוב אחד הוא מסתובב בקלות. סיבוב שני הוא מסתובב קשה... כנראה שזה הדחיסה... אבל באיזה מצב אני אמור לכוון אותם בפליטה או שהם בדחיסה? למה כיוון שסתומים אמור להיות כזה מסובך???
- הכיוון נעשה כשהמנוע קר בסוף מהלך דחיסה, הסימון על הקראנק צריך להתאים לסימון בגל זיזים. (על כל מנוע יש סימונים ככה אתה מוודא שאתה במקום הנכון)
- בסוף מהלך דחיסה השסתומים אמורים להיות סגורים והנדנדים משוחררים טיפה וזה אמור להיות מורגש ביד (בערך כמו בסירטון בהודעה הראשונה רק כנראה פחות חופש).
- יש להכניס את מד העלים ברווח שבין זנב השסתום לנדנד כדי לבדוק את המרווח.
- כדי לכוון את הנדנד יש לפתוח את האום בכדי לשחרר את הנעילה ולסובב את קצה הבורג כדי להגדיל או להקטין את המרחק.
- כדי לסגור חזרה יש להחזיר את קצה הבורג עם כלי יעודי\פלייר שפיץ ולהדק את האום למומנט הרצוי מבלי שהבורג יסתובב,
- אחרי הידוק סופי בודקים מרחק שוב, במידה וצריך לתקן - מתקנים.
אפשר לבדוק עם אזיקון היכן הבוכנה נמצאת כאשר מכניסים אותו לקדח הפלאג ומשתמשים בו כמד עומק, בפועל אין צורך כי בודקים עפי הסימונים.
היכון אתה מתקשה?
יפה,בדחיסה