עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 42

אשכול: כיוון שסתומים בעיה רצינית

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    על כל סיבוב של הקאמשאפט, הקאנק עושה שני סיבובים. לכן, כשאתה ב-TDC, פעם אחת זה יהיה כשכל השסתומים משוחררים (מהלך דחיסה, ושם אתה אמור לכוון אותם) ופעם שניה הם יהיו לחוצים (מהלך פליטה).
    אתה אמור לכוון את השסתומים שאשר ה-lobe מופנה הצידה או למעלה ואינו מפעיל לחץ על השסתום. זה קורה באחת מתוך שני פעמים שאתה מסובב ומגיע ל-TDC.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  2. #17
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2020
    הודעות
    67
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    על כל סיבוב של הקאמשאפט, הקאנק עושה שני סיבובים. לכן, כשאתה ב-TDC, פעם אחת זה יהיה כשכל השסתומים משוחררים (מהלך דחיסה, ושם אתה אמור לכוון אותם) ופעם שניה הם יהיו לחוצים (מהלך פליטה).
    אתה אמור לכוון את השסתומים שאשר ה-lobe מופנה הצידה או למעלה ואינו מפעיל לחץ על השסתום. זה קורה באחת מתוך שני פעמים שאתה מסובב ומגיע ל-TDC.
    חבל שזה לא רשום בספר.. הבעיה היא שאני לא זוכר על איזה מצב כיוונתי אותם.. מה לעשות? סיבוב עד שהם יהיו עוד פעם משוחררים ואז לכוון? אני מקווה שלא הפכתי את הסדר שלהן

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי Bibi222 צפיה בהודעה
    חבל שזה לא רשום בספר.. הבעיה היא שאני לא זוכר על איזה מצב כיוונתי אותם.. מה לעשות? סיבוב עד שהם יהיו עוד פעם משוחררים ואז לכוון? אני מקווה שלא הפכתי את הסדר שלהן
    זה רשום, בד"כ כהערה "לכוון רק כשהזיזים על הקאמשאפט במצב X".
    כבר העירו לך שכנראה שלא התכוננת בצורה מספיק יסודית, אין צורך לחזור על זה.
    מה לעשות:
    לפתוח שוב.
    להגיע ל-T (שמסמן את נקודת ה-TDC)
    לבדוק האם הזיז (LOBE) לוחץ על הרוקר ארם (איך שקוראים לו בעברית) או על השסתום עצמו (תלוי איך בנוי הכלי הספציפי, האם יש מנוף בין הקאמשאפט לשסתום או לא. העקרון אותו עקרון). אם הוא לוחץ או קרוב לזה - תעשה עוד סיבוב ותגיע שוב ל-T, הפעם הוא יהיה 180 מעלות מהמיקום הקודם. עכשיו תכוון למרווחים בספר, סגור את האומים (רצוי במומנט שכתוב בספר), סובב את המנוע מספר סיבובים (2,4,6...) עד שתחזור לאותו מצב - ותבדוק שכיוונת כמו שצריך.
    רמז (שבזמנו עלה לי בכיוונים לא טובים): המדיד צריך להיכנס בגרירה קלה מאוד. אם אתה דוחף אותו בכוח או מוציא אותו בכוח - זה אומר שבפועל, המרווח קטן מהדרוש.
    כדי לקבל תחושה מדוייקת - וודא שהחלק של המדיד שנכנס בין הברג לשסתום אינו בזווית ונכנס ישר. אפשר לקפל את המדיד באמצע ולתת לו צורת L, כדי שהחלק שאיתו אתה מודד יכנס ישר.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2020
    הודעות
    67
    עם המרווח אין בעיה תקין לגמרי. עכשיו השאלה היא מה אני עושה אם כיוונתי את השסתומים לפני זה כשהשסתומים היו סגורים לגמרי. זאת אומרת ממה שאני מבי סיבוב אחד הם אמורים להיות סגורים לגמרי. וסיבוב שני הם אמורים להיות פתוחים בדיוק במרווח שאני כיוונתי אותם שזה 0.10 mm? ובספר לא רשום על איזה מצב לכוון ,רק רשום שיהיה את האות t הקטנוע הוא של קימקו

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Bibi222 צפיה בהודעה
    עם המרווח אין בעיה תקין לגמרי. עכשיו השאלה היא מה אני עושה אם כיוונתי את השסתומים לפני זה כשהשסתומים היו סגורים לגמרי. זאת אומרת ממה שאני מבי סיבוב אחד הם אמורים להיות סגורים לגמרי. וסיבוב שני הם אמורים להיות פתוחים בדיוק במרווח שאני כיוונתי אותם שזה 0.10 mm? ובספר לא רשום על איזה מצב לכוון ,רק רשום שיהיה את האות t הקטנוע הוא של קימקו
    אין מרווח שהשסתום פתוח כי הרוקר לוחץ אותו בפנימה.
    הנקודה המתה היא שגם שסתומי היניקה וגם שסתומי הפליטה סגורים והרוקרים נמצאים באותו מצב בפליטה והיניקה, זאת נקודת הכיוון.

    אם אתה בנקודה המתה ויש לך מרווח גם בפליטה וגם ביניקה אתה במקום הנכון

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2020
    הודעות
    67
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אין מרווח שהשסתום פתוח כי הרוקר לוחץ אותו בפנימה.
    הנקודה המתה היא שגם שסתומי היניקה וגם שסתומי הפליטה סגורים והרוקרים נמצאים באותו מצב בפליטה והיניקה, זאת נקודת הכיוון.

    אם אתה בנקודה המתה ויש לך מרווח גם בפליטה וגם ביניקה אתה במקום הנכון
    טוב אני סיימתי עם זה אבל אתה בלבלתם אותי כבר אני לא מבין במושגים שאתם מדברים... אני אמור לכוון את השסתומים כשהם משוחררים? זה מה שעשיתי

  7. #22
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2020
    הודעות
    67
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אין מרווח שהשסתום פתוח כי הרוקר לוחץ אותו בפנימה.
    הנקודה המתה היא שגם שסתומי היניקה וגם שסתומי הפליטה סגורים והרוקרים נמצאים באותו מצב בפליטה והיניקה, זאת נקודת הכיוון.

    אם אתה בנקודה המתה ויש לך מרווח גם בפליטה וגם ביניקה אתה במקום הנכון
    כן היה מרווח ממש ממש גדול של כמה ממ לא יודע למה. כיוונתי על זה 0.10 ממ

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Bibi222 צפיה בהודעה
    טוב אני סיימתי עם זה אבל אתה בלבלתם אותי כבר אני לא מבין במושגים שאתם מדברים... אני אמור לכוון את השסתומים כשהם משוחררים? זה מה שעשיתי
    שכל ה4 שסתומים סגורים והרוקרים מורמים ויש רווח בינם לבין השסתומים .
    אין כזה דבר שסתום משוחרר לכן אני לא יכול לענות בכן ולא לשאלה הזאת

  9. #24
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    כדי לדעת אם אתה בסוף דחיסה, או בסוף פליטה, שים אצבע על פתח הפלאג שהסרת כשאתה מסובב את המנוע. בדחיסה, אתה צריך להרגיש נשיפה שמנסה להזיז את האצבע (לא להחזיק אותה חזק רק להניח).

  10. #25
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    מעבר לזה,
    אני ממש נגד לימוד שחיה בהתכתבות.

  11. #26
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2020
    הודעות
    67
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    כדי לדעת אם אתה בסוף דחיסה, או בסוף פליטה, שים אצבע על פתח הפלאג שהסרת כשאתה מסובב את המנוע. בדחיסה, אתה צריך להרגיש נשיפה שמנסה להזיז את האצבע (לא להחזיק אותה חזק רק להניח).
    לא הסרתי את הפלאג.. פשוט ראיתי בחלונית את האות t וכיוונתי זהו. זה מה שרשום בספר.

  12. #27
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    בעיה

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Bibi222 צפיה בהודעה
    לא הסרתי את הפלאג.. פשוט ראיתי בחלונית את האות t וכיוונתי זהו. זה מה שרשום בספר.
    הוא מדבר על אופנועים.
    בקטנועים בדרך כלל אין מצבים הפוכים אז אין צורך להוציא את הפלאג בשביל לבדוק זה בסדר.
    מעבר אפשר להסתכל על הפוזיציה של הגל זיזים וגם באופנועים.

  14. #29
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2020
    הודעות
    67
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    הוא מדבר על אופנועים.
    בקטנועים בדרך כלל אין מצבים הפוכים אז אין צורך להוציא את הפלאג בשביל לבדוק זה בסדר.
    מעבר אפשר להסתכל על הפוזיציה של הגל זיזים וגם באופנועים.
    אני יגיד לך גם מה לפני זה הייתי עושה את הכיוון רק במוסכים ושום מוסכניק לא סיבב את הקראנק ולא פתח את החלונית איפנ שרשום הtdc . יש מצב הם רואים לפי העין פשוט כמו שאתה אמרת על הגל זיזים?

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    נכון.
    לפי הגל זיזים הם רואים כי בקטנועים קטנים יש רק מצב אחד שהמנוע ב T.

אשכולות דומים

  1. כיוון מרווח שסתומים gsr
    על ידי Al90cc בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 25-01-2021, 19:58
  2. כיוון שסתומים בהונדה nc
    על ידי Tomerh בפורום פורום טכני
    תגובות: 37
    הודעה אחרונה: 17-11-2020, 18:12
  3. כיוון שסתומים
    על ידי awadbisharat בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 24-08-2019, 20:09
  4. כיוון שסתומים במובי
    על ידי 2pac בפורום פורום טכני
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 12-09-2018, 09:23
  5. כיוון שסתומים מוטוקרוס.
    על ידי Shahaf 46 בפורום פורום טכני
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 10-11-2016, 18:36

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO