בוא נסכם את הדיון בינינו, כי אחרת זאת סתם חפירה משעממת.
מה שאתה אומר:
- אף אחד לא מוכן לשלם על יעוץ בכלל, בטח שלא בבחירת אופנוע, כך שהרעיון גרוע ולא יהיו לקוחות.
- אם כבר להציע שירות כזה שאף אחד לא צריך, העלות שלו יכולה להיות גג כמה מאות שקלים. אם הוא יעלה 1000 שקלים ומעלה, כל בר דעת יעדיף לחפש בעצמו ולקחת לבדיקה במוסך (ואולי לגלות ריג'קטים ב-5000, ללכת לחפש אופנוע אחר כדי לקחת גם אותו לבדיקה במוסך).
- התחום היחיד שבו אתה אישית מוכן להיעזר ביועץ בתשלום הוא עניינים שקשורים בעריכת דין, וגם שם אתה לא רואה סיבה שהשירות יעלה יותר מכמה מאות שקלים.
- אני לא מבין איך העולם עובד, אבל מזל שאתה מוכן להסביר לי. בחינם, כי ראה סעיף א'.
פספסתי משהו?