עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 42 מ 42

אשכול: התייעצות - להפוך תחביב להכנסה מהצד?

  1. #31
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    אני לא מבין מה אתה רוצה להגיד. בדיקת חוזה זה לא יעוץ. לא עצל עו״ד. בהרבה מקרים זה %% מסכום החוזה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    כמה זמן ארך הייעוץ? האם מדובר בנושא "פשוט" או לא?.
    ייעוץ ערך כשעה. לא תבענו פשעי מלחמה, ואותו עו״ד ידע לענות בלי לקום מהכיסא.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. #32
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    אני לא מבין מה אתה רוצה להגיד. בדיקת חוזה זה לא יעוץ. לא עצל עו״ד. בהרבה מקרים זה %% מסכום החוזה.


    ייעוץ ערך כשעה. לא תבענו פשעי מלחמה, ואותו עו״ד ידע לענות בלי לקום מהכיסא.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    בוא נסכם את הדיון בינינו, כי אחרת זאת סתם חפירה משעממת.
    מה שאתה אומר:
    - אף אחד לא מוכן לשלם על יעוץ בכלל, בטח שלא בבחירת אופנוע, כך שהרעיון גרוע ולא יהיו לקוחות.
    - אם כבר להציע שירות כזה שאף אחד לא צריך, העלות שלו יכולה להיות גג כמה מאות שקלים. אם הוא יעלה 1000 שקלים ומעלה, כל בר דעת יעדיף לחפש בעצמו ולקחת לבדיקה במוסך (ואולי לגלות ריג'קטים ב-5000, ללכת לחפש אופנוע אחר כדי לקחת גם אותו לבדיקה במוסך).
    - התחום היחיד שבו אתה אישית מוכן להיעזר ביועץ בתשלום הוא עניינים שקשורים בעריכת דין, וגם שם אתה לא רואה סיבה שהשירות יעלה יותר מכמה מאות שקלים.
    - אני לא מבין איך העולם עובד, אבל מזל שאתה מוכן להסביר לי. בחינם, כי ראה סעיף א'.

    פספסתי משהו?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #33
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    להבנתי שהיחוד של השירות שלך אמור להיות שאדם יחסך ממנו איתור הכלי והידיעה שבתוך השירות שלך אתה מבצע בדיקה מקדימה של הכלי כך שבמעמד המכון בדיקה לא יהיו ריג'קטים ואלו שיופיעו מראש או יסודרו על ידך או איש מקצוע או פשקה בכסף מול המוכר.

    לכשעצמו לחסרי נסיון זו עסקה טובה.

    כי עלות של 2 בדיקות כבר מגיעה לעלות השירות שלך טזה בלי יישור הקו.

    בהנחה שהבנתי נכון

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #34
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    מהנסיון שלי ומבלי להתייחס למה אתה רוצה למכור ובכמה, עסק מהצד כתחביב זה בעצם תחביב קיים שכבר רץ אבל אתה רוצה לקבל תשלום עליו ואז להקצות לזה יותר זמן ממה שהיה עד עכשיו בחינם, סוג כזה של עסק צריך לזרום מעצמו כלומר אתה לא משקיע בפירסום ולא מבזבז זמן בקידומו, כל דבר אחר כבר מוציא אותך המשבצת של עסק מהצד כתחביב ודורש כבר לנגוס קצת מהעבודה העיקרית שלך מה שיכול לפגוע בביצועים שלך בחברה ולדרדר את מעמדך שם.

    אם אתה לא רואה איך השירות שלך עובר מפה לאוזן אז סביר להניח שזה לא יעבוד.

  5. #35
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    לגבי המודל שאתה (ואחרים) מציעים ל"שיחות ייעוץ קצרות וזולות"...אין חיה כזאת, מניסיון. קצר זה לא יכול להיות...כמעט בהגדרה צריך להשקיע 5-7 שעות במצטבר בכל לקוח כדי באמת להבין אותו, את הצרכים, הגחמות - ולתפור לו פתרון ממה שיש בשוק...
    אתה נמצא במיקום מצויין והתמחור פתוח לחלוטין כי אנשים לא יכולים להשוות לשירות מקביל. כנראה שתזרום עם מודל השירות שבו תרגיש יותר נוח מבחינת נטיה ואופי. רק קח בחשבון שיש אנשים שלא יכולים לעבוד בצורה חפיפניקית ויש אנשים שלא יכולים לעשות שום דבר באופן יסודי. אף אחת מהמגבלות לא עוזרת בעסקים. אם אתה מציע ללקוח סוג של ביטוח או אחריות לדעתי אתה נחשף לסיכונים שלא שווים את העיסוק והייתי מתייעץ עם עו"ד ועובד עם חוזה. אם תבחר לעבוד במודל הרזה והזול אתה יכול לקבל את כל המידע מהלקוח ללא שיחת טלפון דרך טופס פשוט עם 20 שדות. יש בזה הרבה גמישות מבחינת שעות עבודה וניהול ציפיות ויחסים עם הלקוחות. בדיקת אופנוע אצל מומחה מול המודל של פייבר.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  6. #36
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    בוא נסכם את הדיון בינינו, כי אחרת זאת סתם חפירה משעממת.
    מה שאתה אומר:
    - אף אחד לא מוכן לשלם על יעוץ בכלל, בטח שלא בבחירת אופנוע, כך שהרעיון גרוע ולא יהיו לקוחות.
    נכון.

    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    - אני לא מבין איך העולם עובד, אבל מזל שאתה מוכן להסביר לי. בחינם, כי ראה סעיף א'.
    אתה חייב להעריך אירוניה בכך שאתה מחפש יעוץ עסקי בחינם. לא חושב שתשלם לאחד מאנשים בשרשור.

    אבל אחר כך הלכתי לחשוב, האם כבר קיים היום משהו קרוב לזה שאתה מציע. ואז נזכרתי, שיש. זה שירות ליווי בקניות שאתה מזמין יחד עם עיצוב פנים. רעיון הוא שמישהו הולך אתך לחנויות ועוזר לך לבחור שיש, קרמיקה, ברזים, דלתות וכו. תשלום לפי שעה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  7. #37
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    רוצה להגיד "רעיון מבורך" אבל קצת אבדתי בהצעה.
    כמה הערות\הארות שאני מעוניין להעלות: (ואין באמור לפגוע להוריד מערכך וכו')

    מה אתה מציע ללקוח?
    *לבדוק עבורו בדיקה מקדימה את האופנוע, שאם וכאשר תיתן אור ירוק, הוא יצטרך בכל מקרה לגשת לבדיקה נוספת במוסך?
    * הלקוח משלם פעמיים, פעם לך ופעם למוסך.
    * אתה בא ונותן ללקוח הרגשה, שאין לך את הידע או הסמכות לקבוע שאכן הכלי תקין. אז על מה גבית כסף?
    * בהתחשב בסכום שאתה עתיד לדרוש + עלות הכלים שאתה מכוון אליהם, עסקה לא סבירה. (אולי שווה לדרוש % משווי העסקה \ מדרגות תמחור)
    * קח את אותו אופנוע למספרי מוסכים שונים לבדיקה, ובכל אחד מהם תצא תוצאה שונה. ככה, שיכול להיות שרכיב שהצגת ללקוח כתקין יתגלה בעיני בעל מקצוע אחר, כלא תקין. ואז זה שם אותך באור שלילי.
    * מה ההכשרה שלך בתחום? הלקוח נדרש ממך לסכום לא מבוטל, ואף די גבוה להערכתי באופן יחסי ממחיר הכלים שאתה עתיד להתעסק בהם, ניהלת מוסך? עבדת במוסך? יש לך הכשרה כמכונאי? אם ההכשרה מסתכמת בידע אישי וניסיון יוטוב \הצלחה בפרויקטים בחצר, למה שהלקוח ישוכנע לתת את כספו?
    *גיוס לקוחות, איך תעשה זאת? הרשתות החברתיות הם המקור העיקרי, אך מכיוון ואינך מכוון לקהל יעד גדול ועבודה צדדית, תוכל להשיג לקוחות אקראיים בפורום למשל, אבל לא בטוח כמה ניתן לסמוך על כך.
    *נניח ואתה פונה ללקוח פוטנציאלי, נניח שזה בחור חדש בפורום שאובד עצות בתחום בחיפוש אחרי כלי משומש, פה אתה נכנס לעניין ושולח לו ה"פ, בתקווה שזה באמת יחזור לפורום ויפתח אותה, יש לך אתר \ ברושור להציג עבורו? מי אתה ומה אתה? יש לך המלצות להציג? תתחיל בבניית אתר עם תיאור פועלך ודף המלצות, תיצור אמינות.
    *תיאום זמן. מלבד החוסר רצינות שזה משדר ללקוח שזה עבודה זמנית מהצד (לפחות בעיני) לך תתאם גם עם הקונה, וגם עם המוכר, לראות את הכלי, תוך כדי שאתה עובד במשרה מלאה. נשמע לי בלתי סביר בעליל.
    *נניח ואיתרת ללקוח שלך כלי פוטנציאלי, המוכר הישראלי לא יאהב ממש את הרעיון שאתה תפשפש לו לעומק באופנוע, ואז למחרת יפשפשו בו שוב במוסך "מה באת לשגע אותו" התיאום הזה מאוד קשה. יש פה המון ענייני תיאום זמנים ותיאום ציפיות של שני צדדים שנראה לי מקשים מאוד על התהליך.

    *הייתי חושב על דרך אחרת לקונספט שלך (פרנסה מייעוץ לרכישת אופנוע). וזה דעתי:
    לפנות ללקוחות פוטנציאלים (שאת הפרופיל שלהם פחות או יותר תיארת בכלליות) להציג את עצמך ופועלך (אתר+המלצות וכיו"ב)
    לייעץ להם בעלות סמלית בדבר איזה אופנוע מתאים לצרכים שלהם ונכנס להם בתקציב \ איזה ציוד מתאים להם.
    לאתר להם את האופנוע שלדעתך תפור עליהם באחד ממגרשי הטרייד אין ברחבי הארץ (ולשם כך, לרוב צריך רשתות חברתיות כי הרוב מפורסם שם + קשר ישיר למנהל המגרש), (ניהול זמן עדיף שעות הפעילות ידועות לך מראש), לגשת להעיף מבט על הכלי עבור הלקוח \ אם זה מגרש שעבדת איתו ואתה סומך עליו לתת ללקוח את ה"אור הירוק" לבצע עסקאות בבית העסק הזה (לדוגמא עסק שמתחייב בבדיקות \ בעל המלצות של אמינות והוגנות) לשדך בין הלקוח למגרש. (בשלב זה כמובן שרצוי לסגור מראש עם המגרש את המחיר עבור הלקוח + הטבה ייחודית ללקוח שהגיע דרכך)
    וכך:
    המלצת ללקוח על כלי מתאים
    חסכת עבורו את החיפוש
    חסכת עבורו את המיקוח ואפילו קיבל הטבה בזכותך (שלא היה מקבל אם היה עובר את התהליך המתיש לבד)
    חסכת ללקוח זמן, כאב ראש וכנראה שגם לא מעט כסף וזה עבורו שווה כסף אמיתי, אותו הוא ישלם לך.

    מהצד השני,
    הבאת לבעל המגרש לקוח קל ומהיר, כל העסקה נתפרה בתיווך שלך, ואת עמלת התיווך הזו בעל המגרש ישלם לך.

    וניתן למצוא אף צד שלישי בעניין,
    מספר מוסכים לבדיקה לפני קנייה, שנותנים ללקוח שלך הטבה במחיר + קדימות בתור, ואתה גוזר את הקומשיין שלך גם משידוך הלקוח למוסך לבדיקה, ואולי גם הפיכתו ללקוח קבוע שלו.

    ניתן גם להוסיף צד רביעי, עבודה מול יבואני \חנויות ציוד להנחה ייחודית עבורך, וגזירת קומשיין על "לקוח קל", שהגיע לחנות, לקח מוצר מהמדף והלך איתו ישירות לקופה. כי אתה ייעצת לו מה לקחת, ואתה הצגת אותם באור חיובי והם לא נאלצו לעשות מלאכת שכנוע ותדמית.

    כמובן, שאני מניח שבכל ארבעת המקרים האלו סביר להניח שעל מנת לקבל איזו שהיא הטבה ייחודית שלוחשים את השם שלך בקופה, תידרש להתחייב לכמות לקוחות מסוימת כל חודש. וזה חוזר שוב לעבודה צדדית.

    את כל זה, באמת ניתן לעשות ב "שלט רחוק", את הכסף ה"גדול והקל" תעשה מבעלי המגרש והמוסכים ויבואני הציוד, ואת הכסף ה"קטן והקל" תעשה מהלקוח הסופי, שימליץ עלייך הלאה.

    שיהיה בהצלחה.
    נערך לאחרונה על ידי danielk; 20-02-2021 בשעה 21:26.
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  8. #38
    למרות כל הספקנים, בתנאים שאתה מעוניין לעבוד בהם, זה נראה לי מעשי לחלוטין.

    כמובן שמומלץ לפתוח אתר עם המלצות וכתבות קטנות, כמו הבחור שעזרת לו לרכוש אופנוע וקראתי על זה לפני כשבועיים.

    ובינתיים אני מוכן להיות לקוח ניסיון בלי תשלום ...... עד שתתחיל לתפעל את העסק.

    המון המון בהצלחה.

  9. #39
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    קיבלתי ממך המון עצות, שלמרות שלא את כולן יצא לי לממש, חלקן היו טובות.
    מקריאת ההודעות והתגובות - נראה לי שאתה מבנין עניין באופן כללי, ויוד על מה אתה מדבר כשזה נוגע לדו גלגלי.

    הרעיון נראה לי מצוין.
    עלות הניסיון להפוך אותו הלכה למעשה שואפת לאפס.

    לך על זה.

    מקסימום תצליח, לך תדע...

    סיבות ללמה זה לא יצליח - יש מיליון.
    אם תתעסק בהן, לא יהיה לך זמן לממש את מה שאתה רוצה.

  10. #40
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    אני רק אתעכב על נקודה חשובה אחת... תחביב וכסף. זה כבר עלה כאן.

    יש לי ניסיון דומה, של לקחת משהו שהיה תחביב ולהפוך אותו למשהו מניב (הניב לי כמה פירות בעבר הרחוק יותר).
    הסיבה שבכלל יצא מזה משהו, זה כי עשיתי את זה בלי לחשוב על החלק הפיננסי. רציתי את זה מאוד עבור אשתי, ולא חדלתי עד שהיא התחילה לאהוב מאוד את מה שעשיתי. על הדרך, זכו בזה כמה אלפי אנשים אחרים, ואני זכיתי בקצת הטבות פיננסיות בזמנים שהיו לי מאוד חשובים וקשים - קטקוב, באופן משעשע עד מאוד, כמעט בדיוק במצב שבו אתה נמצא
    זה עלה לי המון מאמצים מעל ה"סביר" של שעות הפנאי, הכניס אותי להרבה לילות לבנים, ואם אני מחשב עלות-תועלת - לא בטוח שזה השתלם בספירה הזאת. אבל אשתי נהנית מהתוצר כבר עשור, וזה הופך את החישוב הכלכלי ללא חשוב.

    אם הייתי צריך להתחיל את אותו הדבר היום, כנראה לא הייתי עושה את זה אם לאשתי היה פתרון אחר. לא משתלם. לא יספיק כדי להיות העבודה העיקרית, גוזל יותר מדי זמן בשביל עבודת צד, ובכלל, יש לי מלא תחביבים שבקושי נשאר לי זמן בשבילם ואני גונב מלא חופשות בשנה, גדולות וקטנות, בדיוק בשביל זה - ולא הייתי ממיר את הזמן הזה בעוד כסף.
    נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 21-02-2021 בשעה 21:30.

  11. #41
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    רוצה להגיד "רעיון מבורך" אבל קצת אבדתי בהצעה.
    כמה הערות\הארות שאני מעוניין להעלות: (ואין באמור לפגוע להוריד מערכך וכו')

    מה אתה מציע ללקוח?
    *לבדוק עבורו בדיקה מקדימה את האופנוע, שאם וכאשר תיתן אור ירוק, הוא יצטרך בכל מקרה לגשת לבדיקה נוספת במוסך?
    * הלקוח משלם פעמיים, פעם לך ופעם למוסך.
    * אתה בא ונותן ללקוח הרגשה, שאין לך את הידע או הסמכות לקבוע שאכן הכלי תקין. אז על מה גבית כסף?
    * בהתחשב בסכום שאתה עתיד לדרוש + עלות הכלים שאתה מכוון אליהם, עסקה לא סבירה. (אולי שווה לדרוש % משווי העסקה \ מדרגות תמחור)
    * קח את אותו אופנוע למספרי מוסכים שונים לבדיקה, ובכל אחד מהם תצא תוצאה שונה. ככה, שיכול להיות שרכיב שהצגת ללקוח כתקין יתגלה בעיני בעל מקצוע אחר, כלא תקין. ואז זה שם אותך באור שלילי.
    * מה ההכשרה שלך בתחום? הלקוח נדרש ממך לסכום לא מבוטל, ואף די גבוה להערכתי באופן יחסי ממחיר הכלים שאתה עתיד להתעסק בהם, ניהלת מוסך? עבדת במוסך? יש לך הכשרה כמכונאי? אם ההכשרה מסתכמת בידע אישי וניסיון יוטוב \הצלחה בפרויקטים בחצר, למה שהלקוח ישוכנע לתת את כספו?
    *גיוס לקוחות, איך תעשה זאת? הרשתות החברתיות הם המקור העיקרי, אך מכיוון ואינך מכוון לקהל יעד גדול ועבודה צדדית, תוכל להשיג לקוחות אקראיים בפורום למשל, אבל לא בטוח כמה ניתן לסמוך על כך.
    *נניח ואתה פונה ללקוח פוטנציאלי, נניח שזה בחור חדש בפורום שאובד עצות בתחום בחיפוש אחרי כלי משומש, פה אתה נכנס לעניין ושולח לו ה"פ, בתקווה שזה באמת יחזור לפורום ויפתח אותה, יש לך אתר \ ברושור להציג עבורו? מי אתה ומה אתה? יש לך המלצות להציג? תתחיל בבניית אתר עם תיאור פועלך ודף המלצות, תיצור אמינות.
    *תיאום זמן. מלבד החוסר רצינות שזה משדר ללקוח שזה עבודה זמנית מהצד (לפחות בעיני) לך תתאם גם עם הקונה, וגם עם המוכר, לראות את הכלי, תוך כדי שאתה עובד במשרה מלאה. נשמע לי בלתי סביר בעליל.
    *נניח ואיתרת ללקוח שלך כלי פוטנציאלי, המוכר הישראלי לא יאהב ממש את הרעיון שאתה תפשפש לו לעומק באופנוע, ואז למחרת יפשפשו בו שוב במוסך "מה באת לשגע אותו" התיאום הזה מאוד קשה. יש פה המון ענייני תיאום זמנים ותיאום ציפיות של שני צדדים שנראה לי מקשים מאוד על התהליך.

    *הייתי חושב על דרך אחרת לקונספט שלך (פרנסה מייעוץ לרכישת אופנוע). וזה דעתי:
    לפנות ללקוחות פוטנציאלים (שאת הפרופיל שלהם פחות או יותר תיארת בכלליות) להציג את עצמך ופועלך (אתר+המלצות וכיו"ב)
    לייעץ להם בעלות סמלית בדבר איזה אופנוע מתאים לצרכים שלהם ונכנס להם בתקציב \ איזה ציוד מתאים להם.
    לאתר להם את האופנוע שלדעתך תפור עליהם באחד ממגרשי הטרייד אין ברחבי הארץ (ולשם כך, לרוב צריך רשתות חברתיות כי הרוב מפורסם שם + קשר ישיר למנהל המגרש), (ניהול זמן עדיף שעות הפעילות ידועות לך מראש), לגשת להעיף מבט על הכלי עבור הלקוח \ אם זה מגרש שעבדת איתו ואתה סומך עליו לתת ללקוח את ה"אור הירוק" לבצע עסקאות בבית העסק הזה (לדוגמא עסק שמתחייב בבדיקות \ בעל המלצות של אמינות והוגנות) לשדך בין הלקוח למגרש. (בשלב זה כמובן שרצוי לסגור מראש עם המגרש את המחיר עבור הלקוח + הטבה ייחודית ללקוח שהגיע דרכך)
    וכך:
    המלצת ללקוח על כלי מתאים
    חסכת עבורו את החיפוש
    חסכת עבורו את המיקוח ואפילו קיבל הטבה בזכותך (שלא היה מקבל אם היה עובר את התהליך המתיש לבד)
    חסכת ללקוח זמן, כאב ראש וכנראה שגם לא מעט כסף וזה עבורו שווה כסף אמיתי, אותו הוא ישלם לך.

    מהצד השני,
    הבאת לבעל המגרש לקוח קל ומהיר, כל העסקה נתפרה בתיווך שלך, ואת עמלת התיווך הזו בעל המגרש ישלם לך.

    וניתן למצוא אף צד שלישי בעניין,
    מספר מוסכים לבדיקה לפני קנייה, שנותנים ללקוח שלך הטבה במחיר + קדימות בתור, ואתה גוזר את הקומשיין שלך גם משידוך הלקוח למוסך לבדיקה, ואולי גם הפיכתו ללקוח קבוע שלו.

    ניתן גם להוסיף צד רביעי, עבודה מול יבואני \חנויות ציוד להנחה ייחודית עבורך, וגזירת קומשיין על "לקוח קל", שהגיע לחנות, לקח מוצר מהמדף והלך איתו ישירות לקופה. כי אתה ייעצת לו מה לקחת, ואתה הצגת אותם באור חיובי והם לא נאלצו לעשות מלאכת שכנוע ותדמית.

    כמובן, שאני מניח שבכל ארבעת המקרים האלו סביר להניח שעל מנת לקבל איזו שהיא הטבה ייחודית שלוחשים את השם שלך בקופה, תידרש להתחייב לכמות לקוחות מסוימת כל חודש. וזה חוזר שוב לעבודה צדדית.

    את כל זה, באמת ניתן לעשות ב "שלט רחוק", את הכסף ה"גדול והקל" תעשה מבעלי המגרש והמוסכים ויבואני הציוד, ואת הכסף ה"קטן והקל" תעשה מהלקוח הסופי, שימליץ עלייך הלאה.

    שיהיה בהצלחה.
    קודם כל, תודה על התגובה המושקעת.
    פרטתי את הרעיון בהודעה הראשונה, אחדד בכל זאת.
    חשבתי על שני סוגי שירות:
    1. א' הוא בחור צעיר, שמחפש אופנוע ראשון. התקציב שלו מאפשר לרכוש אופנוע 250 כמעט-חדש, או אופנוע 400-500 משומש. אין לו ידע או ניסיון כדי לבחור דגם שמתאים לצרכים, והוא חושש מקניית אופנוע משומש.
    אני יכול לסייע לו בבחירה של דגם שמתאים לדרישות, החל מהניתוח של הצרכים, ההיצע בשוק, סגנונות וכו'. לאחר מכן, אחפש עבורו מודעות מכירה שנראות לי כ"מציאות" (ואני טוב בזה), ואעשה בירור ראשוני כדי להבין שהן אכן אמיתיות.
    בכך אחסוך לו ימי עבודה מבוזבזים בבדיקת אופנועים שלא שווים בדיקה, טרייד-אין שינסו לעשות קופה ולדחוף לו את מה שיש להם במלאי ופוטנציאלית - קניה של אופנוע במצב רחוק ממושלם, שיכניס אותו להוצאות לא צפויות בשנה הראשונה.
    למה שיפנה אלי? כי יש לי את הידע, ההבנה של השוק, הניסיון - ואני חד-משמעית בצד שלו. אין לי שום אינטרס לתווך, אני לא מכיר את המוכרים ולא מקבל מהם אחוזים. האינטרס שלי - זה שדהוא יצא עם האופנוע הכי טוב שהכסף שלו יכול לקנות, יגיד תודה וימליץ לחברים.

    2. ב' רוכב כבר כמה שנים, הוא עובד בסטארט-אפ ויש לו אישה ושני ילדים. הוא רוצה להתקדם לדוקאטי מולטיסטראדה משומש בן 4-6 שנים.
    הוא לא מוכן להתפשר על טיב האופנוע שהוא קונה, אבל אין לו זמן ואין לו רצון להסתובב בארץ, לראות אופנועים, לגלות שהיד השניה במודעה הופכת פתאום ליד חמישית. הוא גם לא כ"כ רוצה להיכנס לטרייד של ליגל ולשם מחירון על אופנוע עם 60-70 אלף ק"מ. ב' מוכן לחכות קצת, כדי לקנות "מציאה" - אופנוע שמור ומטופל, עם יד מינימאלית וקילומטראז' נמוך, אבל אין לו את הרצון והזמינות כדי לנסוע מחוץ לגבולות גוש דן לראות אותו, כשאופנוע כזה יעלה בלוח.
    לב' אני מציע טיפול "עד המפתח". אני אחפש בשבילו את האופנוע, וכשאמצא - אסע לראות, אבצע בדיקה ראשונית יסודית, ואנהל מו"מ עם המוכר בגבולות הטעם הטוב ולפי מצב האופנוע בפועל.
    במידה והלקוח מאשר את העסקה - האופנוע ילקח לבדיקה במוסך מורשה. גם כי זה הכסת"ח שלי, וגם כי יש דברים שלא אוכל לבדוק (סטיית שלדה למשל). עלות הבדיקה כלולה במחיר השירות.
    במידה והכל תקין - מתבצעת העברת בעלות, והלקוח מקבל את האופנוע.

    לשאלת ה"מי אני ומה הרקע שלי".
    אין לי שום הסמכה בתחום הרכב. כמו שאין הסמכה בתחום המחשוב, שהוא הפרנסה העיקרית שלי.
    יש לי הרבה ידע וניסיון - של שיפוץ, יישורי קו, קניה ומכירה של כלים.

    אני אחשוב גם על הרעיונות שהעלת.
    מאוד קורץ לי להיות בלעדית בצד של הקונה, מה שלא מתאפשר כשאתה עובד כמתווך (שם נוצר ניגוד אינטרסים - אתה רוצה לסגור עסקה, גם אם היא פחות משתלמת לאחד הצדדים).
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #42
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    קודם כל, תודה על התגובה המושקעת.
    פרטתי את הרעיון בהודעה הראשונה, אחדד בכל זאת.
    חשבתי על שני סוגי שירות:
    1. א' הוא בחור צעיר, שמחפש אופנוע ראשון. התקציב שלו מאפשר לרכוש אופנוע 250 כמעט-חדש, או אופנוע 400-500 משומש. אין לו ידע או ניסיון כדי לבחור דגם שמתאים לצרכים, והוא חושש מקניית אופנוע משומש. שאלות מתבקשות: איך תגיע ל-א'? א' בחור צעיר והוא יחרוש את הרשת: מועדון האופנועים וקבוצות למינהם. חוזר לנקודת ה- אתה צריך פרסום.
    אני יכול לסייע לו בבחירה של דגם שמתאים לדרישות אני מניח שהוא יכול להגיע לזה גם ברשת מכתבות, אבל סביר להניח שאולי יצא מבולבל ואתה תפקס אותו , החל מהניתוח של הצרכים, ההיצע בשוק, סגנונות וכו'. לאחר מכן, אחפש עבורו מודעות מכירה שנראות לי כ"מציאות" (ואני טוב בזה), לחפש ביד 2 תחת "250-500 סמ"ק עד שלוש ידיים ועד 30 אלף ק"מ, גם הוא יכול. יש היצע גדול בסוכניות שלא מגיע ללוח יד 2, ותגיע אליו רק מקשר איתם או רשת חברתית ואעשה בירור ראשוני כדי להבין שהן אכן אמיתיות.
    בכך אחסוך לו ימי עבודה מבוזבזים בבדיקת אופנועים שלא שווים בדיקה השאלה היא האם לך יש את הימים האלו לבזבז? שוב, יש לך פה שני צדדים לתאם ואת שני אלו לעשות תוך כדי עבודה במשרה מלאה. א' זמין בשעות הבוקר, והמוכר זמין רק בצהריים. לך תג'נגל את זה. , טרייד-אין שינסו לעשות קופה ולדחוף לו את מה שיש להם במלאי ופוטנציאלית - קניה של אופנוע במצב רחוק ממושלם, שיכניס אותו להוצאות לא צפויות בשנה הראשונה. מה מונע ממנו בעצם לעשות לקחת את האופנוע לבדיקה וזהו?
    למה שיפנה אלי? כי יש לי את הידע, ההבנה של השוק, הניסיון איפה הקבלות? איפה התעודות? כמי שעוקב פה בפורום אני נחשף לידע הנרחב שלך לא אחת, אבל הלקוח הפוטנציאלי שלך, לא. איך אתה יוצר אצלו תחושה שהוא מתעסק עם איש אמין מוכר ובעל ניסיון אמיתי בענף. כי אני מתאר לעצמי את השיחה בראש ואני לא רואה איך הצלחה בפרויקטים וטיפולים בחצר עם יוטוב פתוח גורמים ללקוח שלך לסמוך על ניסיונך. - ואני חד-משמעית בצד שלו. אין לי שום אינטרס לתווך, אני לא מכיר את המוכרים ולא מקבל מהם אחוזים. האינטרס שלי - זה שדהוא יצא עם האופנוע הכי טוב שהכסף שלו יכול לקנות, יגיד תודה וימליץ לחברים. ברגע שאתה לוקח ממנו ולו שקל בודד, מבחינתו, אתה בעל אינטרס. ואת זה תכניס טוב טוב לראש, כרגע אתה מייעץ בשביל הכיף ואין מחויבות לאף אחד. ברגע שהתחלת לקחת כסף אתה בעל אינטרס נקודה.

    2. ב' רוכב כבר כמה שנים, הוא עובד בסטארט-אפ ויש לו אישה ושני ילדים. הוא רוצה להתקדם לדוקאטי מולטיסטראדה משומש בן 4-6 שנים.
    הוא לא מוכן להתפשר על טיב האופנוע שהוא קונה, אבל אין לו זמן ואין לו רצון להסתובב בארץ, לראות אופנועים, לגלות שהיד השניה במודעה הופכת פתאום ליד חמישית. הוא גם לא כ"כ רוצה להיכנס לטרייד של ליגל ולשם מחירון על אופנוע עם 60-70 אלף ק"מ. ב' מוכן לחכות קצת, כדי לקנות "מציאה" - אופנוע שמור ומטופל, עם יד מינימאלית וקילומטראז' נמוך, אבל אין לו את הרצון והזמינות כדי לנסוע מחוץ לגבולות גוש דן לראות אותו, כשאופנוע כזה יעלה בלוח. למה שב' לא ימתין בסבלנות שיקפוץ כזה בליגל? גם יקבל אחריות, גם ספר טיפולים, וגם יש אמא ואבא וכנראה יוציא גם איזה מתנה ואהתחייבות לתקינות. הרי בסוף היום, גם אם הייעוץ היה בול, והבדיקה יצאה פיקס, אפשר ליפול על לימון. ואז אתה לא תיתן לו אחריות, ולא הלקוח מיד 2 שמזמן שמר אותך בתור "לא לענות" למה לב' להכניס ראש בריא למיטה חולה ולא לקנות מהיבואן?
    לב' אני מציע טיפול "עד המפתח". אני אחפש בשבילו את האופנוע, וכשאמצא - אסע לראות, אבצע בדיקה ראשונית יסודית, ואנהל מו"מ עם המוכר בגבולות הטעם הטוב מה זה גבולות הטעם הטוב? מבחינת הלקוח המיועץ, משימתך תהיה למקסם את המחיר עד הסוף ולא להיות נחמד למוכר. תתכונן כי ככה נעשים עסקים בתחום, ואם אותו מיועץ ישמע שיכול היה לקנות בזול יותר הריקושטים יגיעו ולפי מצב האופנוע בפועל.
    במידה והלקוח מאשר את העסקה - האופנוע ילקח לבדיקה במוסך מורשה. גם כי זה הכסת"ח שלי, וגם כי יש דברים שלא אוכל לבדוק (סטיית שלדה למשל). עלות הבדיקה כלולה במחיר השירות. מעולה ומקובל
    במידה והכל תקין - מתבצעת העברת בעלות, והלקוח מקבל את האופנוע.

    לשאלת ה"מי אני ומה הרקע שלי".
    אין לי שום הסמכה בתחום הרכב. כמו שאין הסמכה בתחום המחשוב, שהוא הפרנסה העיקרית שלי.
    יש לי הרבה ידע וניסיון - של שיפוץ, יישורי קו, קניה ומכירה של כלים. מצד אחד אני חושב לעצמי שהיום רואים לא אחת נערות שפותחות עסק של אפייה בלי שעבדו דקה בתחום, ולחלקן אפילו הולך מעולה, והם לא צריכות תעודת קונדיטור. לא יודע עד כמה זה יעבוד בתחום האופנועים.

    אני אחשוב גם על הרעיונות שהעלת.
    מאוד קורץ לי להיות בלעדית בצד של הקונה, מה שלא מתאפשר כשאתה עובד כמתווך (שם נוצר ניגוד אינטרסים - אתה רוצה לסגור עסקה, גם אם היא פחות משתלמת לאחד הצדדים).כמו שאמרתי, ברגע שלקחת מהלקוח שקל, אתה נתפס כבעל אינטרס. אבל בכל אופן, להסתמך רק על יד2, ללא חשיפה למגרשים, ללא חשיפה לרשתות חברתיות, מצמצם עבורך את מגוון הכלים שתוכל להגיע אליהם עבור הלקוח שלך. כל מה שהצעתי לא אמור למנוע ממך להיות בצד הקונה, כיוון שאתה לא עובד בבלעדיות עם מגרש בודד, אלא עם כמה שיותר.
    תשובותיי באדום.
    שלא יצטייר מדבריי שאיני בעד, ההפך הוא הנכון. ההערות\טיפים הם מניסיוני בענף ומשקפות לרוב את המציאות בהתנהלות היומיומית.
    אשמח לשת"פ באם תחליט להכנס לתחום.
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

אשכולות דומים

  1. התייעצות
    על ידי tesher בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 21-08-2019, 17:17
  2. קסדה עם שמע, התייעצות
    על ידי Tamir159 בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 28-04-2019, 08:30
  3. התייעצות קניה - sv 650
    על ידי nadavh55 בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 11-06-2017, 13:21
  4. Sv650 - להפוך את הטוב למצויין
    על ידי torquser בפורום כללי
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 12-03-2016, 21:12
  5. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 11-07-2015, 15:11

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO