20 וכמה אלף קילומטר וגם אצלי התחילו לנשור הגומיות מהשרשרת, מסתבר שזה דבר ידוע בטרייסר משהשנתונים האלו עם שרשרת OEM של DID מדגם שמיוצר בשביל ימאהה הV11.

מכוון שגלגלי השיניים נראים מעולה החלטתי הפעם לבדוק את המיתוס ששרשרת מחליפים רק עם גלגלי שיניים, האמת אני לא כזה גיבור, יש כבר כמה רוכבים שכבר עשרות שנים מחליפים גלגלי שיניים רק בפעם השניה של של החלפת שרשרת, הטריק הוא להחליף שרשרת שעוד היא במצב סביר ולא גמור.
אצלי השרשרת עברה מתיחה קלה אחת בלבד במשך חייה.

גלגלי השיניים
3.jpg
2.jpg

כלי סימרור חיקוי של DID בחצי מחיר (60 יורו) ושרשרת DID VX3 עם חולית סימרור חלולה
4.jpg