ואני אסביר, לכל מי שמתעתד לרכוב יותר מ-90% בכביש במיוחד למרחקים גדולים ומחפש אופנוע טיולים
בתנוחת ישיבה של "אדוונצ'ר" יש לו הרבה רכיבות בזוג אבל מחפש ריגוש ורבה כוח, יש בעצם מועמד בודד.

הויסטרום-חלש מהורסיס פחות נוח אבל יש שמעדיפים אותו בגלל המותג ותצורת המנוע.

האפריקה-נהדרת והיא בעצם המועמד השני שלי אחרי הורסיס אבל היכולת ירידה לשבילים וחלוקת ההילוכים פוסלת
אותה מבחינתי כי היא מורידה מיכולת הכביש שחשובה לי יותר.

הטריסר-הוא יותר כלי חוליגיני וחד ופחות מתאים לרכיבה בשתיים, להערכתי הצנועה והבלתי נחשבת גם מזדקן פחות טוב
במיוחד לידיים מתעללות.

על ה-KTM רכבתי שבריר של דקה, לא אוהב את המותג ברמה של גזענות נטו בעיקר בגלל שמועות על חוסר אמינות וטיפולים
יקרים מאד.

הורסיס חלום, מתאים לי ולדרישות שלי כמו כפפה ליד, כוח בלתי נגמר הכי חזק בחבורה ובגלל מנוע 4 בשורה ניתן לנצל את
זה בכל הילוך ובכל מהירות, מנוע חלק ולא מעייף, המון מקום, בעצם מדובר בכמה אופנועים משולבים באופנוע אחד,
ברכיבה מנהלתית הוא אופנוע רגוע שניתן לרכוב איתו בלי בעיות בעיר בכפר ובכרם.
ברכיבת סולו קשוחה הוא חושף את שורשיו הספורטיביים ולאחרונה גיליתי את מצב 2 יאמיי...
ברכיבה זוגית למרחקים מדובר באופנוע הכל-בו טוריינג הטוב בסיגמט נקודה, אל תאמין לי תבדוק.

40 אלף ק"מ ללא תקלות ריקול או ברדק אחר, האופנוע כשאני שוטף אותו נראה חדש ומרגיש איכותי.

תוספות הכרחיות, צמיגי אנג'ל GT2, מכסה ונטיל אדום תואם, סט 3 ארגזים מקוריים האחד בשימוש יומי
והצדדים בבית רק לשימוש יעודי, ואז אין כלוב מכוער.

עכשיו תוסיף על זה את כל המטעמים של מודל 2021 ותבין ...