כשחיפשתי את האופנוע הבא שלי כולם היו מועמדים
עברתי מ CBR1100 מדהים ככה שיש לי למה להשוות.
רכבתי על הטרייסר 900 לא הGT האופנוע הרגיש חזק למטה אך ככל שעלה הסל"ד הוא נחלש. (הכל יחסי כן)איבוד כיוון במהירות גבוהה. מלא פלסטיקה מקדימה.
רכבתי על הוורסיס הרגיש נוח יציב נעים חלק חזק למעלה חמוד מאוד למטה. אבל עדיין לא מספיק חזק.
רכבתי על ה GSXS750 הרגיש אופנוע נוצה בתוך העיר מחוץ לעיר צריך למשוך אותו חזק כדי שיזוז יפה. נייקד מיגון רוח.
רכבתי על ה MT10 שהיה לי קצת חזק מידי לתנוחה ולכל האופנוע.(בולמים בלמים שילדה) מנוע גדול וחזק מידי לאופנוע (לתחושתי)
רכבתי על ה XR1000 של במוו האופנוע שתיין דלק ומרגיש מאוד עסוק. מודל 18 או 19 לא זוכר.
אז בחרתי באופנוע שמציע הכל מהכל.
Z1000SX התיור של קוואסקי .
יש מנוע נהדר עם גיר קצר יחסית, 142 סוסים זה לא מעט.
יש אפשרות לרכב ב זוג בנוחות מירבית.
יש אפשרות לשייט ב 100 קמ"ש בנוחות ללא מכות מצערת של גז פתוח סגור.
יש מזוודות מקוריות שמגיעיות עם האופנוע.
אין ווברציות. יש בקרות.
יש בולמים מתכווננים מלא.קידמי אחורי כולל מנגנון מאוד פשוט לחיזוק הקפיץ האחורי (נגיד להרכבה עם ציוד)
יש ברקסים נהדרים.
והעיצוב אולי הכי יפה מבין היפנים. פה אפשר להתווכח כמובן.
אני חייב לציין שמאוד נהנתי לרכב על כל האופנועים הללו כולם טובים !.
פשוט לי התאים ה Z1000SX .
ו... עדיין חוטא ומשווה לאקסית המיתולוגית (לציפור השחורה CBR1100XX), פוזל לכיוון ה H2
זה טעות קלאסית שרוכבים עושים, לא רק אתה. תפוחים מול תמרים (למרות שעקרונית הציפור וה SX שניהם ספורטורינג, אבל הבדל של שנות אור ואבולוציה של היצרניות בפרספקטיבה של המושג)
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast