הוא לא מוותר, הבחור המוכשר: המותג המיוחד ביואל עושה קאמבק בפעם המי-יודע-כמה, ומתכנן להציג עשרה דגמים בשלוש השנים הקרובות; מאחלים לאריק ביואל הצלחה רבה; הפרטים כולם בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a4%d7%a2%d7...e%d7%91%d7%a7/
![]()
הוא לא מוותר, הבחור המוכשר: המותג המיוחד ביואל עושה קאמבק בפעם המי-יודע-כמה, ומתכנן להציג עשרה דגמים בשלוש השנים הקרובות; מאחלים לאריק ביואל הצלחה רבה; הפרטים כולם בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a4%d7%a2%d7...e%d7%91%d7%a7/
![]()
רק שזה לא הקאמבק של אריק ביואל אלה של הבחור שקנה את השם.
בהצהרה שביואל הוציאה, אריק ביואל לא מעורב בפיתוח הדגמים החדשים
Of note, Erik Buell will not be associated with the new business effort, the company has said.
נערך לאחרונה על ידי Dresdner; 21-02-2021 בשעה 13:26.
אני מניח/מקווה שהיו עוד מהנדסים טובים שעבדו תחתיו ושחלק אולי ימשיכו שם, ואם לא אז יביאו מהנדסים מוכשרים אחרים. one man show זה בד"כ לא סקיילבל כמו שהוא הראה..
https://www.bennetts.co.uk/bikesocia.../buell-is-back
Buell return to production_03.jpg
נראה ששמרו על הדיסק הגדול והדלק בשלדה, אבל אין קוולר / קירור אוויר, אפילו האגזוז בצד הלא נכון. אופנוע קומפקטי וזריז עם תחזוקה נמוכה כיד2, כמו [שנדמה לי שהיו ה]מקוריים זה כנראה כבר לא יהיה
אתה רכבת על היולי, נכון? מה היו הרשמים שלך?
מה שבתמונה זה הEBR SX שפותח ע"י אריק ביואל אי שם ב2013, הSX והRX (אותו אופנוע עם פרינג) ימכרו עכשיו תחת ביואל (ללא אריק ביואל) אבל כמו שפורסם ביואל עומדת לצאת עם דגמים חדשים שבנויים על פלטפורמות חדשות, אגב המנועים היו של רוטקס ואחר קח אותו מנוע נבנה בארצות הברית.
הSX ב2014
R4dd9f7ec724714ed30e1b835765cad8f.jpg
לי היה ביואל STT עם מנוע שמקורו בהארלי אבל עבר שינויים רבים תחת ידיו של אריק ביואל, מבחינתי זה היה הקסם של אופנועי ביואל והוא אבד ברגע שזה עבר לרוטאקס
R0010936.jpg
נראה פגז. כמה זמן היה אצלך?
כל השיפורים למנוע של ההארלי שביואל הכניס, זה שייך להארלי? אם כן אז טכנית, אם ביואל יתחילו להצליח ולמישהו בהארלי ייפול האסימון, הם יוכלו פשוט להשתמש בזה בעצמם, לא?