תוצאות 1 עד 7 מ 7

אשכול: מה קורה אם מחליפים נוזל רק דרך קליפר אחד

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799

    מה קורה אם מחליפים נוזל רק דרך קליפר אחד

    יצא שאחרי שפימפמתי והוספתי מקליפר שמאל (ראיתי שמתחילים מהצד הרחוק מהכוסית, לא ממש יודע אם זה נכון / רלוונטי) כמה פעמים, הנוזל כבר נהיה צהוב חיוור, במקום הצהוב לא-שתיתי-מספיק שהיה בהתחלה.

    לא יצא לי לבדוק בועות בנוזל היוצא כי בטמבוריה היה רק צינור שחור, אז סיימתי בזה. חשבתי שאם הצבע ישתנה אחרי כמה רכיבות אמשיך עם קליפר ימין, אבל הוא עדיין צהוב חיוור.

    האם יש טעם? זו לא אותה מערכת צינורות? עדיף בריענון הבא לפמפם מקליפר ימין בשביל "להשוות" או שזה לא משנה?

    + האם אפשר לשים WD על השסתום אם הוא לא נפתח בקלות? חשבתי שאם הוא איכשהו חודר למערכת זה אולי מזיק או משהו.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    אם יש 2 קאליפרים מקדימה - זה משולב. כל עוד לא תחליף גם בצד השני - הנוזל "ייזדהם" (מערכת פשוטה ללא ABS תגיע עם פיצול Y - כלומר צינור אחד יוצא ואו מתפצל ל 2 או מתחבר למפצל שמפצל ל 2).
    הנוזל צריך להיות צלול, בד"כ פותחים את הכוסית, משחררים את בורג הניקוז והנוזל אמור לזרום לבד מהבדלי הגובה אבל לא מחייב. במידה ולא, מפמפמים עד כמעט לריק (חשוב שיהיה מספיק נוזל כדי שלא יינכס אוויר למערכת) ןוממלאים עד שהנוזל יוצא נקי מבורג הניקוז של הקאליפר. לא יודע להגיד לך לגבי איזה צד קודם - פנה להמלצת היצרן בנוגע לזה.

    אפשר להשפריץ WD, בגדול במידה ונכנס לקדח ברגע שתפתח ותדחק החוצה נוזל - הוא ייצא איתו. כל עוד הבורג ניקוז סגור - אין סיכוי שהוא ייכנס.
    אתה יכול לכסות עם איזולירבנד את הפתח ואז להשפריץ או לנקות עם לחץ אוויר לפני פתיחה.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    בקיצור תחליף גם בשני, מה זה השכונה הזאת.
    אתה מתחיל עבודה תעשה אותה עד הסוף, זה בדיוק עוד 3 דקות.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    zx, תודה על ההבהרה. הבנתי ש- WD חודר לדברים, חשבתי שאולי הוא עובר את ההברגה של השסתום..

    מודלה, לא מפריע לי (אם כי לא מצאתי בטמבוריות צינור שקוף, וצינור אקווריום מחנות בע"ח היה דק מדי). עשיתי הרי את הצד המציק, ועוד בלי speed bleeder, ממש כמו פעם!

    פשוט לא הבנתי למה יש צורך..

    דיאגרם ב-paint -
    brakes (2).jpg

    מה אני מפספס? למה זה משנה מאיפה מרוקנים נוזל ישן?

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    האיור שלך לא נכון אבל לא נכנס לזה.
    המטרה בהחלפת נוזל בלם זה להחליף כמה שיותר ממנו בדיוק כמו שמן מנוע.
    נראה מהאיור שאתה חושב שהחלפת נוזל בלם היא רק בשביל הכוסית, אתה צריך לרוקן את כל המערכת וזה כולל הצינורות ומשאבת הABS.
    מכוון שמערכת הבלימה הפכה מסועפת בגלל הABS חלק מהיצרנים דורשים לעשות סוג של דיאליזה למערכת בעזרת מכשיר יעודי.

    בקיצור עבודה כמו שצריך זה ניקוז משני הקאליפרים

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    KAZ - הכוונה ב"חוזר" זה דרך חלודה ושיתוך קורוזיבי.

  7. #7
    לפי מה שידוע לי צריך באמת להתחיל מהמקום הכי רחוק ולהתקרב,
    זה כלל כללי במערכות האלה..

אשכולות דומים

  1. איך מחליפים מנורת דרך לקימקו מקסר?
    על ידי TALBIN בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 27-09-2020, 13:43
  2. מה קורה אם מחליפים רק שמן בלי פילטר
    על ידי kaz בפורום פורום טכני
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 15-02-2020, 21:33
  3. איך מחליפים מצבר לניו דינק 125
    על ידי idoyno בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 25-01-2018, 12:10
  4. כל כמה זמן מחליפים שרשרת (כ"ע)
    על ידי danieldun בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 28-09-2017, 07:32
  5. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 13-11-2016, 22:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO