יכול להיות הרבה דברים כמו אטם מכסה שסתומים או נשם לא מחובר כמו שצריך אבל גם יכול להיות שיש שמן בתוך תיבת האוויר וזה יכול לקרות בגלל שהאופנוע היה על הצד (החלקה,נפל בחניה) או שיש יותר מידי שמן במנוע והוא נזרק לתיבה דרך נשם הקראנק.
היי , לאחר פירוק רדיאטור הבחנתי בהצטברות של שמן באיזור הצינור של תיבת האוויר שיורד לכיוון בית המצערת. מקווה שאני מדייק במיקום, מצרף תמונה .
אודה לרעיונות/ עזרה
*** לדעתי לא מדובר בעודף של שמן, כי שמתי לב שחסר קצת.
בוצע החלפת שמן לפני 500 ק״מ.
תודה
IMG_3876.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
יכול להיות הרבה דברים כמו אטם מכסה שסתומים או נשם לא מחובר כמו שצריך אבל גם יכול להיות שיש שמן בתוך תיבת האוויר וזה יכול לקרות בגלל שהאופנוע היה על הצד (החלקה,נפל בחניה) או שיש יותר מידי שמן במנוע והוא נזרק לתיבה דרך נשם הקראנק.
תודה,
ביצעתי כיוון שסתומים שראיתי את זה , האטם היה נראה על פניו תקין.
השמן היה שחור ולא נקי, יכול להיות זה סימן לזה שזה נמצא שם דיי הרבה זמן, כי אני ביצעתי החלפת שמן, ובנתיים שהאופנןע בבעלותי הוא לא נפל “טפו טפו״ .
הנשם זה הצינור מימין נכון?
לדעתך זה משהו שאפשר ״לחיות״ איתו ולעקוב?
Sent from my iPhone using Tapatalk
מצטרף למה שדרסדנר כתב, תפרק מה שאפשר באיזור,שלול נזילה ממחזירי שמן ומאטמים גלויים תנקה טוב עם ספרי ניקוי ותעקוב ,אם ישנה נזילה אתה תזהה אותה די מהר אם זאת רק הזעה אתה תתיאש מלעקוב ואז מצבך טוב...