מבחינת התנהגות כביש ה-650MT מוצלח. מערכת המתלים היא שילוב טוב בין ספיגה ונוחות לבין יכולות על כבישים מפותלים. ה-650MT אופנוע יציב, למרות בסיס הגלגלים הקצר, וזה נכון גם בקו ישר וגם בהטיה. ההיגוי טוב ומדויק, ובסך הכל ה-MT מתנהג לא רע בכבישים מפותלים ומספק הנאה רבה
ממש לא הרושם שלי מסיבוב ההיכרות שעשיתי.
האופנוע הרגיש כבד, ההיגוי היה לא נעים ובפניות איטיות האופנוע הרגיש לא מחובר. התחושה הייתה שצריך להשקיע מאמץ רב כדי להכניס אותו לתוך הפניה, תוך כדי שהאופנוע ניסה להזדקף ולהרחיב את הקו.
יכול להיות שהעלאת עומס הקפיץ מאחור הייתה משפרת את ההרגשה, לא הייתה לי הזדמנות לבדוק.
בשילוב עם מנוע לא חזק במיוחד, עם צליל מגעיל ואופי אספקת כוח שגורם פשוט לא לרצות לסובב את הגז - שום "הנאה" לא קבלתי מהסיבוב שעשיתי באיזור מודיעין. ככלי תחבורה נטו הייתי יכול להסתדר איתו, אבל מבחינת הנאה - SV650 או ויסטרום בני עשור מהנים פי כמה. גם Z300 שמצוייד בטווין מקבילי עם סידור הצתה של 180 מעלות מספק ערימות של כיף, בניגוד ל-CFMOTO. הדרך הטובה ביותר לתאר את התחושות שלי מה-650MT הייתה להגיד שרכבתי על קטנוע עם הילוכים.
אני מבין שבמבחני הדרכים מעבירים את הביקורת בצורה מעודנת כדי לא לפגוע חלילה ביחסים עם היבואן, אבל במקרה הזה, הפער גדול מדי כדי להתייחס אליו כתוצאה של פוליטיקלי-קורקט.
או שאני רכבתי על אופנוע לא תקין (אפשרי בהחלט, לא בדקתי לחצי אוויר ולא נסיתי לכוון עומס קפיץ).
או שאין לי מושג באופנועים (קשה ל להשלים עם זה, אבל גם יכול להיות).
או שמשהו בכתבה הזאת לא מיושר עם המציאות.