עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 21 מ 21

אשכול: מבחן מעשי לאופנוע - חובה לבצע עם מצערת גז פתוחה

  1. #16
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    185
    ציטוט נכתב במקור על ידי vitalik.t צפיה בהודעה
    נראה לי שלא הייתי מספיק ברור בכמות השיעורים, באשדוד השיעור הוא 1.5 שיעורים בפועל: שיעור של שעה. מורה הגדיר אותי מוכן לטסט בשיעור 12, שזה שיעור 18 לפי 40 דק' לשיעור. ועשיתי 27 שיעורים בסה"כ, שזה כמו 40 שיעורים. שתבינו, את המסלול בצורה שעשיתי אותו בטסט, כך עשיתי במהלך 15 שיעורים של שעה או 22 שיעורים של 40 דק'. השתפרתי כל הזמן מבחינת חדות ומהירות לביצוע מסלול. אני תמיד פתוח לביקורת, ולא קיבלתי שום הערות מהמורה. שיעור שלי נראה כך: עושה 3 פעמים מסלול (5 דק') ו-3 פעמים תרגול מעבר נתיבים (סלאלום) עם היגוי הפוך בהלוך ותרגול בלימה בחזור ממהירות 60 קמ"ש למרחק בלימה מינימלי (3-4 דק') ושוב פעם מסלול וכך זה חוזר. לפעמים מורה, מוציא אותי מהמגרש מוקדם יותר כדי להגיע למקום אחר לתרגל זינוק בעליה או לצפון העיר כדי לנסוע 5 קמ' בכביש של 70 קמ"ש. בסה"כ שאלתי אותו איך אני, והוא אמר לי שאני בסדר, ולא "תשמע עם איך שאתה עושה שמיניות, אתה לא תעבור טסט". ואם זה אכן המצב אז הוא היה צריך להגיד את זה.
    לא יודע איך זה אצל המורה שלך, אני למשל כל פעם הייתי לוקח כפולות וזה בערך היה שעה
    לכל אחד הקצב שלו ויכול להיות שאתה באמת בסדר ויכול להיות שכשתיגש שוב לטסט אז בוחן אחר כן יעביר אותך עם איך שאתה עושה ברגיל,
    נשמע שיש לך מורה שהוא בסדר ולא עוד אחד מטומטם, אז תשאל אותו אם הוא מכיר את הבוחן ותשאל אותו אם מה שעשית היה בסדר או לא,
    אם אתה רוצה להיות ממש בטוח אז תתרגל גם שמיניות על הילוך ראשון, לא ייקרה לך כלום ואם כבר רק תרוויח מזה! תתאמן כמה שאתה יכול עכשיו!
    תבוא ממוקד לשיעורים, עם ביטחון ועם הרבה מצב רוח וסיבולת ואתה תראה שתצליח, אחרי שיעור או שתיים אני מאמין שתצליח

  2. #17
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2020
    הודעות
    18
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    כל טסטר ובלבולי השכל שלו.
    זה.

    לפני כמה חודשים עשיתי A ולא נגעתי בגז בכלל (על ראשון אמנם) - פשוט לא היה צורך. הרגשתי שעשיתי כפול זמן מהשניים האחרים, ואחרי הטסט המורה טען שהטסטר ממש אהב את השמיניות - לך תבין. גם ביתר התרגילים בקושי נגעתי בגז - הרושם שקיבלתי הוא שכל עוד המגרש שלך מהיר וחלק אז לא ממש מעניין מה אתה עושה.

    ברמה הפרקטית, תתרגל בזמן עד הטסט הבא על ראשון כדי שלא תופתע מטסטר כזה ואחר. בסוף יש פה גם אלמנט של מזל, כי אתה יכול לעשות 1000 שמיניות עם יד אחת ועדיין להוריד רגל ב-1001. אין מה להתרגש.

    חוץ מזה לא הבנתי מה הכוונה בגז פתוח - הטסטר רוצה לשמוע רעש של מישהו שנותן גז קבוע עם קלאץ' 3/4 לחוץ כל הזמן? איזה טמטום.
    נערך לאחרונה על ידי rk12; 19-03-2021 בשעה 20:21.

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    יכול להיות שהטסטר טעה אבל מה שכן חשוב לדעת הוא לשלוט על הכלי וזה כולל להתנהל בזחילה עם חצי קלאץ' בשני, ראשון ואפילו שלישי אם צריך. כשאתה בתוך הסיבוב את המבט תתקע בנקודת ההיגוי שנמצאת בכניסה לסיבוב הבא. אל תדאג, את הקונוסים תמשיך לראות בראיה מרחבית.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    בחיים לא פגשתי טסטר שהיה אכפת לו מגז או הילוך. אתה צריך להסתכל נכון לא לעבור קווים ולא להוריד רגל. ״גלישה״ או ״זחילה״ עושים בראשון, כל השער בד״כ בשני.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  5. #20
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2020
    הודעות
    48
    לקחתי שיעור לאחר טסט. חוץ מהחזקת מצערת גז פתוחה (רעש מנוע), אין למורה שלי איזשהן הערות. טיפ שהוא נתן לי, אם אני לא מצליח להחזיק גז קבוע למשך הדקה הזאת, אז הוא מציע בכניסה למרכז השמינייה לשחרר את הגז, לסגור את הקלאץ', ומיד לפתוח הגז ואת הקלאץ' כמו בתחילת נסיעה. כך הצלחתי לעשות שמיניות במשך 5 דק' עד שהתעייפתי. חבל שהייתי צריך להיכשל בטסט כדי שהמורה יסתכל מקרוב איך אני רוכב. הוא בעצמו מודה שמרחוק (20 מ') היה נראה לו שאני עושה את המסלול ושמיניות נכון.

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    185
    ציטוט נכתב במקור על ידי vitalik.t צפיה בהודעה
    לקחתי שיעור לאחר טסט. חוץ מהחזקת מצערת גז פתוחה (רעש מנוע), אין למורה שלי איזשהן הערות. טיפ שהוא נתן לי, אם אני לא מצליח להחזיק גז קבוע למשך הדקה הזאת, אז הוא מציע בכניסה למרכז השמינייה לשחרר את הגז, לסגור את הקלאץ', ומיד לפתוח הגז ואת הקלאץ' כמו בתחילת נסיעה. כך הצלחתי לעשות שמיניות במשך 5 דק' עד שהתעייפתי. חבל שהייתי צריך להיכשל בטסט כדי שהמורה יסתכל מקרוב איך אני רוכב. הוא בעצמו מודה שמרחוק (20 מ') היה נראה לו שאני עושה את המסלול ושמיניות נכון.
    לא נורא, לא קרה כלום, אתה למדת משהו וזה לא סוף העולם.
    אף אחד לא יבוא אלייך באמצע הרמזור וישאל אותך תוך כמה טסטים עברת ומבחינת כסף שילך כפרה על הקבר של הטסטר,
    העיקר שאתה עכשיו יודע מה לעשות ולקחת הרבה שיעורים זה גם דבר חשוב,
    תתכונן לטסט הבא ותעבור בהצלחה

אשכולות דומים

  1. מבחן רישוי לאופנוע חדש
    על ידי forcty בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 27-01-2020, 15:59
  2. מבחן כשירות לאופנוע, מה עובר ומה לא?
    על ידי Almogwer בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 25-06-2017, 19:05
  3. צופר עובד רק עם מצערת פתוחה
    על ידי Gal.r בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 15-01-2017, 19:29
  4. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 02-12-2016, 21:44
  5. העברת ביטוח חובה מאופנוע אחד לאופנוע אחר
    על ידי אבירם* בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 15-02-2016, 09:30

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO