עמוד 1 מתוך 4 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 52

אשכול: טרייסר GT 09, מול ורסיס 1000, רכיבת מבחן כפולה.

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084

    טרייסר GT 09, מול ורסיס 1000, רכיבת מבחן כפולה.

    התוכנית המקורית הייתה לבדוק את הורסיס 1000 החדש עם מערכת הבולמים האלקטרונית, הוא המתין לי שם בסבלות היום הכי יפה החודש.
    מזג אוויר מושלם לאופנוע ולי, הג'ינג'ית לא הצטרפה למבחן חבל.



    שוב, מי שמחפש נתונים טכניים, מספרים שימוש בכל הפונקציות האפשריות שימשך לשרשור הבא, זה לא אני ולא עבורי, ביקשתי רק מצב ספורט, מינימום התערבות בקרות ויצאתי לדרך, התחושה הייתה של היכרות טובה, כל מה שאופנוע שלי עושה זה עושה קצת יותר טוב, חלק יותר, נקי יותר, מגוהץ יותר, חליפה טובה יותר מהחליפה הישנה, המון נקודות דמיון אבל הרבה שונות.

    נתחיל מצג המסך: כל הפירוט הכי חשוב ורלוונטי לרוכב, מונח בנוחות מול העיניים, השליטה בבורר המצבים מעולה כמו הישיבה הנוחה והמבט לאחור במראות.

    מנופים ותשמישי רכיבה: מצערת הגז חלקה נקיה נהדרת, קלאצ' רך משתלב ומושך נהדר, צליל טוב ותחושה של אופנוע הדוק, כל חלק יושב במקום מוצק נעים לשימוש גיר מדיוק וכניסת הילוכים חלקה.

    מיגון רוח: טוב בהרבה משלי, מגן גם על כתפיים וניתן לרכוב עם קסדה פתוחה בכל מהירות, אפשרות התאמה בגובה רבות וקל לביצוע.

    מתלים: הייתי צריך פרק קטן של הסתגלות, הם נוקשים מעט מאצלי אבל שומרים על הרגשה זהה בכל מצבי הרכיבה, בעוד אצלי ברכיבה איטית הם נוקשים מעט ומשתפרים ככל הרכיבה הופכת מהירה יותר אין אחידות.

    רכבתי כשעה וחצי עליו ללא סימני מאמץ בכבישים הכי טכניים באזור ירושלים לסיכום, במקום לקנות את הדגם האלקטרוני עדיף לדעתי לקנות את דגם ה-S ומי שירגיש בעיה עם המתלים הרגילים תמיד יוכל להחליף להוליאנס.


    כשהחזרתי את הורסיס התברר לי שגם הטרייסר GT נוכח במקום הזדמנות נהדרת לבחון אותו, אז שוב חזרתי לכבישים שלי.




    וואוו כמה שהוא קטן, ככה הייתה ההרגשה שלי כשעליתי עליו, בנוסף ההרגשה כאילו עליתי על ספסל בטון גם המושב הקשה וגם המתלים בררתי לי שוב את מצב הספורט במינימום התערבות בקרות ושוב יצאתי לדרך.

    האופנוע הזה דרמטי, אבל ממש. מכירים את זה שמגיע לחדר כושר עם הבקבוק של המשקה האיזוטוני, מגבת גדולה סרט שיער לבוש הולם מתעמל אולימפי, קופץ על המתח ומחיל לעשות "ססס" "ססס" בכל עליית מתח, כולם מסביב שומעים אותו, רואים אותו, אבל בפועל הוא נותן עבודה ממוצעת כשבאותו הזמן הבחור השקט הבנוי נכון נותן עבודה כפולה משלו בצנעה בשקט ובלי הרעש והדרמה מסביב...אז זהו!

    המנוע עודן מאד מהטרייסר הקודם, ואני מעז להגיד שהוא מהנאה מאד, אופנוע כייפי ספורטיבי נכון לרכיבה טכנית מהירה ותעלולים אבל טוריינג הוא ממש לא! להפך הוא הכל חוץ מתיור. קטן צפוף מכה בך בכל פתיחה של הגז מה שמבטיח מפגש קסדות ראש בראש עם המורכבת, נפלא להשתחלות בין רכבים ובמקומות צרים אבל אז מגיעות המזוודות לציוד...

    ההבדלים ברורים, אין שום מקום להשוואה, ליחיד שמחפש אופנוע משוגע עם מקדם הנאה רחב הוא אחלה לגמרי, לזוגות מטיילים הוא פחות מתאים.

    איכות החומרים היא מקום לדאגה, מגן הרוח התנדנד ונקש לא יודע אם זה בכל האופנועים או רק בזה הספציפי, אבל ממש לא אהבתי את האיכות שלו, המראות קטנות ופחות טובות, הגיר נוקשה ומנתק ההצתה נכנס מוקדם מדי לפעולה, השעונים: לא ברור לי על מה חשבו שם, זוועה ברמה שהתעלמתי מהימני לגמרי והשמאלי בדקתי רק כשלא היית ברירה.

    מהדקה הראשונה שישבתי עליו הבנתי שהוא לא בשבילי אבל הממזר הקטן זכה בהרבה נקודות במקדם ההנאה בכבישים הטכניים.

    בקרוב מבחן להונדה NT.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    המנוע עודן מאד מהטרייסר הקודם, ואני מעז להגיד שהוא מהנאה מאד, אופנוע כייפי ספורטיבי נכון לרכיבה טכנית מהירה ותעלולים אבל טוריינג הוא ממש לא! להפך הוא הכל חוץ מתיור. קטן צפוף מכה בך בכל פתיחה של הגז מה שמבטיח מפגש קסדות ראש בראש עם המורכבת, נפלא להשתחלות בין רכבים ובמקומות צרים אבל אז מגיעות המזוודות לציוד...
    חבל שלא ניסית להוציא ממצב ספורט. מהמר שמצב ה"סטנדרט" היה נותן לך תגובות צפויות וקלות לשליטה בלי להיות "חלבי". את מה שנשאר, אם נשאר, אפשר להחליק עם הקלאץ' - בשביל זה הוא שם.

    הגיר נוקשה
    כנראה עניין של טעם, אני מאוד אוהב את הגירים של ימאהה עם הנוקשות שלהם - בעוד שגירים של קאוואסאקי לרוב מרגישים לי רכים מדי וחסר לי ה"קליק" ההחלטי. יחסית לדוקאטי שלי, הם כולם חמאה.

    בקרוב מבחן להונדה NT.
    תעשה, אבל אני בספק שזה מה שיעשה לך כיף.
    תבדוק מולטיסטרדה 950 ואם התקציב מאפשר - אז את המולטי 1260.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    חבל שלא ניסית להוציא ממצב ספורט. מהמר שמצב ה"סטנדרט" היה נותן לך תגובות צפויות וקלות לשליטה בלי להיות "חלבי". את מה שנשאר, אם נשאר, אפשר להחליק עם הקלאץ' - בשביל זה הוא שם.

    אני רוצה לקבל אופנוע שנותן לי בום...כזה שירגש אותי מצב הספורט טוב מהבחינה הזאת יכולתי לחיות עם רוב החסרונות שלו אבל לצרכים שלי הוא לא מתאים.


    כנראה עניין של טעם, אני מאוד אוהב את הגירים של ימאהה עם הנוקשות שלהם - בעוד שגירים של קאוואסאקי לרוב מרגישים לי רכים מדי וחסר לי ה"קליק" ההחלטי. יחסית לדוקאטי שלי, הם כולם חמאה.

    שוב היופי באופנוע תיור זה שאתה שוכח שהוא שם כשאתה במוד של תיור, נופים, רקפות, ירוק בעיניים ואז כשיש כביש מתפתל אתה עובר לספורט, ובחזרה בכביש 6 אתה משייט מעל גובה המכ"מ ומתפלל לאלוהי הבוכנה שהרישיון שלך ישאר אצלך.



    תעשה, אבל אני בספק שזה מה שיעשה לך כיף.
    תבדוק מולטיסטרדה 950 ואם התקציב מאפשר - אז את המולטי 1260.
    1260 גררררר
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    הטרייסר כמו הSMT בהגדרה (SMT טוב יותר) זה אופנוע ספורטיבי עם יכולת להביא אותך לכבישים הרחוקים ממך

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    1260 גררררר
    הטרייסר נהדר
    א' רכב איתו לאילת וחזר בהנאה רבה
    אני וא' עם הילדים וציוד רכבנו לחרמון וחזרה בהנאה רבה.

    רכבתי עם אישתי והכל מצויין.

    אפילו הרכבתי את מונסטרסון שהוא לפחות מטר שבעים וחמש על 90 קילו וכל עוד אין את הארגז מאחור אז העסק גם די מרווח ( פחות מוורסיס על זה אין ויכוח).

    אתה יודע שאני מפונק ומבחינת נוחות הטרייסר בזוג או לבד כולל ציוד.

    אם מונסטרסון יהפוך לשותף קבוע אז הוורסיס יכול להיות אופציה אבל אז כבר אקח את הgtr14 שיהיה לו מרווח מחיה ומנוע מדהים ויכולת תיור אבסטלוטית





    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הטרייסר כמו הSMT בהגדרה (SMT טוב יותר) זה אופנוע ספורטיבי עם יכולת להביא אותך לכבישים הרחוקים ממך
    שוב, זה נהדר שהוא "יכול" להביא אותי לכבישים רחוקים גם הדקאר 650 שלי יכול, אבל אני מחפש את החבילה האולטימטיבית עבורי, מכונת טיולים מושלמת
    עם מקום רב, יכולת גמיעת מרחקים בנוחות, מהירות שיוט נוחה מעל 170 קמ"ש, ויכולת ספורטיבית טובה בכביש טכני בזוג ולבד.

    בשיחה עם נציג המכירות כאן במטרו הגענו לתובנה דומה שהורסיס היה מושלם עם עוד 30 כ"ס. זה לא שהוא חלש אבל הוא יכול לתת הרבה יותר.

    אגב ללא הידיעה ש-BMW תוציא בשנה הבאה מנוע 1300 חדש לחלוטין היה מצב קרוב מאוד שהייתי קונה את ה-1250 שבדקתי.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    שמחפשים אופנוע כל יכול יש פשרות, עוד לא נתקלתי באופנוע שעושה הכל טוב.
    בטרייסר זה על הצד הספורטיבי ובורסיס זה יותר לכיוון הנוחות, ספורטיבי זה לא כח סוס ככה שגם עוד 30 כח סוס לא יעשו אותו יותר ספורטיבי.

    לגבי במוו אתה באמת רוצה לקנות אופנוע עם מנוע חדש?
    אגב הדאקר שלך הוא לא באמת במוו, זה אפריליה איטליה עם מנוע רוטקס אוסטריה וזה כנראה מה שעשה אותו לאופנוע כלכך טוב בתחומו

  8. #8
    Member הסמל האישי של MADMAN1200
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    91

    טרייסר GT 09, מול ורסיס 1000, רכיבת מבחן כפולה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    שוב, זה נהדר שהוא "יכול" להביא אותי לכבישים רחוקים גם הדקאר 650 שלי יכול, אבל אני מחפש את החבילה האולטימטיבית עבורי, מכונת טיולים מושלמת
    עם מקום רב, יכולת גמיעת מרחקים בנוחות, מהירות שיוט נוחה מעל 170 קמ"ש, ויכולת ספורטיבית טובה בכביש טכני בזוג ולבד.

    בשיחה עם נציג המכירות כאן במטרו הגענו לתובנה דומה שהורסיס היה מושלם עם עוד 30 כ"ס. זה לא שהוא חלש אבל הוא יכול לתת הרבה יותר.

    אגב ללא הידיעה ש-BMW תוציא בשנה הבאה מנוע 1300 חדש לחלוטין היה מצב קרוב מאוד שהייתי קונה את ה-1250 שבדקתי.
    המנוע הזה של הורסיס הרי משמש כבסיס לעוד מספר דגמים עם הרבה יותר סוסונים. בעידן האלקטרוני הנוכחי בטוח אפשר להחליף ECU או להשיג מפות הצתה שיוסיפו כמה סוסונים לא?
    מישהו ניסה? בחו״ל? יכול לפתור את כל הדילמות…

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    טרייסר GT 09, מול ורסיס 1000, רכיבת מבחן כפולה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי MADMAN1200 צפיה בהודעה
    המנוע הזה של הורסיס הרי משמש כבסיס לעוד מספר דגמים עם הרבה יותר סוסונים. בעידן האלקטרוני הנוכחי בטוח אפשר להחליף ECU או להשיג מפות הצתה שיוסיפו כמה סוסונים לא?
    מישהו ניסה? בחו״ל? יכול לפתור את כל הדילמות…
    זה לא עובד ככה באופנועים, במכוניות כמו בקונצרן VW ההבדל הוא בגדישה ושם בעזרת מודול זול יחסית אפשר לעלות את הגדישה כמו במנועים החזקים יותר, באופנועים יש הבדלים במנוע כמו גופי מצערת בקוטר שונה, גלי זיזים שונים ועוד למרות שמדובר באותו מנוע.
    כמובן שאני לא מדבר על ההגבלה לצורך רישיון שם זה כבר הגבלה במפות ההזרקה שניתן לפתוח אלקטרונית

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    לקראת מבחן הדרכים של א-זקן תזכורת!

    כרגיל תמונות לא נשמרו
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    לקראת מבחן הדרכים של א-זקן תזכורת!

    כרגיל תמונות לא נשמרו
    הסיפור מתחיל ממספר מקומות.
    נקודה ראשונה: בקיץ האחרון שהיתי חודשיים באירופה, בעיקר באיטליה. בין יתר המקומות הייתי ליד אגם קומו. כשאתה מסתובב שם אתה עלול לקבל את הרושם שמוטוגוצי הוא האופנוע היחיד בעולם, או לפחות הנפוץ ביותר – די ברור למה – המפעל שלהם נמצא שם. זה, בצירוף הדיווחים המפורטים של דרזדנר הביאו אותי לתבנה שאני "חייב" רכיבת מבחן על ה-V85TT.
    נקודה שנייה: עד הוורסיס הייתי מחליף אופנוע כל כ-3 שנים – אתם יודעים – הרגשה של מיצוי. מאז שיש לי את הוורסיס (2014 צורה ישנה, ,נקנה מהסוכנות עם 0 ק"מ) לא הייתה לי הרגשה של מיצוי. אין לי הרבה זמן לרכב, אז לאופנוע יש פחות מ-40,000 ק"מ. מצד שני, הוא מתקרב לגיל 9, אז אני שוקל להחליף. אחת ממטרות המבחן היא לדעת אם להחליף או לא. גם הצרכים השתנו: בעבר הייתי רוכב הרבה בזוג, אבל מאז שיש לי את רכב האספנות אשתי מעדיפה נסיעה עם גג פתוח על פני רכיבה על אופנוע. אז הפעם אני צריך אופנוע ליחיד – בלי להתחשב בנוחות המורכב/ת.

    נקודה שלישית: רכיבת מבחן שלי כוללת את כל מרכיבי הרכיבות שלי. בגלל מיקום הסוכנויות המסלול היה זהה. מתחיל מאזור הצ'ק פוסט, עולה לנווה שאנן, ממשיך לכיוון היכל הספורט, עולה לוורדיה, משם למרכז הכרמל, ממשיך לכיוון כרמל צרפתי, יורד לאלנבי ומשם בדרך לכביש 2. זה פרק הרכיבה בתוך העיר. עולה על כביש 2 עד עתלית (רכיבה בכביש מהיר) ואז מטפס דרך כביש בית אורן (רכיבה טכנית) ויורד בכביש רמות יצחק לכיוון הסוכנות (רכיבת כיף).

    נקודה רביעית – איפה שיש בקרות אני משחק אתן ומנסה להתאים לאופי הרכיבה במהלך המבחן, אחרת אי אפשר לדעת כמה חשובות או לא הבקרות בטרייסר ובוורסיס.
    אז יללה, נצא לדרך.

    נתחיל מהסוף: הוורסיס SE הוא "יותר מאותו דבר". השתמשתי בשני מודים של רכיבה – road ו-sport. במוד הראשון הוא מתנהג מאוד דומה לאופנוע שלי. במוד הספורטיבי הוא מקשיח מתלים ונדמה שגם התגובה למצערת שונה. בעליות לבית אורן הרגשתי שיפור יחסית לקיים, אבל אינקרמנטלי – לא "אופנוע אחר". הקוויקשיפטר הוא פיצ'ר נחמד אבל כרגע לא עקרוני עבורי. כדאי גם לציין שהמתלים חשמליים אבל לא אקטיביים – כלומר, לא מגיבים לשינוי במהלך הרכיבה. לסיכום: אם שני האופנועים היו עומדים אחד ליד השני, הייתי לוקח את החדש אם היה עולה 20 או אפילו 30% יותר מהישן. אבל, לשלם עבורו פי 3 ויותר – לא נכון עבורי.

    הטרייסר 9 GT הוא סיפור אחר. הוא יודע להיות נינוח כשהוא על מצב מתלים 2 (רך) ומצב מנוע 2 או 3 (1 הכי חזק) אבל פתיחת גז משנה לו את האופי לשובב מאוד. הישיבה עליו פחות נוחה מאשר על הוורסיס (אני מניח שאפשר להתרגל או לקנות מושב אפטרמרקט) אבל הרכיבה נעימה עם המון מומנט ברגוע והרבה כוח שיודע להתפרץ כשנותנים לו. בכביש המהיר ובעליות לבית אורן עברתי למצבי מתלים ומנוע 1, ואז הוא מככב. מהירות שיוט נוחה כמו בוורסיס (ואולי אף יותר) של כ-160 מלפפונים (חצילים יקר עכשיו) ויכול גם יותר. בכביש הטכני הוא תענוג אמיתי.

    ועכשיו למוטוגוצי: על הנייר הוא נחות כמעט בכל פרמטר משני הקודמים (למעט, עבורי, העובדה שיש לו דרייבשאפט ולא שרשרת): יש לו פחות כוח (אבל לרוב השימושים יותר ממספיק), במהירות גבוהה מ-150 הוא מתחיל להרגיש פחות יציב, יש בעיה עם הגיר – לא הצלחתי להוציא מהילוך בעמידה – רק בתזוזה (אולי בעיה ספציפית של אופנוע המבחן). אבל – הוא מאוד נוח ויש לו טונות של אופי. החיוך שהיה לי על הפנים אחרי הרכיבה נשאר אפילו יותר זמן מזה שהיה לי אחרי הטרייסר. אני חושב שמה שעבורי מגדיר את זה הכי טוב זה כמו לעבור מרכב הליסינג של אשתי (סקודה אוקטביה די חדש) לרכב האספנות שלי – פיאט 124 ספיידר 1800 מודל 1975. על הנייר הסקודה עולה על הפיאט בכל פרמטר, אבל הנהיגה בפיאט היא כיף הרבה יותר גדול. איכשהו, מוטוגוצי, למרות כל האלקטרוניקה, הצליחו להשאיר את האופי המיוחד והכל כך שונה שלהם.

    עכשיו אני בהתלבטות רצינית: האם ללכת על האופציה השפויה (והלא בלתי מהנה) של הטרייסר או ללכת אחרי הלב למוטוגוצ'י? אם זה לא היה כרוך בהפסד כספי רציני, הייתי קונה את הגוצ'י ואם לא מצליח לחיות אתו מוכר אחרי שנה וקונה משהו אחר. הבעיה שזה סיכון (כספי) רציני שאני לא רוצה לקחת.

    הנציג של עופר אבניר השביע אותי לא להחליט לפני שאני רוכב על ה-CFMOTO החדש. אז יש לי עוד זמן להחליט.

    מה שכן, שתי הסוכנויות אכזבו אותי קשות בקטע של עסקה הכוללת טריידאין. בעבר הצלחתי לשכנע את אנשי המכירות שהם צריכים להסתכל על חדש תמורת ישן + כסף כעסקה אחת ולא להתייחס לזה כאל שתי עסקאות שונות. עכשיו אין עם מי לדבר. האופנוע שלי שווה (לפי יצחק לוי) 38,000 זוזים ללא התוספות (כגון מגן מנוע, פנסי ערפל, ג'ק אמצע ייעודי של sw-motech ועוד). אם לוקחים את המחיר הרשמי של האופנועים, אז במטרו מציעים לי עליו 29,500 ובעופר-אבניר 24,000. זה מוציא לי קצת את החשק מכל העסק ואומר שאצטרך להתעסק במכירה של האופנוע – משהו שאני שונא.

    ביום חמישי הבא אמורה להיות לי רכיבת מבחן על ה-CFMOTO. אני מניח שלקראת תחילת השבוע שאחרי אחליט.

    אשמח לקבל תובנות נוספות שיעזרו לי להחליט.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אם יש בעיות ברכיים, בעיות גב או בכלל הגוף לא משהוא ואתה עדיין רוצה לחצות את המדינה לאורכה ביום אחד לגוצי אין מתחרים.

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    [QUOTE=א הזקן;190621

    מה שכן, שתי הסוכנויות אכזבו אותי קשות בקטע של עסקה הכוללת טריידאין. בעבר הצלחתי לשכנע את אנשי המכירות שהם צריכים להסתכל על חדש תמורת ישן + כסף כעסקה אחת ולא להתייחס לזה כאל שתי עסקאות שונות. עכשיו אין עם מי לדבר. האופנוע שלי שווה (לפי יצחק לוי) 38,000 זוזים ללא התוספות (כגון מגן מנוע, פנסי ערפל, ג'ק אמצע ייעודי של sw-motech ועוד). אם לוקחים את המחיר הרשמי של האופנועים, אז במטרו מציעים לי עליו 29,500 ובעופר-אבניר 24,000. זה מוציא לי קצת את החשק מכל העסק ואומר שאצטרך להתעסק במכירה של האופנוע – משהו שאני שונא.


    אכן הטרייסר נהדר כל עוד הווינקרים לא נושרים ולתחושתי הוורסיס מבחינת איכות הרכבה עדיף על הטרייסר כל השאר כאמור הטרייסר נהדר.

    לגבי המכירות - מ2 אופנועים חדשים שרכשתי למדתי שהדיל הכי טוב הוא בתל אביב גם בהונדה וגם בימאהה.
    יתכן שהם יותר תחרותיים או יותר קרובים להנהלה ואז ניתן להוציא דיל עדיף.

    אם ימאהה זו הכתובת ממליץ בחום לגשת לשגיא בסניף TLV של ימאהה הוא איש שירות נהדר וילווה אותך גם אחרי 10,000 קילומטר ( מאמין שגם צפונה).

    אם אתה רוכש אביזרים מקוריים תבקש שירשמו זמן אספקה כי לי לקח שנה לסיים להרכיב את כל התוספות.

    ולבסוף אני צריך להחליף מילה עם הכרובי כי נראה לי שאני מפספס משהו עם הגוצי שנובע מהיותי אדם בעל פראדיגמות בכל תחום בחיים.

    תתחדש בכל אשר תבחר

    LOKI

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    מוטוגוצי עדכנו את הv85tt ב2021 אבל לפני חצי שנה, כשבדקתי באבניר, היו להם רק דגמים ישנים ולאנשי המכירות לא היה מושג אם ומתי הם יקבלו את הדגם המעודכן (לקח פרטים והבטיח לברר ולחזור אלי אבל לא שמעתי ממנו עד היום).
    באתר של אבניר, התמונות עדיין מראות את הדגם הישן.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    לא הייתי מתקרב לדגם הישן מה גם שהחדש עם טיובלס

אשכולות דומים

  1. רכיבת מבחן טנרה 700
    על ידי קידוזו בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 03-11-2019, 17:45
  2. רכיבה ראשונה: קוואסאקי ורסיס 1000 דור 3
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 22-10-2019, 12:45
  3. סיכום רכיבת מבחן קצרה על R1250GS
    על ידי Fistuk בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 22-08-2019, 17:56
  4. קאוואסאקי ורסיס 1000 במבחן דרכים
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 26-04-2017, 22:54

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO