ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
קצת באיחור אבל תתחדש
ואם ניפגש עץ ריח לסוס החדש.
ולדעתי מצויין סופסוף תעמוד בקצב הננסי.
לא בירה סטיק לסוס הקודם וגם לא עץ ריח.
אין ציפיות וזהו. פשוט.

ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
אני רק שאלה - למה החלפת את הקטמ כל כך מהר? ולמה לקנות אופנוע אם אתה כבר יודע מה יהיה האופנוע הבא שלך? סתם לנסות דברים חדשים?
לא כל כך מהר החלפתי.
א. כי לא רכבתי בשטח, כמעט
ב. כי האישה לא באה לטיולים, כמעט
ג. כי המגן רוח דפק גם את הטורינג
ד. כי רכבתי מהר ורחוק מדי
ה. לא סתם בכלל. הסברתי בפירוט.
מעריך שהאופנוע הבא יקרה אחרי שאבין לעומק על בשרי ועצמותי היבשות את הסיפור של רכיבת שטח.

ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
עדיין מנוע ה690 הוא חיה רעה, ואפילו עם הצמיגים האלו האופנוע יודע לפנות טוב אם הרוכב מגיע מהסופר מוטו ולא מפחד שהאחורי קצת מחליק.
המנוע באמת חיה רעה -ועכשיו אפילו עוד יותר. בלי קלאץ' הגלגל למעלה...



ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
גם וגם, משקל וכח סוס מנצחים כאן ההסקוורנה שוקל יבש 150 ק״ג ומפיק 74 כח סוס זה שידידנו על הסקוורנה יצטרך לאחוז את הכידון כאילו חייו תלויים בזה זה כבר סיפור אחר
תלוי ברוח. אתמול רכיבת כביש (שניה או שלישית) ורוב הזמן ביליתי על 120 -130 כי אחרת אתה מתפוגג לרוח. בחזרה גם 150 היה נחמד בקטעים מוגנים מרוח. מצד שלישי, מי שלא רכב על 701 אנדורו ב 140 מאחורי רכב שנוסע על 130 לא ידע לעולם את המשמעות של המילה וובלינג ואיילזו שוב צודק. אין ברירה אלא להחזיק הכי חלש שאפשר בכידון (אי אפשר) ופשוט להתפלל.