לא בירה סטיק לסוס הקודם וגם לא עץ ריח.
אין ציפיות וזהו. פשוט.
לא כל כך מהר החלפתי.
א. כי לא רכבתי בשטח, כמעט
ב. כי האישה לא באה לטיולים, כמעט
ג. כי המגן רוח דפק גם את הטורינג
ד. כי רכבתי מהר ורחוק מדי
ה. לא סתם בכלל. הסברתי בפירוט.
מעריך שהאופנוע הבא יקרה אחרי שאבין לעומק על בשרי ועצמותי היבשות את הסיפור של רכיבת שטח.
המנוע באמת חיה רעה -ועכשיו אפילו עוד יותר. בלי קלאץ' הגלגל למעלה...
תלוי ברוח. אתמול רכיבת כביש (שניה או שלישית) ורוב הזמן ביליתי על 120 -130 כי אחרת אתה מתפוגג לרוח. בחזרה גם 150 היה נחמד בקטעים מוגנים מרוח. מצד שלישי, מי שלא רכב על 701 אנדורו ב 140 מאחורי רכב שנוסע על 130 לא ידע לעולם את המשמעות של המילה וובלינגואיילזו שוב צודק. אין ברירה אלא להחזיק הכי חלש שאפשר בכידון (אי אפשר) ופשוט להתפלל.